Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Voorstellen en nieuwe Picanto

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Luitjes!

Ik neus al paar maandjes rond op dit forum en maar eens besloten mij te mengen :D

Ik ben sinds juli 2012 in het bezit van een witte Picanto 2012 1.2 met superpack en voorzien van

- schuifkanteldak

- cruise control

- armsteun

- pioneer navgate

- pioneer sub

Ik heb ook nog wat nieuwe boxxen liggen voor de voorzijde maar daar moet ik eerst een pasring voor maken ^^

Ik ben inmiddels al 3.000 kilometer door zuid-frankrijk gereden en dat beviel prima met de picanto, ik kom van een bmw e46 1.8 af maar verschil is er nauwelijks.

Uiteraard zullen de foto's ook nog volgen maar daar is het vandaag beetje slecht weer voor!

Geplaatst

Welkom! Wat een mooie keuze! Veel veilige kilometers en heeel veel plezier toegewenst.

Cruise control? huh dat stond niet in mijn optie lijst..

Geplaatst

Staat gewoon in de accessoires lijst op www.kia.nl

• Cruise Control

• Dit comfortaccessoire maakt met name lange ritten een stuk plezieriger.

• Prijs
    € 679,00 incl. montage.
    Onderdeelnummer
    ZK11699GS90CM5

Geplaatst

Ik vind die cruisecontrol wel prijzig! maar voegt wel heeeel veel rijplezier toe.

Maar nu weer ontopic.

Waar blijven de foto's :tt2:

Geplaatst

Ik zal morgen de foto's eens uploaden, zit nu op het werk ;)

Ik zal ook even een foto maken hoe de cruise ingebouwd zit, werkt perfect trouwens!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...