Jump to content

Recommended Posts

Posted

Veel plezier.... Het zal jullie bevallen.. Volgende keer 2 anderen van het forum ;)

Guest Warmentuuter
Posted

Ik heb ergens gelezen dat je op een witte kan zitte :D

Posted

Sneeuwwitte auto nu ook tweedehands gewild

HEERHUGOWAARD (AFN) - 'Met een witte blijf je zitten', doet geen opgeld meer. Witte auto's doen het goed in het nieuw en in het kielzog daarvan zijn de tweedehandsjes van die kleur ook steeds gewilder. Dat blijkt uit gegevens van informatie- en documentatieorganisatie VWE.

,,Omdat witte auto's nu al een paar jaar in de mode zijn, komen inmiddels ook de eerste modieuze witte occasions op de markt'', aldus VWE dinsdag. In 2009 bleef een witte gebruikte auto gemiddeld nog 100 dagen te koop staan. Vorig jaar is dat gedaald naar 81 dagen. ,,Daarmee ligt het aantal stadagen van de witte occasion vrijwel op het gemiddelde.''

De Ford Ka was in 2011 de meest verkochte witte tweedehands auto, gevolgd door de Ford Fiesta en de Opel Corsa. Allemaal kleine auto's. De enige daler onder de witte occasions is de Volkswagen Golf, een auto die buiten het A- en B-segment valt.

VWE onderzocht ook wie de witte gebruikte auto's koopt en dat zijn niet de jonge vrouwen. ,,De grootste groep kopers is tussen de 36 en 45 jaar en twee derde van de auto's wordt door mannen gekocht.''

Posted

Ik verwacht wel een witte waarin je kunt zitte......we gaan het zien!

Ik rij deze keer wel weg bij Kia NL...., scheelt nl. een hoop stress

bij die arme zielen daar. :lol:

Wij hebben trouwens de primeur in NL. De autojournalisten rijden

hem met z'n allen pas volgende week.....! :whistling:

Posted

Echt waar ??

kunnen we niet ergens een camambertje verstoppen voor de overige testers...haha!

Posted

Hallo test drivers in spé

gisteren even voor onderhoud geweest bij Kia dealer in Herentals, België met mijn WIITE sorento xm

en wat stond er voor de deur, een witte optima met garageplaten

even een stukje gereden samen met de verkoper, scheurt lekker

mooi karretje aan de buitenkant, maar het interieur valt me wat tegen

Guest Warmentuuter
Posted

Had het maar gezegd of geschreven dat je naar Noord Holland zou komen met de Optima.

4,5 km verder had je in Heiloo gezeten en had je gratis koffie met koek en een broodje had er ook wel af gekend. :D

Dat ze in akersloot friet verkochten....... dat wist ik geen eens. :lol:

groet,

de Warmentuuter

Posted

Aan de pont..

sacherijnige mevrouw die na Smarts laatste been vroeg om de deur dicht te doen voordat ik uberhaupt binnen was.

Bijna 114 of 144 of 441 (huh??) willen bellen vanwege hond in ijskoude auto.....

De 6 euro 25 zal haar omzet van de dag geweest zijn, de pont was closed.

Daaaaag akersloot.

Posted

Nice pictures!

Nee, dame was niet aardig voor onze BW, omdat de plank (nog) niet in het gat was gekwakt! :lol:

Dat doen we ook niet meer.....haha!

Was een leuke dag met veel lol en....een leuke testdrive. Uitgebreidt verslag volgt, gelardeerd

met nog wat mooie foto's.

Posted

Met een witte blijf je tegenwoordig niet meer zitten......ja, ja, vertel dat maar aan BW! ^_^