Marsjel Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Ik vind de hele discussie juist niet offtopic. Het gaat hier toch steeds over het VSM pakket? De vraag is hoeveel mensen en wie het missen. de problemen hierover worden al besproken in een ander topic toch? Daarom is het mss goed om even te bekijken hoeveel mensen het missen en wie dat hier zijn, om uiteindelijk via KCG een melding te maken bij KMNL?
stekun Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 waar ik nu heel benieuwd naar ben is waar Kia mee komt. want iedereen heeft dezelfde brief gehad met de " geweldige" 100 euro en het zoeken naar een passende oplossing. Ik zou afgelopen vrijdag door mijn dealer gebeld worden met het antwoord. En het zou gaan om 2 alternatieven: een vergoeding in geld of een nieuwe auto geleverd in januari met een bijbetaling en de kosten gedeeld met Kia.. maar de dealer was ineens ziek en kon mij niet bellen. (toevallig?) Dus ik ben nog steeds in afwachting..
Presiozo Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 mocht je het egt niet vertrouwen zou ik gewoon bellen met jan en dan een achternaam die op die van jou lijkt maar het duidelijk niet is. en dan vragen naar de betreffende persoon. dan krijg je hem wss wel aan de lijn ( als hij niet echt ziek is ) en dan denkt hij gewoon dat de telefoniste de naam verkeerd heeft gehoord. of je laat mocht je die hebben je vrouw/vriendin bellen met haar achternaam die dan belt namens jou.
snellejelle1985 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Hieronder de link naar de poll om te kijken hoe groot het probleem nu precies is. ook is dit makkelijker om daar verder te discussiëren aangezien er al minimaal 3 topics tegelijk bezig zijn over dit onderwerp. http://www.kiaclub.nl/topic/10822-poll-geen-vsm-pakket-gemonteerd-op-kia-rio/
Aanbevolen Berichten