Jump to content
Onderdelenshop24.com

Navigatie start niet op

Recommended Posts

Posted

Sinds gisteren heb ik het probleem dat de navigatie niet opstart. Blijf het intro scherm met de tekst "KIA motors" zien, radio doet het wel maar kan geen zender wisselen, alleen volume instellen (via knop en stuur) en de achteruit rij camera doet het wel, maar zonder de "hulp strepen" in beeld.

Ik heb de zekering al 5 minuten los gehad, maar dat hielp niet. Overigens is ook meteen de smart key onbruikbaar zolang deze audio zekering los is en wordt de dagteller gereset. Opvallend.

Heeft iemand nog goede ideeën?

Ik gok dat het Windows OS gecrasht is. Maar ik zie me al alweer bij de garage aankomen met iets dat niet mechanisch is. Dat wordt weer gezucht en gesteun van ze.

Marcel

Posted

@Astrix,

Probeer eens om +/- 15 seconden op je scherm te "drukken".

(alsof je wat wilt invoeren maar dan vasthouden).

Dit wil, soms, wel eens helpen.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Posted

Ik heb dit ook gehad, de monteur heeft 20 minuten de accu los gehad (of de hoofdzekering) en jawel het probleem was weg , toch later een nieuwe radio/navigatie gekregen omdat ie toch defect was.

Guest asterix
Posted

Ik vraag me af of ze echt hardware-matig stuk zijn of dat het Windows OS gewoon gecrasht is.

Marcel

Posted

Doen ze toch wel goed hè bubbels :wink:

Wel je CD'tje er steeds uithalen voor de volgende unit..

Is gewoon garantie , dus ............................................ze moeten wel met die 7 jaar garantie (op radio/navigatie 2 jaar)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sweatdrop: