Smart Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Hahahaha.....JA! Wat in het filmpje wordt gezegd over de Cee'd modellen en de leverbare LPi/HYBRID-techniek is volgens mij (nog steeds) toekomstmuziek. Quote
bigwade Geplaatst 20 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2010 Kan zijn..... Ze zijn ook al heel ver met de sportage 1,7 TD met dezelfde soort Hybride techniek als onze Forte http://tinyurl.com/2a4kqw9 Zo'n 1,7 TD met zo'n systeem zou die auto best vooruit helpen, misschien zelfs met die fraaie cvt die in de Forte zat. Maar het gaat om TIJD en fiscale maatregelen. Het heeft helaas geen zin zo'n ding hier over 2 jaar op de markt te zetten. Quote
Venga1 Geplaatst 21 December, 2010 Geplaatst 21 December, 2010 Heren Leuk verhaal, maar waar is de foto waar jullie opstaan? Dat hoort er toch een beetje bij!! Quote
Remko .me Geplaatst 21 December, 2010 Geplaatst 21 December, 2010 HerenLeuk verhaal, maar waar is de foto waar jullie opstaan? Dat hoort er toch een beetje bij!! Ik heb hem maar beide zwijgen.. of zijn ze het toch niet? Who knows. Quote
bigwade Geplaatst 21 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 December, 2010 HerenLeuk verhaal, maar waar is de foto waar jullie opstaan? Dat hoort er toch een beetje bij!! http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=49291&postcount=34 Quote
bigwade Geplaatst 25 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 December, 2010 Bericht AW http://www.autoweek.nl/forum/read.php?16,4544539 Stuk beter weer, haha! Quote
Smart Geplaatst 25 December, 2010 Geplaatst 25 December, 2010 (aangepast) Vreemd dat het ISG volgens Nisco zo goed doet, terwijl het lampje van ISG en ESP brandt......! Dit betekent gewoon dat ISG niet zou mogen werken en ESP zelfstandig is uitgeschakeld. Overigens leuk bericht! 25 December, 2010 aangepast door Smart Quote
bigwade Geplaatst 25 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 December, 2010 Oh dear....... Die lampjes heb ik bij onze drive niet gezien maar ISG DEED het wel........ Quote
bigwade Geplaatst 5 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2011 Bij de MijnKia Nieuwsbrieven zijn ze gestopt met de verslagen van de Forte Testdrive lijkt wel. Smart... we worden niet serieus genomen, hahahahahaha! Jammer.. Quote
Smart Geplaatst 5 Maart, 2011 Geplaatst 5 Maart, 2011 Ja, ik miste ons onafhankelijke onderzoek al. Blijkbaar zijn wij de consumentenstatus ontstegen. Of.....worden inderdaad niet serieus genomen. Quote
bigwade Geplaatst 5 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2011 Ja, ik miste ons onafhankelijke onderzoek al. Blijkbaar zijn wij de consumentenstatus ontstegen. Of.....worden inderdaad niet serieus genomen. Gaan we dat rode test jack ritueel verbranden dan ? Of geven we ze nog een kans...... Quote
Smart Geplaatst 6 Maart, 2011 Geplaatst 6 Maart, 2011 Gaan we dat rode test jack ritueel verbranden dan ? Of geven we ze nog een kans...... We kunnen die jasjes ook verloten op het forum. Alleen mijn duur geborduurde naam nog weghalen. Misschien passen wij in de volgen Kia Nieuwsbrief. Quote
bigwade Geplaatst 6 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2011 We kunnen die jasjes ook verloten op het forum. Alleen mijn duur geborduurde naam nog weghalen. Misschien passen wij in de volgen Kia Nieuwsbrief. We gaan het zien,volgens mij kun je er ook prima de velgen mee poetsen.... Sj wat zeg ik nou....... Quote
Smart Geplaatst 9 April, 2011 Geplaatst 9 April, 2011 Deze week in de Autoweek (nr. 14/april 2011) een verslag van een test van Autoweek over de Kia Forte LPi Hybrid. De techniek wordt straks gewoon in de nieuwe Picanto en Rio en de toekomstige Optima (2012) en de opvolger van de Cee'd gelepeld. Ik ben benieuwd hoe dit zal aanslaan bij het Nederlandse publiek. De techniek is er in ieder geval rijp voor. Quote
Smart Geplaatst 15 Januari, 2012 Geplaatst 15 Januari, 2012 Gelekte schetsen van de Forte 2013...... Quote
bigwade Geplaatst 15 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2012 Ook fraai ! Hoe ik daar in kom bespreken we wel bij de volgende testdrive.. Quote
Smart Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Hier kunnen we misschien binnenkort ook testen bw.....! Wel andere drempels.... Quote
bigmac Geplaatst 10 September, 2014 Geplaatst 10 September, 2014 Op de site van Kia NL staat ook een verslag over deze testrit met interview van de testrijders! http: //www.kia.com/nl/content/testdrive-kia-forte-verslag-6/ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.