Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

spiegels automatisch laten inklappen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wist je dat als je een beetje handig bent je elektrisch inklapbare spiegels

ook automatisch kunt laten in en uit klappen ???

hier onder heb ik een beknopte handleiding gemaakt voor de handige mensen onder ons

als je het op deze manier aansluit dan heb en kan je het knopje niet meer gebruiken (behalve om de spiegels ingeklapt te houden

de spiegels klappen zodra je je contact aanzet open en als je je contact uitzet duurt het ongeveer 30 seconden

voor dat ze weer inklappen tenzij je de deur open doet dan klappen ze meteen in

maar ik zou zeggen kijk even naar het bijgevoegde filmpje om het een en ander te verduidenlijke

ook gaan ze niet inklappen als je je motor langer dan 30 seconden op de ISG word uitgeschakeld (stopen voor het stoplicht )

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

• Like 4
Geplaatst

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

en als je alles dan goed heb aan gesloten en je spiegels werken achterste voren dus klappen in als je het contact aan doet en uit als je het contact uit doet dan moet je nog even de orginele draden naar de spiegels toe van relai wisselen

en als je dan klaar bent zou het zo als in het filmpje moeten werken

th_MOV01706.jpg

• Like 3
Geplaatst

@logan

TNX nog

ik hoop het wel dat er mensen zijn die hier blij van worden

ik heb deze vraag namenlijk al een een paar keer voorbij zien schieten

en wilde het zelf ook wel graag hebben dus bij deze gelukt :-) :-)

Geplaatst

ziet er heel goed uit maar ik ben geen klusser plus het feit dat ik een lease auto heb en ik er niet teveel mee/mag gaan loppen knutselen natuurlijk omdat je de auto in originele staat in moet leveren als de leasetermijn afgelopen is...

Geplaatst

Wow, dat is echt een knap stukje vak- en denkwerk. Goed gedaan jochie!bow-1.gif

20066fcnl111.jpg

Geplaatst

ziet er heel goed uit maar ik ben geen klusser plus het feit dat ik een lease auto heb en ik er niet teveel mee/mag gaan loppen knutselen natuurlijk omdat je de auto in originele staat in moet leveren als de leasetermijn afgelopen is...

Tja het uitbouwen gaat sneller dan het inbouwen en iplaats van soldeeren zou je

Altijt nog met stekkers kunnen doen kan je het met 15 minuten weer er uit hebben en

Werkt het weer als origineel

Geplaatst

TOPPERRRRRRRRRR, is er ook al een oplossing voor ramen automatisch laten sluiten als je de auto afsluit?

Geplaatst

Nope nog niet mee bezig geweest

Maaaaaaarrrrrrrr mischien een leuk project

Voor als ik me weer een verveel hahahahahaha

En weer even opzoek naar een schema dat helpt altijd enorm met zoeken

Geplaatst

Inderdaad super sjiek. máár hoe zit het met de garantie op de electronica vanuit Kia? stel je je krijg problemen met het inklappen van je spiegels. Lijkt mij dat je garantie verdwenen is.

Geplaatst

Helemal top man waar haal je ze toch weer zo snel vandaan

Kun je beter niet vragen....

Geplaatst

Denk je dat de aansluitingen hetzelfde zijn als een Kia Sportage?

Kan je misschien linkjes plaatsen met wat je nodig hebt? Denk dat ze hier alles wel verkopen: http://www.conrad.nl/ce/ ?

In iedergeval bedankt voor de How-To respect!

• Like 1
Geplaatst

hmmm...of ik moet het 5 keer zeer aandachtig doorlezen of een vakman laten doen :) toch wat lastiger dan ik dacht helaas...

Echt geweldig dat je dit voor elkaar hebt gekregen Xtra! Denk dat hier heel veel mensen blij mee gaan zijn!

Als er iemand is in de buurt van bergen op zoom die dit ook wil doen...met zen 2e moet het wel lukken denk ik.

Geplaatst

er zijn er wel heel veel hier die erg G..L zijn op de garantie kijk als je daar bang voor bent moetje het gewoon niet doen zeg ik altijd maar

heb je dat gelul ook niet

• Like 1
Geplaatst

remko wat denk je zelf? ;)

Je gaat lopen knippen en doen in bedrading.. Als er dan is is mag je het ook zelf regelen (in dat gedeelte dan natuurlijk)

Dus je garantie (op je spiegels in en uitklappen (electra)) is pleiten.

Geplaatst

xtra40 is een klusser Pur Sang!

Mooie oplossing voor luie rijders :lol: ....maar...buiten het feit dat je het risico op garantieproblemen kan stuiten is het met vorstperiode's ook niet aan te raden.

Als dit automatisch gaat zonder er zelf invloed op te hebben kan het 's-morgens een probleem zijn en het motortje van de spiegels loopt dan vast...Ik heb dit eerder meegemaakt met mijn vorige auto.

Dit is geen kritiek, maar een mogelijkheid dat kan ontstaan. :|

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...