Willempie1968 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Weet iemand waar ik aan een Nederlandstalige handleiding voor mijn Optima kan komen ? Bij de auto wordt een engelstalig instructieboek geleverd. Op zich niets mis mee, maar nederlands leest toch wat prettiger. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Weet iemand waar ik aan een Nederlandstalige handleiding voor mijn Optima kan komen ? Staat de Nederlandse handleiding niet in "Mijn Kia.nl" Quote
Willempie1968 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Augustus, 2012 @warmentuuter: Bedankt voor de tip !! Echter daar staat nog niets. Ik denk dat er nog geen nederlandse instructieboeken zijn. Quote
bigwade Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Die NL versie zal er nog even niet komen denk ik. Voor dit jaar waren er 500 auto's voor NL bedoeld en dat is te weinig voor een vertaling. Ben stiekem wel heel erg jaloers op je auto http://www.kiaclub.nl/topic/9091-testdrive-kia-optima/ beviel erg goed. Nou nog een automaat Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Ben stiekem wel heel erg jaloers op je auto Ken er nog één Quote
Smart Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Op de camping in Kroatië was een NL-dealer uit Groningen met z'n Optima op vakantie. Daar was veel belangstelling voor, vooral van Duitsers, Nederlanders en Slovenen. Heb trouwens veel NL'ers gezien met een Kia (Sportage II/III, Rio en Cee'd) in Kroatië. Vooral veel Sportages III. Quote
bigwade Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 @Smart Even offtopic.. Je hebt die man toch wel van onze sfeervolle testdrive verteld ? Quote
Smart Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Je hebt die man toch wel van onze sfeervolle testdrive verteld ? Maar natuurlijk.....heer BW, in geuren en kleuren! 1 Quote
Peterrrrr Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Ik ben ook met de Optima A/T op vakantie geweest naar Zuid Frankrijk, onderweg haalde ik een S-klasse in, met op een autotrailer een ferrari modena. Rond de middag even langs de weg een hapje gaan eten toen mijn vrouw aan me vroeg of er iets aan de hand was met mn auto ? Er stond wel 5 man naar de auto te kijken, toen ik buiten ging kijken stond die man met de mercedes en ferrari te wachten tot er iemand naar zijn combinatie kwam kijken maar tot zijn grote ergernis kwam er niemand. Lichtelijk over de zeik kwam hij dan toch ook maar eens een kijkje bij de Optima kijken en vond het stiekum toch wel een hele mooie auto hehehe. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.