Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

In het (erg dure) afleveringspakket zit een lifehammer. Deze was niet gemonteerd bij aflevering en ik kan er eigenlijk ook niet zo 1-2-3 een mooi cq praktisch plaatsje voor vinden. Waar hebben jullie het ding gelaten?

Guest Timo0103
Posted

Geef gewoon antwoord, hoef je niet het hele forum door te spitten.

Gewoon onder je stoel op de rand aan de voorzijde, daar hebben ze hem bij mij ook gemonteerd bij de aflevering.

Guest Warmentuuter
Posted

Het valt me de laatste tijd op dat er forumleden zijn die wel erge lange tenen hebben.

Jammer.

Posted

er is maar een goeie plek voor je life hamer en dat is tegen het dak datis de enigste plek waar je altijd wel bij kan

ook als je op de kop ligt tegen de onderkant van je stoel of midden console kom je niet bij als je strak in je gordel

hangt dat is ook de reden dat de dealer het niet weet en het aan de klant zelf overlaat waar ze dat hamertje laten

• Like 1
Guest Timo0103
Posted

Het valt me de laatste tijd op dat er forumleden zijn die wel erge lange tenen hebben.

Jammer.

Als iemand iets vraagt en het is een kleine vraag geef je gewoon meteen antwoord.

Gaat het om grote dingen dan verwijs je hem of haar naar de juiste plek.

De tijd die men neemt om kinderachtig te antwoorden kun je ook gebruiken om gewoon netjes antwoord te geven.

Dit heeft niets met lange tenen te maken.

Guest Warmentuuter
Posted

Als je op die link klikt krijg je de juiste verwijzing waar andere de lifehamer hebben gemonteerd.

Dus snap ik die reactie niet.

Posted

........ik had moeten bedenken dat ik niet de enige ben die met deze vraag 'worstelt'....voor ik hem stelde.

Maar ik heb nuttige aanwijzingen gevonden in die link.....dank daarvoor!

Posted

Beste Timo,

MGA1600 is hier nog niet zolang lid.

Hij kan dan ook misschien niet weten dat de zoekfunctie (kiaclub.nl+onderwerp) in google tig keer beter werkt

dan de zoekfunctie van dit forum.

Dat stel ik em voor en geef ook al vast een voorzetje.

De meningen zijn verdeeld w.b. plaatsing, dus vandaar.

Wat is daar mis aan ?

Lange tenen it is, of misschien staat de maan wel raar...

Guest Timo0103
Posted

De reden waarom ik zo reageer is dat dit zo vaak als antwoord gegeven wordt dat je kunt zoekenin de zoekfunctie of zoeken in google.

Komt erg onvriendelijk over vind ik maar dat is mijn mening.

Maar goed, we houden het gezellig hier dus terug naar het onderwerp.

Waar ging het eigenlijk over......