Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nog precies 1 week en dan rijdt ik rond in mijn nieuwe pica, zou willen dat het al volgende week was. Snel de week voorbij laten om in Tilburg mijn auto op te halen :-)

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Nog 1 nachtje.....

Spannend. Doe je nog wel een oog dicht :-) :-)

Geplaatst

Hihi slecht geslapen hoor maar hij staat voor de deur :) helemaal happy en al 70 km gereden :wink: moet hem toch goed uitproberen. Het was even vechten met de cruise controle maar ik heb hem nu onder controle haha

• Like 1
Geplaatst

Dank je wel specialmade, en niet te veel op het forum zitten valt niet mee als je ziet wat je allemaal kan doen met je picanto :)

Geplaatst

En ik heb een buitentemperatuur meter op de tripcomputer zitten hihi, bigwade jouw mooie extra grote buitentemperatuurmeter heb ik niet nodig hihi.

• Like 1
Geplaatst

ik heb de gewone uitvoering met style pakket, als je op het knopje duwt bij de benzine meter daar zitten de verschillende metertjes achter zoals benzineverbruik, temperatuur meter enz

Geplaatst

Dan zit het hem dus in het style pack dat jij 'm wel hebt. En de vorige keer heb ik niet opgelet, want ik zie het nu links onder je naam staan ;)

Ja Joyce2 als jij je profiel ook even aanpast weet iedereen met wie die van doen heeft.

Zoveel makkelijker :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...