aadklei Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Hallo, Heb mijn Picanto bijna één jaar en ben er zeer tevreden over. Rijd fantastisch en is lekker zuinig. Heb er maar één nadeel aan kunnen ontdekken en dat is dat er geen interval zit op de achterruit wisser Het is aan of uit. Of zie ik iets over het hoofd ? Groeten Aad Quote
BaBaCC Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Nee je constatering is juist! Aan of uit! Dus geen intervalmogelijkheid. BaBaCC Quote
Lennart Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Klopt helemaal helaas... Is het ook iemand opgevallen dat de wisser bovenaan vergeet schoon te maken? De rest wordt goed gewist, druk is goed en rubber is goed. Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Dat bovenaan niet wissen heb ik ook, maar was ik al gewend van mijn Aygo. Interval had die ook niet, had ik daarop zelf gemaakt, ben nu aan het uitzoeken of dat op de Pica ook kan. Lukt dan dan IS er kans dat ik mijn systeem (weer) aan ga bieden voor DHZ-inbouw... Quote
Neo Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Ivm het niet wissen bovenaan: Al eens met Bosch Aerotwins geprobeerd? Die wissers zijn enorm flexibel en de laatste die ik gekocht had, voor de andere wagen, waren voorzien van een universele aansluiting voor diverse types. Je moet enkel dezelfde lengte nemen van diegene die er standaard opstaan. http://www.bosch.be/content/language1/html/734_5273.htm Groetjes, Neo. Quote
Venga1 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Is er geen mogelijkheid om een interval schakelaar in te bouwen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Bij mijn Aygo hielp een flex-wiper achterop iig NIET. @Venga1: ik ben bezig met ene programmeerbare interval voor achter die ook nog steeds continue te gebruiken is. Had 'm werkend op de Aygo, maar moet eerst uitzoeken of het in de Pica ook gaat werken. Kan nog wel even duren ook, want ik heb (weer eens) teveel projecten tegelijk lopen. Quote
aadklei Geplaatst 13 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 Oktober, 2012 OK bedankt voor de reacties. Dus ik zal het met de hand moeten doen. Ben niet zo'n techneut dat ik zo interval zal kunnen inbouwen. Groeten Aad Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.