Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Als je die auto koopt, krijg je dan die 2 dames erbij?

*kia forte bestellen doet*

Die is niet te koop hier, dus wat we er gaan doen wordt een verrassing.

Waarschijnlijk nieuws w.b. eco motoren.

Die meiden, tja ik weet het niet er zijn 12 testdrivers, dan sla ik even over, denk ik, haha!

Geplaatst

Smart & BW,

ik wens jullie veel plezier met de testdrive... Ik mag toch verwachten dat BW giga veel foto's mag maken en deze ook maakt..??? En het neutral maar kritisch schrijfvermogen van Smart zal ook gewardeerd worden...

Geplaatst

@ Bigwade en Smart

Vraag dan gelijk of er ook een trekhaak op gemonteerd kan/mag worden.

Sh...t, Is eigenlijk ook weer dubbelzinnig t.o.v. die 2 dames.

Groet van D'olde grieze

Geplaatst

Zo te zien hebben jullie veel plezier gehad... Hopelijk hebben jullie nog meer reclame voor ons forumpie gemaakt.. ;)

Geplaatst

Hij was wit......bij aanvang van de rit. After the testdrive he was off-white!:mrgreen:

Geplaatst

Eerst maar eens 'ons verhaal' produceren, waarna de foto's worden toegevoegd aan het verhaal. Ik was laat thuis en heb nog geen tijd gehad voor een stuk tekst.

Gast ceratorijder1
Geplaatst (aangepast)

@ Bigwade&Smart

Heel erg leuk dat jullie deze kans hebben gekregen, ik ben toch enigzins groen van jalouzie :mrgreen:

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met deze auto, in de sedan uitvoering zie ik hem als opvolger van mijn Cerato.De cee'd is nooit geleverd als sedan...

In 2003 heb ik via Autoweek als testdriver een weekend met de toen nieuwe Fiat Panda mogen rijden en daarna mijn belevingen mogen schrijven in het blad, ook dat was erg leuk om te doen.

aangepast door ceratorijder1
Geplaatst

Ben benieuwd naar de foto's en het verslag.

Viel mij bij Kentekencheck trouwens op dat deze auto op 08-07-2010 op Nederlands kenteken is gezet...

Dus de Forte Hybrid is al sinds medio Juli in ons kikkerlandje..

Verder staat de auto gemarkeerd met brandstof: Electrischiteit / LPG

Verder heeft ie een catalogusprijs van...

Geplaatst (aangepast)

Testdrive Kia Forte HYBRID LPi

Wie?

bigwade en Smart.

Wat?

Testdrive Kia Forte HYBRID LPi.

Waar?

Hoofdkantoor Kia Motors Nederland in Vianen.

Ontvangst

We werden om 13.00 uur ontvangen met een broodjeslunch bij Kia Motors NL in Vianen. Er waren nog twee andere testdrivers uitgenodigd. Als verrassing kregen we een rood Kia jasje met op de voorkant de tekst ‘Driver + naam eigenaar’ en op de achterkant de tekst ‘Testdrive Kia Forte HYBRID LPi’. We werden voorgesteld aan de PR manager Kia Motors NL en aan een freelance Autojournalist, die ook voor Autoweek schrijft. N

aangepast door Smart
Geplaatst

wat een prachtige auto.. alleen dat prijskaartje :|

Leuk verhaaltje, leuke auto verders.. eindelijk BW's tomtom gezien?!?

Had toch wel graag een foto van hem gezien met die WITTE auto erbij ahahaha :lol:

Geplaatst

Ik ben trots op jullie...Het is jammer dat deze soort uitvoeringen - nog - niet naar ons koude kikkerlandjes komen. Raar eigenlijk voor een LPG-land als Nederland..

Het verslag kan zo in de Autoweek..!!

Oh ja.. Niet alleen complimenten aan de schrijver, maar ook aan de fotograaf.

Geplaatst

Mijn Cee'd toch te vroeg gekocht al ik dit zo lees en zie.

Top heren als of ik de testrit zelf gemaakt heb:p

Geplaatst

@bigwade @Smart

Complimenten voor jullie verhaal en foto's, ziet er leuk uit!

Zeker een geslaagde dag zo te lezen! Bedankt voor het delen, ik kijk altijd uit naar dit soort verhalen! :D

Geplaatst

Heren,

Jullie hebben de naam en de faam die op dit forum door jullie is gevestigd ruimschoots waargemaakt met dit uitgebreide en door uitstekend met foto's omlijste verhaal. Alleen mis ik nog het stukje over een mogelijk te plaatsen trekhaak. :shock:

Geplaatst (aangepast)

Om eerlijk te zijn hebben wij die vraag wel gesteld, vooral ook omdat de Toyota Prius niet leverbaar is met een trekhaak. Het antwoord was dat de motor met 116 pk i.c.m. LPG niet zondermeer een probleem hoeft te zijn. Alleen weten we (nog) niet wat de auto mag/kan trekken, omdat er geen modeltype goedkeuring is afgegeven.

aangepast door Smart

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...