Mawukje Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Kom ik s'ochtends aan bij mijn auto, zie ik dat me slot geforceerd is. Binnen in de auto zag ik dat het contactslot helemaal uit elkaar getrokken was! Papieren missen behalve tenaamstelling dus er kan niks mee gebeuren. Schade wordt getaxeerd Quote
bigwade Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Dronten, een Pride.... Het moet niet gekker worden. Ik hoop voor je dat alles via je verzekering goed geregeld wordt zodat je weer zsm als voorheen rond kunt rijden. Sterkte ! Quote
Specialmade Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Kom ik s'ochtends aan bij mijn auto, zie ik dat me slot geforceerd is. Binnen in de auto zag ik dat het contactslot helemaal uit elkaar getrokken was! Papieren missen behalve tenaamstelling dus er kan niks mee gebeuren. Schade wordt getaxeerd Dat is mooi K@#$%$#. Kijk toch even goed of je nog andere dingen mist. Bij later ontdekken van vermissing kan (soms) een onnodige discussie ontstaan met de verzekerings maatschappij met wellicht vervelende gevolgen. De inbraak en het sloopwerk is al erg genoeg. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Mawukje Geplaatst 9 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2012 Enigste wat mist is me handsfree set en oplader voor mobiel. Contactslot was geforceerd denk ik voor puur joyriden Quote
Mawukje Geplaatst 10 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2012 Taxatie van de schade binnen. Valt reuze mee mede dankzij 2e hands onderdelen en de bijrijdersdeur niet te voorzien van nieuw binnenwerk. Die deur kan dus alleen via binnenuut geopend worden. Als het goed is rijdt me autootje binnekort weer vrolijk rond Schade bedraagt maar 164 euro dus valt reuze mee Quote
Smart Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Helemaal goed....Mawukje is already on the move! Quote
Mawukje Geplaatst 12 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Oktober, 2012 Update: Tegen de middag is hij klaar. Wordt voor de deur afgeleverd . Nu maar hopen dat het niet nog een keer gebeurt Quote
Smart Geplaatst 12 Oktober, 2012 Geplaatst 12 Oktober, 2012 Nuh yo, dat gebeurt niet meer. Je kunt nu weer met Pride rondrijden..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.