Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is iemand bekend met een Auto supermarkt in NL die alle merken auto's verkoopt en goedkoper is als de dealer.

Dit vraag ik niet voor mijzelf, maar ben wel zeer benieuwd.

Ik weet dat ze bestaan, is ook besproken op het forum, maar kon het niet terugvinden.

Dus wie kan mij wat meer vertellen hierover?

Geplaatst

Dat hadden ze hier op de veemarkt, maar dan 2e hands........:wink:

Altijd leuk die MOE landers.......

Geplaatst

De Utrechtse Automarkt is beroemd en zeker berucht. Gaat overigens nu naar Bemmel....

Wie weet een (internet)adres....?

Geplaatst

Ik weet niet precies wat je bedoeld...

maar hier in Assen heb je een dealer die verkoopt zowat alle merken en o.a. ook Kia, Mazda, Opel, Nissan, Saab,

Geplaatst

Op zoek naar iets nieuws ?..

zal het dan toch....??

die C'eed maakte toch wel indruk....

Vroeger zei ik ook altijd:

"Ik heb een vriend, die wilt heel graag.... en hij zit daarmee... en .... etc.". :) blijkt altijd voor jezelf te zijn ;):P

Geplaatst

tja of dan toch premium hè...

wie weet... en raad is welke auto we dan mogen poetsen (eerste waxbeurt) op 18 augustus?

bent u daar ook trouwens ;) ?

dat rood van jou staat me nog steeds in mijn geheugen, goede kleur om te proberen.. maar weet niet hoe Alex hierover denkt.

Ook een leuke uitdaging met wasstraat swirls

Geplaatst

Zoals gezegd niet voor mijzelf. Toevallig een broer van mijn schoonzus (wat maakt het uit!) die voor zijn

vrouw een universeel bedrijf (importeur) zoekt die goedkoop een auto kan leveren. Aangezien ik al wat

ervaring heb met het kopen van een nieuwe auto, niet de Venga, via parallele import, kwam hij bij mij uit.

Alleen de betreffende importeur voert niet alle merken. Zodoende mijn vraag op het forum.

Ik weet dat er forummers zijn die hun Kia niet via de officiële Kia distributiekanalen hebben gekocht, maar

dit ergens op het forum kenbaar hebben gemaakt. Ik kon het alleen niet vinden.

Geplaatst

wie weet... en raad is welke auto we dan mogen poetsen (eerste waxbeurt) op 18 augustus?

Ik neem toch gemakshalve aan dat tijdens de Kia Poetsmeeting in Zundert er een Kia wordt gepoetst

en geen ander merk auto? Ik weet toevallig een Kia die net een dag ervoor een hoop vakantiekilometers

achter de rug heeft. Die is zeker toe aan een grondige poetsbeurt. :D

Geplaatst

Zoals gezegd niet voor mijzelf. Toevallig een broer van mijn schoonzus (wat maakt het uit!) die voor zijn

vrouw een universeel bedrijf (importeur) zoekt die goedkoop een auto kan leveren. Aangezien ik al wat

ervaring heb met het kopen van een nieuwe auto, niet de Venga, via parallele import, kwam hij bij mij uit.

Alleen de betreffende importeur voert niet alle merken. Zodoende mij vraag op het forum.

Ik weet dat er forummers zijn die hun Kia niet via de officiële Kia distributiekanalen hebben gekocht, maar

Ohh ik weet het al..

http://www.nieuweautokopen.nl ? die ken ik wel?

Geplaatst

waar zit dat duimpje naar beneden op deze site ?

Die bestaat niet. Deze wel...... Bedankt2.jpg

@Remko, die kennen we al. Er zijn er meerdere, maar je bent in de goede richting.

• Like 1
Geplaatst

Gaat het om een bepaald merk?

En aan wat voor korting loopt die vriend van de buurman van je zwagers schoonzus te denken? :ninja:

Geplaatst

....Ik weet dat er forummers zijn die hun Kia niet via de officiële Kia distributiekanalen hebben gekocht, maar

En volgens mij een heleboel problemen kregen met de garantie! Ze bleken uiteindelijk een Roemeense of Tjechische auto oid te hebben gekocht.

Geplaatst

Is iemand bekend met een Auto supermarkt in NL die alle merken auto's verkoopt en goedkoper is als de dealer.

Dit vraag ik niet voor mijzelf, maar ben wel zeer benieuwd.

Ik weet dat ze bestaan, is ook besproken op het forum, maar kon het niet terugvinden.

Dus wie kan mij wat meer vertellen hierover?

Was dat niet deze? http://www.kiaclub.nl/topic/6938-geen-garantie-op-nieuwe-kia-ceed-sw/page__hl__automarkt__st__0

• 2 weken later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst

En volgens mij een heleboel problemen kregen met de garantie! Ze bleken uiteindelijk een Roemeense of Tjechische auto oid te hebben gekocht.

Een heleboel problemen? Ik zou niet weten welke problemen je bedoelt. Je kunt je niet aanmelden bij mijn KIa.nl maar dat is ook alles! Ik heb een nieuwe import vanuit Italie en zaken onder garantie worden gewoon keurig verholpen. Hierbij is de klantvriendelijkheid van de dealer in de buurt natuurlijk wel belangrijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...