Kia2811 Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Wacht nu al 3 weken op mijn nieuwe 4 deurs Pica. Ben maar eens gaan vragen waarom het zolang duurt. Maar tot mijn verassing stond hij klaar. Alleen een maatje te groot nu verwachten ze dat hij maandag klaar staat. 2811 1 Quote
kiabunnie Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Dat wordt lastig inparkeren........ maar wel leuk zo een witte. Je ziet ik heb er zelf ook een in het wit, ik heb ze in alle kleuren zien rijden, maar de witte is toch het leukste, het sportiefste en hij ziet er ook het grootste uit. Veel plezier met je Pica Quote
jutter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 ....... maar wel leuk zo een witte. Je ziet ik heb er zelf ook een in het wit, ik heb ze in alle kleuren zien rijden, maar de witte is toch het leukste, het sportiefste en hij ziet er ook het grootste uit....... Pardon? Quote
Guest Jeroen66475 Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Goeie keuze! Ik krijg mijn witte (waar je prima in kan zitte) in september. Dan heb ik de kleur die ik eigenlijk vorig jaar al wilde maar waar 6 maanden levertijd op zat. Daarom toen de grijze genomen maar nu toch ingeruild op een witte Quote
bigwade Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Grondverf, that is.... Picanto kan het wel hebben.. BW buigt (iets) btw ik begrijp niks van die pseudo intellectuele filmpjes Quote
Guest Warmentuuter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Picanto kan het wel hebben.. BW buigt (iets) Huhh?? Als je ouder wordt schijn je milder te worden. Quote
Guest Warmentuuter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 @ kia2811, Gefeliciteerd met je witte aanwinst. Quote
jutter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Huhh?? Als je ouder wordt schijn je milder te worden. Dat werd tijd Quote
jutter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 ............. btw ik begrijp niks van die pseudo intellectuele filmpjes Nee, dat verbaasd me niets. Quote
bigwade Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Als je ouder wordt schijn je milder te worden. Beslist niet ! Inzicht en kijken waarom de mensen die witte rommel bestellen is een blijvend proces. Wit is al 6 jaar helemaal mis, maar zolang types als Gordon een witte Hummer bestellen is dat voor anderen de norm. Wit als autokleur is heeeeeeeeeeeeelemaal RUK maar men praat mekaar maar aan dat het leuk/hip/geweldig is. Bij de Pica en Rio is dat ook zo. Zelfs de SP3 kan er in wit goed uitzien. Bij de rest van de Kia modellen hou es op ! BAH Quote
Guest Warmentuuter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Beslist niet ! Zo ken ik je weer :-) :-) :-) Quote
phoenix2149 Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 @ Bigwade, Ik begrijp hem/ze wel die pseudo intellectuele fimpjes. Maar wat heb jij tegen wit? @KIA2811. Mooi voor je dat hij er al is. In welke hoedanigheid ook de PICO is gewoon mooi. Wij zijn dik tevreden over onze kleur, titanium. Wat mij betreft komen hierbij de licht metalen velgen (5 derus), chromen grepen en de vorm beter tot zijn recht. Maar als het puntje bij paaltje komt... Over smaak valt..... Quote
bigwade Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Nee, dat verbaasd me niets. Gaan we interessant lopen doen ? BTW Vond je miertje best wel grappig, je reageert alleen niet leuk. Quote
jutter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Gaan we interessant lopen doen ? BTW Vond je miertje best wel grappig, je reageert alleen niet leuk. Ga je nou miereneuken? Als je nou es wat vaker een smilie zou gebruiken, dan weet ik ook of je het serieus meent of niet..... anders kom je zo bot over en dat vraagt weer om een reactie. Dat heb ik met jou wel vaker........ Quote
jutter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 @ Bigwade, Ik begrijp hem/ze wel die pseudo intellectuele fimpjes. Maar wat heb jij tegen wit? @KIA2811. Mooi voor je dat hij er al is. In welke hoedanigheid ook de PICO is gewoon mooi. Wij zijn dik tevreden over onze kleur, titanium. Wat mij betreft komen hierbij de licht metalen velgen (5 derus), chromen grepen en de vorm beter tot zijn recht. Maar als het puntje bij paaltje komt... Over smaak valt..... Thanks! Gelukkig dat toch iemand ze begrijpt........ Quote
bigwade Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 @ Bigwade, Ik begrijp hem/ze wel die pseudo intellectuele fimpjes. Maar wat heb jij tegen wit? Doe es google, kiaclub.nl, bigwade EN wit.. Een nieuwe auto, wit ziet er vaak prachtig uit. Inmiddels hebben ze zelfs witte parelmoerlakken.......... Na 3-4-5 jaar ziet een witte auto er doorgaans erg pauper achtig uit. De vergelijking met zzp busjes is gauw gelegd. Wil je dat ? Doen ! Quote
jutter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Ja sorry hoor, maar je kan ook weleens blij zijn voor een ander omdat die een andere smaak heeft dan jou. Kan je dat niet opbrengen dan kan je toch beter niet reageren??? Ik zeg; gewoon doen! Quote
bigwade Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Als je nou es wat vaker een smilie zou gebruiken, dan weet ik ook of je het serieus meent of niet..... anders kom je zo bot over en dat vraagt weer om een reactie. Dat heb ik met jou wel vaker........ Bot, Ik ?....... Ik gaf je met het miertje een inkoppertje maar je snapte het niet. 4e beeldscherm inmiddels......... Quote
Guest Warmentuuter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 De humor ligt op straat zeggen ze. Wat zijn we serieus???? Die mug heb ik ook al zes keer van m'n beeldscherm af proberen te meppen. :-) Maar niet gelukt. :-) :-) Quote
jutter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Bot, Ik ?....... Ik gaf je met het miertje een inkoppertje maar je snapte het niet. 4e beeldscherm inmiddels......... Mooi dat je dat aanhaalt. Hier jouw tekst: 'Kan dat beest niet weg ? Ben met m'n derde beeldscherm bezig...' De eerste zin komt niet echt leuk over. Als je daar nou een smiley had gebruikt was het duidelijk geweest. Ach, het is en blijft moeilijk om elkaar op een forum te begrijpen. In het echt zal je best een toffe vent zijn! Quote
bigwade Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Ja sorry hoor, maar je kan ook weleens blij zijn voor een ander omdat die een andere smaak heeft dan jou. Kan je dat niet opbrengen dan kan je toch beter niet reageren??? Ik zeg; gewoon doen! Het is en lijkt een spel en ik doe er gretig aan mee. Witte auto's zoals de bus van mijn huisschilder zijn gewoon kudt.. Dat is gewoon zo. Quote
jutter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Het is en lijkt een spel en ik doe er gretig aan mee. Witte auto's zoals de bus van mijn huisschilder zijn gewoon kudt.. Dat is gewoon zo. Dat heb je toch ook met rode, blauwe, groene en weet ik veel wat voor kleuren nog meer auto's? Quote
bigwade Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 In het echt zal je best een toffe vent zijn! Nee het is in werkelijkheid nog echt veel erger. Ik heb begrepen dat een faillissementsaanvraag van een zeker frietkot mijn schuld zou zijn. Dat klopt. Draai ik mijn hand niet voor om. Quote
Guest Warmentuuter Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Dat heb je toch ook met rode, blauwe, groene en weet ik veel wat voor kleuren nog meer auto's? Ho even jutter nu ga je het doorelkaar halen. Wit is de huis schilder, groen is de groenteboer, blauw is van de PWN en rood de brandweer. Een witte Brandweer en een rode huisschilder gaat zeer verwarrend werken. Quote
Recommended Posts