Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het vorige topic is doodgebloed in 2011 & 2009. Bovendien zat ik het Rio-gedeelte vol te spammen met mijn Picanto ;)

Omdat ik ook het plan heb een sportuitlaat te nemen, besloten een nieuw topic te openen. Op 01/09/2012 heb ik een afspraak staan bij Little Exhaust in Almelo. Daar word er een Red Back Sportcat ondergezet.

Over het sierstuk nog geen besluit kunnen maken. Comments zijn hieronder welkom. :adanku:

Wordt vervolgd....

post-6609-0-45778500-1345659877_thumb.jpg

Posted

erg mooi ook zo

maar ben erg benieuwd waar je mee terug komt

word nog een moeilijke keuze maar ik ben nog elke dag blij met mijn keuze

011.jpg

• Like 1
Posted

Ik vind de poll niet duidelijk.

Persoonlijk vind ik een dubbele demper maar met (twee) enkele uitlaatpijpen verreweg het mooiste.

• Like 1
Posted

die plaat heb je ook voor de picanto mischien is dit dan iets voor je http://www.ebay.com/...69abe1d&vxp=mtr

Ik zat in elk geval aan deze layout voor de uitlaat te denken. De plaat is nog niet in beeld als modificatie. Wellicht in de toekomst :)

Reden dat ik deze in mijn hoofd heb, is dat ik vermoed dat 4 pijpen te druk wordt voor de Picanto.

Posted

kijk ook eens bij citybug parts

Dank je wel voor het meedenken. De plaat is voorlopig nog niet in beeld. Maar de opstelling van de uitlaten is hier van belang. Ik denk dat dit hem gaat worden :)

Posted (edited)

Toch anders besloten. De uitlaat komt rechts met een dubbele pijp. Afspraak staat om 15:00

Edited by Lennart
Posted

Plaats je een foto als ie eronder zit?

Posted

Heeft even geduurd, maar vanwege verjaardag, dank, en werk nu pas tijd voor het topic. Uitlaat is een dubbele demper geworden. Deze heeft 1 pijp links en 1 pijp rechts van 76 mm.

Vanavond zal ik de foto's online gooien. :)

Posted

volgens mij is dit hem hahahah

Juuuup, dat is hem. Stond gisteren nog niet op de site, hahaha. Wel leuk he?

Posted

Haha, geniaal :P Rest van de foto's volgen.

Ik hoop dat er meerdere zijn die dit forum voor hun Picanto gaan gebruiken :)

Posted

nou een vriend van ons wil ook gaan kijken voor zijn picanto en die zit ook hier op het forum henkpicanto is dat

Aha, de audio man ;) Ik ben er tevreden over. Looks good. Alleen bij koude motor hoor je niet heel erg veel. Misschien nog maar een luchtfiltertje vervangen voor een diepere sound..

Posted

hhaahahha wat lees ik nu gaat henkie boem boem picanto op ze ouwe dag ook voor de sport uitlaat heftig :punk: :punk:

op deze manier word het ook nog mooi in picanto land

Posted

jij komt toch ook de 16de naar de inbouwdag

Jazeker. Voor de audio. Dan mogen jullie hem allemaal bewonderen :adanku: