Jump to content
  • Sign Up
Jheroen

Forum upgrade aangekondigd

Recommended Posts

Beste leden,

De forumsoftware gaat een upgrade krijgen. Daarbij worden bijna alle extra applicaties die in het forum draaien ook bijgewerkt.

Gedurende de upgrade zal het forum offline zijn, zodra de basis gedaan is zal het forum weer open gaan. In de directe periode daarna zullen de extra apps worden bijgewerkt indien nodig.

Heb je fouten of niet vertaalde onderdelen ontdekt na de upgrade meld die dan in dit topic.

Beste leden,

De forumsoftware gaat een upgrade krijgen. Daarbij worden bijna alle extra applicaties die in het forum draaien ook bijgewerkt.

Gedurende de upgrade zal het forum offline zijn, zodra de basis gedaan is zal het forum weer open gaan. In de directe periode daarna zullen de extra apps worden bijgewerkt indien nodig.

Heb je fouten of niet vertaalde onderdelen ontdekt na de upgrade meld die dan in dit topic.

Heb je enig idee van de datum en tijd dat het forum offline is ??

Wellicht is het een idee, indien mogelijk, dit tijdens de upgrade te vermelden op de inlog-pagina zodat

meteen opvalt dat de site (tijdelijk) offline is en niet iedereen gaat twijfelen aan wachtwoord

en internetverbinding.

Grtz.

Specialmade

Ik ga de upgrade nu doen, ik zal vermelden dat het om een upgrade gaat.

Upgrade voltooid, nu nog de apps bijwerken. Ik hoor wel als er ergens iets niet goed gaat :wink:

Ik heb een 'Waarschuwingsstatus' onder mijn forumnaam staan.....het moest er ook een keer van komen (ben ik iedereen voor!). :online2long:

Als ik erop klik staat er: 'There are no warnings to display'

@Smart; Het zal ook eens niet hè..... :roll:

@Jheroen; wat gaan we merken of zouden we moeten merken ?

:vorigepost

Als het goed is zou je hier en daar wijzigingen in het systeem moeten waarnemen, over het algemeen zal je verder niks merken :-)

Maar wat betekenen die wijzigingen in het systeem nu concreet voor mij.....met die waarschuwingsstatus? ibood_hunt_blue_light.gifsmart-5.gif

Mijn Picanto rijd nu nog lekkerder :D

Voor de rest niets gemerkt.

• Like 1

Ik geef nog één waarschuwing Jheroen......en dan.....1e1502.gif

Bij mijn notificaties zie ik deze overal

%s reageerde op %s

bericht verwijderen werkt niet meer...

Ik denk dat het straks toch die taart en die linnen tape word hahahaha

O ja er is opeens een hele boel in het engels ??? Ook bij de notificaties ik vind nederlands al moeilijk

Nu moet ik ook nog aan een curses engels

Dubbelposten, rare leestekens als berichten van een plain tekst bericht worden gehaald, niet weg kunnen halen van berichten.

Rare aankondigingen waarschuwingsstatus, etc.

Doe es terug naar zoals het was !

Dit is niet prettig.

grtz

F

Waarom? Het forum werkte zo goed! WaldorfStatler12-1.jpg

Na updaten van de status "What's on your mind" krijg je nog een engelse tekst dat je status geüpdate is.

Fout bij nieuw topic starten in Kiaclub Café:

Warning: sprintf() [function.sprintf]: Too few arguments in /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php on line 476

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php:476) in /home/kiaclub/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 114

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php:476) in /home/kiaclub/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 127

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php:476) in /home/kiaclub/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 136

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php:476) in /home/kiaclub/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 137

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php:476) in /home/kiaclub/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 141

Bij mijn notificaties zie ik deze overal

%s reageerde op %s

en waar zie je die dan?

Na updaten van de status "What's on your mind" krijg je nog een engelse tekst dat je status geüpdate is.

Nu niet meer :winkiss:

Warning: sprintf() [function.sprintf]: Too few arguments in /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php on line 476

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php:476) in /home/kiaclub/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 114

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php:476) in /home/kiaclub/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 127

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php:476) in /home/kiaclub/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 136

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php:476) in /home/kiaclub/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 137

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/kiaclub/public_html/cache/skin_cache/cacheid_8/skin_post.php:476) in /home/kiaclub/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 141

ik heb net een testpost gedaan zonder deze melding, ik zie dat anderen er ook gepost hebben en daar heb ik geen melding van gekregen...

Dubbelposten, rare leestekens als berichten van een plain tekst bericht worden gehaald, >> Pardon? wat bedoellu

niet weg kunnen halen van berichten.

Rare aankondigingen waarschuwingsstatus, etc.

Doe es terug naar zoals het was !

Dit is niet prettig.

grtz

F

Deze tekst staat bij mij ook telkens bovenaan, bij het openen van een topic in het Forum gedeelte.

dat heb ik ook af en toe en na de update kan ik ook niks meer via mijn samsung galaxy tab tikken

bij bijv. het woord "éénmalig" kreeg ik allemaal rare tekens bij de éé, het lijkt nu over

• Create New...