Delta Posted October 10, 2012 Posted October 10, 2012 In de Rio zijn alle knoppen en aanduidingen heel mooi verlicht, erg handig in het donker! Echter bij mij is het knopje om de spiegels in te klappen niet verlicht, en dat is best onhandig. Heb ik een defect lampje bij dat knopje of is deze domweg niet verlicht? Quote
Remko .me Posted October 10, 2012 Posted October 10, 2012 Defect lampje... grapje, nee deze heeft geen verlichting! 1 Quote
MarcelC Posted October 10, 2012 Posted October 10, 2012 Viel mij idd ook op... De knoppen spiegels verstellen en in-/uitklappen zijn (helaas) niet voorzien van verlichting Quote
MarcelC Posted October 10, 2012 Posted October 10, 2012 K*t dubbel, triple en quatro post... Sorry Quote
Presiozo Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 ook het lager zetten van de spiegel ( met inparkeren ) is niet verlicht kwam ik laatst achter. Quote
bigmac Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 (edited) Heb ik een defect lampje bij dat knopje of is deze domweg niet verlicht? De knopjes die je beter vóór je rit of stilstaand kunt bedienen, zijn niet verlicht. Het is niet de bedoeling dat je deze knopjes onder het rijden bedient, dat is de reden dat sommige onverlicht zijn. Edited October 11, 2012 by bigmac Quote
Presiozo Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 Van die spiegel inklappen, prima want je staat dan toch stil. Maar ik denk dat er toch best wat mensen zijn die met een mooie nieuwe auto voorzien van grote, mooie velgen zo veilig en dicht mogelijk tegen de stoep willen parkeren. althans ik probeer altijd zo ver mogelijk van de weg af te parkeren en dan heb ik echt mijn spiegel nodig om daar het achterwiel te kijken. als je in een drukke straat moet inparkeren dan is het toch even zoeken naar de bediening van je spiegels. Quote
handyman Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 iemand toevallig de onderkant al bekeken of er een lampje te monteren is? Quote
xtra40 Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 ja hoor ik he er meerdere keren naar gekeken maar dt gaat niet passen hoor en het schakelaartje is niet net als die andere doorzichtig aan de bovenkant Quote
Presiozo Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 Ik zat al te wachten op het antw van de pimpmaster himself! helaas...met die spiegels inklappen in het donker doe ik altijd de deur open en terwijl ik uit stap maak ik een matrix achtige beweging waarmee ik op het knopje druk terwijl ik uit de auto stap. ( je hebt dan licht van de binnenverlichting ) Alleen dat inparkeren doe ik niet met de deur open, dan moeten ze maar even wachten tot ik het knopje heb gevonden. Quote
xtra40 Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 ik hoef niet meer te kijken ik heb het lekker automatisch gemaakt voor ik denk 5 euro hoef ik dus nergens naar te kijken ;-) Quote
Smart Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 ...........De knoppen spiegels verstellen en in-/uitklappen zijn (helaas) niet voorzien van verlichting Dat kun jij sowieso helemaal niet zien met die zonnebril van jou....! Quote
MarcelC Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 Dat kun jij sowieso helemaal niet zien met die zonnebril van jou....! Whaha is dat het?! En ik maar denken dat ik rondom van dat privacyglas heb... 1 Quote
thuis42 Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 hoi Het knopje is niet verlicht. Klopt Waarschijnlijk was het geld op bij kia. Triest maar waar Quote
RioTom Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 Of het is niet nodig om dat knopje te vinden tijdens het rijden in het donker? Geen idee. Het wieltje voor lampverstelling is ook niet verlicht. Echter hebben meerdere merken dit hoor Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.