biancaa Geplaatst 17 November, 2012 Geplaatst 17 November, 2012 Nog precies 1 week en dan rijdt ik rond in mijn nieuwe pica, zou willen dat het al volgende week was. Snel de week voorbij laten om in Tilburg mijn auto op te halen 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Nog 1 nachtje..... Spannend. Doe je nog wel een oog dicht :-) Quote
biancaa Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 Hihi slecht geslapen hoor maar hij staat voor de deur helemaal happy en al 70 km gereden moet hem toch goed uitproberen. Het was even vechten met de cruise controle maar ik heb hem nu onder controle haha 1 Quote
Specialmade Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 @Biancaa, Heel veel rijplezier en veilige kilometers met je Picanto. Even niet teveel op het forum zitten maar kilometers vreten Grtz. Specialmade Quote
biancaa Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 Dank je wel specialmade, en niet te veel op het forum zitten valt niet mee als je ziet wat je allemaal kan doen met je picanto Quote
biancaa Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 En ik heb een buitentemperatuur meter op de tripcomputer zitten hihi, bigwade jouw mooie extra grote buitentemperatuurmeter heb ik niet nodig hihi. 1 Quote
Joyce2 Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Bij mij zit ie er niet op zag ik. Maar welke versie heb jij, ook een design editie? Quote
biancaa Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 ik heb de gewone uitvoering met style pakket, als je op het knopje duwt bij de benzine meter daar zitten de verschillende metertjes achter zoals benzineverbruik, temperatuur meter enz Quote
Joyce2 Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Dan zit het hem dus in het style pack dat jij 'm wel hebt. En de vorige keer heb ik niet opgelet, want ik zie het nu links onder je naam staan Quote
biancaa Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 Geef niets, jij hebt de buitentemperatuur meter niet kan jij in jouw picanto wel zien wat het verbruik is? Quote
bigwade Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 Dan zit het hem dus in het style pack dat jij 'm wel hebt. En de vorige keer heb ik niet opgelet, want ik zie het nu links onder je naam staan Ja Joyce2 als jij je profiel ook even aanpast weet iedereen met wie die van doen heeft. Zoveel makkelijker Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.