rick030 Geplaatst 30 Juli, 2012 Geplaatst 30 Juli, 2012 Hallo, Vanmiddag heb ik een subwoofer van pioneer in laten bouwen bij een locale audiowinkel. Nu ik net thuis kom gaan de deuren niet meer op slot zowel met de afstandsbediening als met de sleutel. (het geluid is overigens wel goed haha) Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt! Quote
xtra40 Geplaatst 30 Juli, 2012 Geplaatst 30 Juli, 2012 volgens het digitale instruktie boekje http://www.auto.nl/D...%20picanto.pdf is het een 20 ampere zekering links in het dachbord zie boekje hoofdstuk 7/61 Quote
rick030 Geplaatst 30 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Juli, 2012 Morgen even langs de garage dan maar.. Kan dit zo snel? Ik heb m net anderhalve maand.. Spiegels klappen ook niet meer naar binnen... Quote
Gast longbigbear Geplaatst 30 Juli, 2012 Geplaatst 30 Juli, 2012 niets fout gedaan bij aansluiten subwoofer? Quote
xtra40 Geplaatst 30 Juli, 2012 Geplaatst 30 Juli, 2012 even terug naar de audio man waarschijnlijk een stekker vergeten terug te plaatsen of een losgetrokken /gestoten bij de dealer gaat het je geld kosten als ze zo iets vinden en de audio man gaat dit niet betalen omdat je niet hun de kans geeft het op te lossen voor je 2 Quote
Crum Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 doet het binnenlichtje het nog wel als je de sleutel uit het contact hebt? en als je de sleutel op het contact hebt, kan je de deuren dan wel opslot doen met het knopje? dan is het waarschijnlijk de zekering... Quote
rick030 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 Augustus, 2012 Volgende dag ben ik terug gegaan naar de winkel waar de subwoofer was ingebouwd. Het was inderdaad een zekering die los zat.. Kia´tje kan weer veilig op slot! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 probleem snel opgelost dus. Quote
xtra40 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 en een stuk goed koper als bij de dealer ;-) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.