Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Kom ik s'ochtends aan bij mijn auto, zie ik dat me slot geforceerd is.

Binnen in de auto zag ik dat het contactslot helemaal uit elkaar getrokken was!

Papieren missen behalve tenaamstelling dus er kan niks mee gebeuren. Schade wordt getaxeerd

Posted

Dronten, een Pride....

Het moet niet gekker worden.

Ik hoop voor je dat alles via je verzekering goed geregeld wordt

zodat je weer zsm als voorheen rond kunt rijden.

Sterkte !

Posted

Kom ik s'ochtends aan bij mijn auto, zie ik dat me slot geforceerd is.

Binnen in de auto zag ik dat het contactslot helemaal uit elkaar getrokken was!

Papieren missen behalve tenaamstelling dus er kan niks mee gebeuren. Schade wordt getaxeerd

Dat is mooi K@#$%$#. Kijk toch even goed of je nog andere dingen mist.

Bij later ontdekken van vermissing kan (soms) een onnodige discussie ontstaan

met de verzekerings maatschappij met wellicht vervelende gevolgen. De inbraak

en het sloopwerk is al erg genoeg.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Posted

Taxatie van de schade binnen. Valt reuze mee mede dankzij 2e hands onderdelen en de bijrijdersdeur niet te voorzien van nieuw binnenwerk. Die deur kan dus alleen via binnenuut geopend worden. Als het goed is rijdt me autootje binnekort weer vrolijk rond

Schade bedraagt maar 164 euro dus valt reuze mee

Posted

Helemaal goed....Mawukje is already on the move! ;)

Posted

Nuh yo, dat gebeurt niet meer.

Je kunt nu weer met Pride rondrijden.....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...