xtra40 Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Wist je dat als je een beetje handig bent je elektrisch inklapbare spiegels ook automatisch kunt laten in en uit klappen ??? hier onder heb ik een beknopte handleiding gemaakt voor de handige mensen onder ons als je het op deze manier aansluit dan heb en kan je het knopje niet meer gebruiken (behalve om de spiegels ingeklapt te houden de spiegels klappen zodra je je contact aanzet open en als je je contact uitzet duurt het ongeveer 30 seconden voor dat ze weer inklappen tenzij je de deur open doet dan klappen ze meteen in maar ik zou zeggen kijk even naar het bijgevoegde filmpje om het een en ander te verduidenlijke ook gaan ze niet inklappen als je je motor langer dan 30 seconden op de ISG word uitgeschakeld (stopen voor het stoplicht ) 4 Quote
xtra40 Geplaatst 18 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 18 Juli, 2012 en als je alles dan goed heb aan gesloten en je spiegels werken achterste voren dus klappen in als je het contact aan doet en uit als je het contact uit doet dan moet je nog even de orginele draden naar de spiegels toe van relai wisselen en als je dan klaar bent zou het zo als in het filmpje moeten werken 3 Quote
theomonika Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 je heb weer goed werk geleverd maar dat kan ook niet anders met zo vak man 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Ja ik heb aan het antwoord hiervoor weinig toe te voegen. Chapeau!!! Quote
logan Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 @xtra Goed werk! Daar ga je heel veel mensen blij mee maken Quote
xtra40 Geplaatst 18 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 18 Juli, 2012 @logan TNX nog ik hoop het wel dat er mensen zijn die hier blij van worden ik heb deze vraag namenlijk al een een paar keer voorbij zien schieten en wilde het zelf ook wel graag hebben dus bij deze gelukt :-) Quote
blackviper Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 JeeJ weer veel mensen blij had je nog een linkje voor de relais? Quote
rightone Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 ziet er heel goed uit maar ik ben geen klusser plus het feit dat ik een lease auto heb en ik er niet teveel mee/mag gaan loppen knutselen natuurlijk omdat je de auto in originele staat in moet leveren als de leasetermijn afgelopen is... Quote
Smart Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Wow, dat is echt een knap stukje vak- en denkwerk. Goed gedaan jochie! Quote
xtra40 Geplaatst 18 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 18 Juli, 2012 ziet er heel goed uit maar ik ben geen klusser plus het feit dat ik een lease auto heb en ik er niet teveel mee/mag gaan loppen knutselen natuurlijk omdat je de auto in originele staat in moet leveren als de leasetermijn afgelopen is... Tja het uitbouwen gaat sneller dan het inbouwen en iplaats van soldeeren zou je Altijt nog met stekkers kunnen doen kan je het met 15 minuten weer er uit hebben en Werkt het weer als origineel Quote
Baggio Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 TOPPERRRRRRRRRR, is er ook al een oplossing voor ramen automatisch laten sluiten als je de auto afsluit? Quote
xtra40 Geplaatst 18 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 18 Juli, 2012 Nope nog niet mee bezig geweest Maaaaaaarrrrrrrr mischien een leuk project Voor als ik me weer een verveel hahahahahaha En weer even opzoek naar een schema dat helpt altijd enorm met zoeken Quote
patrickceed Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Inderdaad super sjiek. máár hoe zit het met de garantie op de electronica vanuit Kia? stel je je krijg problemen met het inklappen van je spiegels. Lijkt mij dat je garantie verdwenen is. Quote
xtra40 Geplaatst 19 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 19 Juli, 2012 Kijk heb ik weer wat uit te puzelen Helemal top man waar haal je ze toch weer zo snel vandaan Quote
Derrek Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 Helemal top man waar haal je ze toch weer zo snel vandaan Kun je beter niet vragen.... Quote
Ferry82 Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 Denk je dat de aansluitingen hetzelfde zijn als een Kia Sportage? Kan je misschien linkjes plaatsen met wat je nodig hebt? Denk dat ze hier alles wel verkopen: http://www.conrad.nl/ce/ ? In iedergeval bedankt voor de How-To respect! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 19 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 19 Juli, 2012 Volgens mij zijn het deze http://www.conrad.nl...archDetail=005. Die lijken op de gene die ik heb verbruikt Zijn lekker klein en passen makkelijk achter de deur bekleding en ik denk dat er niet of nauwlijks verschil zit in de aansturing van de spiegels Quote
Presiozo Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 hmmm...of ik moet het 5 keer zeer aandachtig doorlezen of een vakman laten doen toch wat lastiger dan ik dacht helaas... Echt geweldig dat je dit voor elkaar hebt gekregen Xtra! Denk dat hier heel veel mensen blij mee gaan zijn! Als er iemand is in de buurt van bergen op zoom die dit ook wil doen...met zen 2e moet het wel lukken denk ik. Quote
Remko .me Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 kan iemand mij vertellen hoe dit met garantie zit? Quote
theomonika Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 er zijn er wel heel veel hier die erg G..L zijn op de garantie kijk als je daar bang voor bent moetje het gewoon niet doen zeg ik altijd maar heb je dat gelul ook niet 1 Quote
blackviper Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 remko wat denk je zelf? Je gaat lopen knippen en doen in bedrading.. Als er dan is is mag je het ook zelf regelen (in dat gedeelte dan natuurlijk) Dus je garantie (op je spiegels in en uitklappen (electra)) is pleiten. Quote
alexx-61 Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 xtra40 is een klusser Pur Sang! Mooie oplossing voor luie rijders ....maar...buiten het feit dat je het risico op garantieproblemen kan stuiten is het met vorstperiode's ook niet aan te raden. Als dit automatisch gaat zonder er zelf invloed op te hebben kan het 's-morgens een probleem zijn en het motortje van de spiegels loopt dan vast...Ik heb dit eerder meegemaakt met mijn vorige auto. Dit is geen kritiek, maar een mogelijkheid dat kan ontstaan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.