Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aftermarket uitlaatsierstuk?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Auto heb ik nu 2 maanden in bezit, maar inclusief bestellen is dat totaal 7 maanden. Op het moment van het zetten van mijn handtekening was dus bekend dat er een sieruitlaat onder moest.

Uiteindelijk wordt ik nu dus ook een beetje ongeduldig na zo'n 2 maanden.

Geplaatst

Die heb ik er ook een keer onder gehad. Past inderdaad. Ik ben hem verloren toen ik een stoep op en af reed..

Heb nu een dubbele vaste uitlaat r32 look..

Verstuurd van mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk

• 2 weken later...
Geplaatst

Heb het sierstuk gisteren binnen gekregen, past direct zonder aanpassingen

2 boutjes vastdraaien en het zit

Geplaatst

Heb het sierstuk gisteren binnen gekregen, past direct zonder aanpassingen

2 boutjes vastdraaien en het zit

Mag ik vragen om een foto om te zien hoe het eruit ziet? Zit ook aan deze te denken vandaar.

Als iemand verder nog iets heeft gezien qua uitlaat sierstuk die zonder aanpassingen gemonteerd kan worden graag een linkje hier :-)

Alvast bedankt.

Geplaatst

Mag ik vragen om een foto om te zien hoe het eruit ziet? Zit ook aan deze te denken vandaar.

Als iemand verder nog iets heeft gezien qua uitlaat sierstuk die zonder aanpassingen gemonteerd kan worden graag een linkje hier :-)

Alvast bedankt.

Zal vanavond een foto plaatsen
Geplaatst

Die heb ik er ook een keer onder gehad. Past inderdaad. Ik ben hem verloren toen ik een stoep op en af reed..

Heb nu een dubbele vaste uitlaat r32 look..

Verstuurd van mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk

Pictures???

Geplaatst

Maar wel ecologisch verantwoordt

:-). ik durf het niet aan die groene eco letters zelf te verwijderen. Mocht iemand in de buurt van Enschede dat goed kunnen houd ik me aanbevolen :-) 

Geplaatst

Ik moet zeggen blijft ook heel goed zitten zit er nu een week omheen zonder probleem.

en dat voor 25 euries. ziet het er solide uit is zeker geen miskoop.

Geplaatst

Ik heb die Eco letters direct na het ophalen van de auto eraf gehaald.

Even met de fohn erop en de dynamic letter vielen er bijna vanzelf af

de Eco letters even met je nagels erachter of met een visdraadje erachter door halen

even poetsen en klaar. Er kan niet zoveel gebeuren als je maar met je fohn heen en weer beweeg.

en het niet te heet maakt.

Geplaatst

sterker nog ald je het met de foun warm maakt en je trekt er an trek je het er zo van af 

wel op letten dat je je vingers niet brand  :wink:  :wink:

Geplaatst

Gelukt vandaag bij mij, enige nadeel is dat er achter de E van eco een flinstertje lak meekwam ( geen idee waarom eigenlijk) dus moet nu ff kijken hoe ik dat ga oplossen :( 

Geplaatst

Ben ik nou de enige die de dealer de opdracht heeft gegeven om de eco, rio, 7 jaar garantie stikker en de reclame op het kentekenplaat te verwijderen voor aflevering ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...