Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

iPhone 4S kopen via Marktplaats...oplichting!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

......iPhone gebruikers gaan doorgaans iets anders met hun spullen om dan Nokia tiepjes.

Bedankt hé.....? :lol:

Ik geloof je meteen, maar om ver te rijden voor een gebruikt toestel doe ik liever niet.

Het afbreukrisico dat je toch een mis(ge)bruikt toestel koopt is aanmerkelijk groter.

En aan de buitenkant kun je niet zien wat er allemaal mee gebeurd is. Dan maar niet,

zeg ik dan.

Geplaatst

Gek soort wantrouwen, ik heb best wat gekocht en vooral veel verkocht via bijv. marktplaats.

Nooit genoegen genomen met ruk en ook nooit ruk geleverd.

Opgelicht ?

Ja één keer op het www, door een Duitse Foto groothandel

300 euro weg, zoef.

Geplaatst

Geen wantrouwen, maar gezond verstand gebruiken. Ik heb ook veel verkocht en gekocht via Marktplaats.

Altijd (en nog steeds) correct, met vertrouwen en respect gehandeld. Één keer bedonderd met de aanschaf

van een Nokia telefoon. Het schip in gegaan voor € 150,00.

In het geval van de iPhone heb ik toch maar een heel duidelijk voorbehoud genomen, vandaar dit topic.

De afgelopen weken is dit alleen maar toegenomen, helaas. Het vertrouwen is nu net zo groot als de

grenzen van mijn portemonnee.

Geplaatst

Die mobieltjes op MP is inderdaad schimmige business. Ik was een betaalbare Samsung Galaxy S3 aan het zoeken voor mijn vrouw, maar allemaal zulke vage figuren...geen reacties op mailtjes, emailadressen die net waren aangemaakt, geen aankoopbonnen aanwezig, waarschuwingsmailtjes van MP dat de advertentie van de betrokken verkoper wegens veiligheidsmaatregelen is verwijderd..ik kreeg er geen goed gevoel bij en kreeg de indruk dat zelfs bij een gesealede ik nog een verpakte baksteen zou krijgen :)

Uiteindendelijk dat ding maar bij Mediamarkt gekocht, bij een uuraanbieding van 495 euro..ietsje duurder uit maar wel absoluut nieuw, je hebt hem wel gelijk in handen, garantie en je weet dat het koosjere handel is...

Zo'n smartphone is trouwens wel een geweldig ding (ik hield er voor het eerst van mijn leven er eentje in mijn handen en was onder de indruk wat er allemaal mee kon). Ook fantastisch dat dat ding via de draadloze router thuis gratis kan internetten, heb de computer nog nauwelijks aan..

Geplaatst

Tip: met Fingerprint software op je PC kun je ook direct vanaf de Iphone printen! (ongeveer 12 euro).

Geplaatst
Uiteindendelijk dat ding maar bij Mediamarkt gekocht, bij een uuraanbieding van 495 euro..ietsje duurder uit maar wel absoluut nieuw, je hebt hem wel gelijk in handen, garantie en je weet dat het koosjere handel is...

Zo'n smartphone is trouwens wel een geweldig ding (ik hield er voor het eerst van mijn leven er eentje in mijn handen en was onder de indruk wat er allemaal mee kon). Ook fantastisch dat dat ding via de draadloze router thuis gratis kan internetten, heb de computer nog nauwelijks aan..

Inderdaad overkomt dit veel meer mensen, dus ook degenen die (net) niet zijn opgelicht. Toch maar eens een aanbieding (ZONDER BTW!) afwachten.

Tja....Smartphone! Moet ik er nog iets aan toevoegen..... :D :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...