bazzboy Geplaatst 30 Oktober, 2014 Geplaatst 30 Oktober, 2014 Ik had inderdaad dat bedrijf al gevonden maar ik vraag me af wat het dan ong kost want ik Lees best wel goede verhalen over little Gr Bas Quote
xtra40 Geplaatst 30 Oktober, 2014 Geplaatst 30 Oktober, 2014 dat verschilt steeds die prijs ligt er maar net aan wat je wilt je kunt ze het beste gewoon even bellen en dan vertellen wat je wensen zijn en dan wel melden dat je gestuurd word door de pimpmasters en als het goed is krijg je dan nog korting ook 1 Quote
bazzboy Geplaatst 30 Oktober, 2014 Geplaatst 30 Oktober, 2014 oke bedankt voor je antwoord ik zal ze vandaag of morgen is bellen en navragen gr bas Quote
xtra40 Geplaatst 13 Mei, 2015 Geplaatst 13 Mei, 2015 Het zou verboden moeten worden !!!! Ik vind dat het verplicht moet worden een mooie sport uitlaat af fabriek eigenlijk al :-) Quote
kris88 Geplaatst 30 Mei, 2015 Geplaatst 30 Mei, 2015 Nee het moet harder en blauwe vlammen moeten je uitlaat uitkomen. Puur emotie! Quote
arjan gt Geplaatst 30 Mei, 2015 Geplaatst 30 Mei, 2015 Ik ben het helemaal met Kris88 eens, maar dan moet je er wel de auto voor hebben. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
kris88 Geplaatst 30 Mei, 2015 Geplaatst 30 Mei, 2015 Klopt. Met zo'n 1.2 kom je niet ver. Het gaat bij meer (nog) om de looks dan snelheid. 1 Quote
Gerben H Geplaatst 2 Juni, 2015 Geplaatst 2 Juni, 2015 Al is er wel een turbo te koop voor iig de Rio Quote
Joeydbw Geplaatst 8 Augustus, 2016 Geplaatst 8 Augustus, 2016 Beste, Ik ben op zoek naar een einddemper voor mijn Kia picanto 1.0 uit 2015, kan er nergens een vinden of ik moet hem bij een bedrijf laten maken, maar dat is me te duur. Het liefst een met een sportief geluidje, iemand daar toevallig ervaring mee? En ook zoek ik mensen die ervaring hebben met het tunen van een Kia picanto, ik wil de mijne iets pittiger maken, maar chiptunen is te duur voor wat ik krijg vind ik. Graag hoor ik jullie verhalen/ervaring tegemoet. Quote
dj-johan Geplaatst 14 Augustus, 2016 Geplaatst 14 Augustus, 2016 ik heb de mijne hier gedaan supper gewoon wat eronderzit onder mijn picanto http://www.little-exhaust.nl/ Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2016 Geplaatst 14 Augustus, 2016 voor de prijs hoef je het niet te laten ik denk dat een kant en klare demper net zo duur is als dat je hem bij bijvoorbeeld Little laat maken ik heb hem ook daar ook laten maken en het is een top systeem lekkere sound Quote
BlackAssPica Geplaatst 12 Oktober, 2016 Geplaatst 12 Oktober, 2016 Ik heb even een vraag, de kia heeft net zoals de C1,Aygo,107 enz een reutel uitlaatje. Nou heb ik gezien dat sommige kia's uitgerust zijn met een dubbele pijp aan de achterkant. Betreft dit een sierstuk of is dit inderdaad een ander type uitlaat? (2015/16 sport uitvoering met de remklauwen voor en achter zal vermoedelijk een andere uitlaat hebben) Misschien is zo iets over te zetten? Ik ben aan het twijfelen of we een sierstuk nemen of dat we gewoon een anderen demper er op moeten zetten. De kia heeft een 1.2 86pk 4cilinder motor. Het kan dus lonen om de hele uitlaat lijn te vervangen. Maar, ik begreep zelf al dat de kia's niet al te zuinig zijn en dat het vervangen van de hele uitlaat lijn incl. spruitstuk niet tegoeden van de zuinigheid komt. Ik ben benieuwd wat jullie ervaring/mening is. Het gaat er ons om dat we het liefst geen reutel meer hebben. Uiterlijk is makkelijk op te lossen door een sierstuk. Quote
BlackAssPica Geplaatst 7 December, 2017 Geplaatst 7 December, 2017 Ha beste forum lezers, wij rijden nu al een tijdje een Picanto alleen hebben wij hiervoor altijd auto’s gereden met een leuk sportief geluidje. Dus zijn we ook voor de Kia opzoek naar een andere einddemper die een wat sportievere geluid maakt. Nu hoor ik mensen al denken en zeggen, waarom een sportief geluid als er geen performance motor in ligt.. gewoon omdat het kan en wij het leuk vinden. de vraag is dan ook, wie heeft er ervaring met een andere einddemper en zo ja welke en eventueel een filmpje/audio bestand. Of weet een site waar we eens kunnen kijken. Zelf kan ik niks vinden dan op marktplaats z’n bedrijf die een custom uitlaat lijn voor je auto maakt. had zelf nog een C1 met een ragazzon uitlaat maar helaas hebben zij niks voor de Kia Picanto. Zie graag reacties. Quote
Jack_z Geplaatst 7 December, 2017 Geplaatst 7 December, 2017 Theo (pimpmaster) heeft pas geleden een super einddemper laten monteren met een vet geluid dus hij kan er wel iets over roepen Quote
Beus Geplaatst 8 December, 2017 Geplaatst 8 December, 2017 Het ligt er een beetje aan waar je woon maar ik heb een uitlaat geheel op maat laten maken door deze gasten: http://crooketuning.nl/ Alleen een einddemper doen ze uiteraard ook maar bij deze jongens kan je geheel zelf kiezen hoe de eindstukken er uit moeten komen te zien, ben hier naar toe gegaan omdat er niet extreem veel keus is bij kant-en-klare einddempers. Ben benieuwd naar het resultaat! Quote
BlackAssPica Geplaatst 11 December, 2017 Geplaatst 11 December, 2017 Op 8-12-2017 om 09:06 zei Beus: Het ligt er een beetje aan waar je woon maar ik heb een uitlaat geheel op maat laten maken door deze gasten: http://crooketuning.nl/ Alleen een einddemper doen ze uiteraard ook maar bij deze jongens kan je geheel zelf kiezen hoe de eindstukken er uit moeten komen te zien, ben hier naar toe gegaan omdat er niet extreem veel keus is bij kant-en-klare einddempers. Ben benieuwd naar het resultaat! Bedankt voor je reactie, ik zal even een kijkje nemen. Wij wonen in Nieuwegein, dus het is +/- 40 min rijden. Wat je zegt klopt, er is amper wat op de markt aan standaard einddempers voor de Kia picanto 2. Wel erg jammer. Uit eindelijk willen we een subtiel sport geluid en niet al te hard. Dus zal eens even kijken. Wat was de prijs wat je er voor betaald had en wat heb je laten doen? Quote
BlackAssPica Geplaatst 11 December, 2017 Geplaatst 11 December, 2017 Op 7-12-2017 om 16:48 zei Jack_z: Theo (pimpmaster) heeft pas geleden een super einddemper laten monteren met een vet geluid dus hij kan er wel iets over roepen Bedankt voor je reactie, ik zal hem even een bericht sturen, mogelijk dat hij me wat kan laten zien/horen. We willen namelijk niet al te opzichte zijn met het geluid hahaha Quote
xtra40 Geplaatst 11 December, 2017 Geplaatst 11 December, 2017 7 uur geleden zei BlackAssPica: Bedankt voor je reactie, ik zal hem even een bericht sturen, mogelijk dat hij me wat kan laten zien/horen. We willen namelijk niet al te opzichte zijn met het geluid hahaha zo ik heb even alles wat met sport uitlaat heeft te maken even samen gevoegd denk dat je er nu wel uit komt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.