Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

spiegels automatisch laten inklappen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

eh, heb ik iets gemist? Leverd Kia het nu zelf?

Voor de sportage wel. Ik heb ze laten monteren en ben er blij mee en dan heb je ook garantie.
Geplaatst

inderdaad beetje duur. zo'n 53 € stuk x 2 + Shipping en je bent al gauw 130 euro kwijt. spijtig

Dirk,je hebt er maar 1 nodig  ;).  maar die van 8 euro uit china werkt net zo goed

Geplaatst

Voor de sportage wel. Ik heb ze laten monteren en ben er blij mee en dan heb je ook garantie.

Via de Kia Rio site: Kabelset automatich inklapbare buitenspiegels

Met deze kabelset kunt u de elektrische buitenspiegels automatisch inklapbaar maken, dit is alleen mogelijk vanaf model met een Plus Pack pakket.

Prijs

€ 140,00 incl. montage 

Onderdeelnummer

ZK60099072ZZ

Geplaatst

eh, heb ik iets gemist? Leverd Kia het nu zelf?

Via de Kia Rio site: Kabelset automatich inklapbare buitenspiegels

Met deze kabelset kunt u de elektrische buitenspiegels automatisch inklapbaar maken, dit is alleen mogelijk vanaf model met een Plus Pack pakket.

Prijs

€ 140,00 incl. montage 

Onderdeelnummer

ZK60099072ZZ

• 1 maand later...
Geplaatst

Hallo sinds 18 juli jl. Rijd ook ik in een Kia Rio super pack kleur wit.

Ik zelf durf er niet aan te beginnen.
Maar wie o wie kan en wil dit spiegel systeem voor mij inbouwen en wat gaat het me kosten.

stuur maar een prive bericht.

(ps al 1 aanbieding gehad helaas is de afstand te ver)

• 3 maanden later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst

Ik heb de spiegel ombouw gedaan bij mijn Kia rio super pack , ging probleemloos en werkt perfect, pimpmasters bedankt  :|  :wink:

Geplaatst

Een soldeerbout tape of krimpkous een multimeter en ik doe altijd nog een extra schakelaar er bij voor het uitschakelen in de winter

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Geplaatst

Kan het eigenlijk ook bij een Sportage3? Op de site van Kia staat dat dit kan vanaf model met een BusinessLine. Zelf hebben we een 2.0i X-ecutive plus pack.

Geplaatst

Mooi! Weer iets op mijn wensenlijst.

Als ik in mijn glazenbol kijk dan zie ik dat ik in de nabij toekomst wederom een Witsonradio en een setje tbv de spiegels ga bestellen en daarna weer bij de Pimpmasters op de koffie ga... :wink:

• Like 1
Geplaatst

Een soldeerbout tape of krimpkous een multimeter en ik doe altijd nog een extra schakelaar er bij voor het uitschakelen in de winter

Gaat het grote problemen anders opleveren in de winter? En waar plaats jij die schakelaar tussen, weet niet of je de kleuren zo uit je hoofd weet

Geplaatst

geen idee of het problemen oplevert maar de meeste willen het vor de zekerheid tussen schakelaartje plaats ik in de deur greep dan zit deze lekker verstopt 

schakelaartje plaats je of tussen de stroom voorziening of tussen de schakel draad vaan deur sluiten 

kleuren weet ik zo niet uit me hoofd ik meet dat altijd even terplekken

Geplaatst

nee helaas nog niet maar zo dra ik het weer ga inbouwen hou ik de camera paraat 

heb op me facebook wel wat fotos van het inbouwen met 2 losse relays daar kan je ook al veel uit opmaken 

Geplaatst

Ja zou perfect zijn, ik heb de module binnen maar wacht met smart wat foto's af voor ik eraan begin.

Ik zou er niet met SMART op wachten. Die heeft daar ECHT geen verstand van  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

is weer zo een uitspraak die verwacht je dan weer niet van Special made  :wink:  :wink:   daar verwacht je net dat stukje meer  maar dit niet  :no:  :no:

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...