Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio

Geen VSM pakket gemonteerd op je Rio  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Ik heb het vermoeden geen VSM pakket te hebben

• Ja en ik heb mijn dealer al geinformeerd
    • Ja maar mijn dealer heb ik nog niet geinformeerd
  2. 2. De dealer heeft zelf geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb

3. 3. De dealer heeft geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb en heeft KIA Nederland daarover geinformeerd

• Ja en ik heb al antwoord terug
    • Ja maar ik heb nog geen antwoord terug
    • Nee

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Discussies hier zijn ook mooi één van de belangrijkste onderdelen van een forum lijkt me helaas is deze een beetje negatief voor KIA.

@ esto mooi dat jij gratis winterbanden ''krijgt'' (daar had je natuurlijk al de hele tijd recht op zonder dat je het wist !)

Geplaatst

Morgen gesprek met de dealer.

450 euro maar wel contant en niet in bonnen.

Als ze slim zijn doen ze er bosje bloemen bij.

Ben benieuwd appeltje!

Laat het ons weten, ikzelf heb het omruilen van de waardebonnen in contant ook als tegenvoorstel ingediend

Auto omruilen na 6300 km, natuurlijk met bijbetaling, ontbinding van de koop, natuurlijk met verlies óf € 450,00 contant zodat ik zélf mijn besteding mag bepalen.

En naar iedereen; respecteer elkaars mening en opmerkingen een beetje.

Geplaatst

@bigwade

goeie vraag! :-)

Ik ga voor winterbanden met 450 euro "korting"

We hadden er hier al één..

U is nummer 2 !

Heerlijk, nog een normaal nuchter denkend mens :-)

Geplaatst

Kun je daar iets preciezer over zijn ?

Wat heb je nu, wat krijg je straks, wanneer, hoeveel moet je bijbetalen, wie betaald de afleveringskosten etc.

Dit is wat erg mager..

Oja en stel je even netjes voor, vinden we leuk.

Geplaatst

Mijn auto is een maand oud minder dan 1k km op de teller. Mevrouw van dijk van Kia gaat het regelen.

En waarom alleen hier klagen? Gewoon Facebook en twitter goed gebruiken er staan nu alleen positieve dingen. Ik denk dat veel potentiele klanten willen weten hoe kia echt is.

Geplaatst

Er staat niets over dat VSM pakket op de FB pagina, dus waar gaat dit over ?

Aandacht voor sociale media ?

Aan heel veel Kia klanten gaat het hele "hippe" FB en Twitter voorbij.

Maar eh, bent u zo'n ingehuurd fake tiepje die fora beïnvloed middels dit soort berichten ?

Het is maar een vraag

Geplaatst

Vandaag naar de dealer Bogers in Halsteren geweest en er samen uitgekomen.

Mijn Rio is in mei geleverd en er wordt nu een nieuwe besteld voor een zeer redelijke bijbetaling.

Wij zijn blij dat er nu eindelijk een oplossing is gekomen want het ging te lang duren.

Nog bedankt Cristiaan en Lucien van autobedrijf Bogers voor de inzet.

Geplaatst

Vanwege de vraag die gesteld is nav mijn bericht over een gesprek dat ik heb gevoerd vanmiddag met mijn dealer.

In het gesprek duidelijk gemaakt dat de procedure die KIA Nederland maar ook de dealer heeft gevoerd niet erg gelukkig was.

Mijn auto is 7 maanden oud en er staat 1300 kilometer ik heb aangegeven dat ik het ook niet mijn bedoeling is om een nieuwe auto te krijgen al dan niet met bijbetaling.

Fouten worden overal gemaakt en ja ik heb de verontschuldigingen aanvaard. Ik wil echter alleen met mijn dealer praten en me niet laten uitspelen door met twee partijen te moeten praten. Ik geeft de voorkeur aan gesprekken met mijn dealer omdat ik dan iemand in de ogen kan kijken. MIjn verlangen is 450 euro in contanten en niet in bonnen dan heb ik compensatie voor iets wat ik betaald heb maar niet heb gekregen. Daarnaast een mooie bos bloemen voor de in mijn ogen knullige werkwijze van Kia en dealer.

Mijn dealer gaat nu in overleg met kia Nederland omdat ik er niks voor voel om nu weer brieven te gaan schrijven aan KIA. Immers het is niet schuld mdat eea is gebeurd en ga dus geen energie stoppen in schrijven van brieven.

Ik wil rust en geen gezeur.

Geplaatst

Er staat niets over dat VSM pakket op de FB pagina, dus waar gaat dit over ?

Aandacht voor sociale media ?

Aan heel veel Kia klanten gaat het hele "hippe" FB en Twitter voorbij.

Maar eh, bent u zo'n ingehuurd fake tiepje die fora beïnvloed middels dit soort berichten ?

Het is maar een vraag

I

Ik ben helaas erin gestonken een kia te kopen. Net een maand de auto.. En dan dit. Wat volgt.

Ik kan ook over jouw zeggen dat je misscien door Kia wordt ingehuurd of er zelfs werkt. Wat doen een hyundai eigenaar op een kiaclub site?

Binnenkort komt er een google adword campage waarbij mensen die Kia intypen naar deze pagina wordt verwezen.

Geplaatst

MIjn verlangen is 450 euro in contanten en niet in bonnen dan heb ik compensatie voor iets wat ik betaald heb maar niet heb gekregen. Daarnaast een mooie bos bloemen voor de in mijn ogen knullige werkwijze van Kia en dealer.

Lijkt mij een uitstekend voorstel. Goed dat je het via de dealer doet! Ik hoop dat je snel een positief antwoord krijgt. Succes!

Geplaatst

Lijkt mij een uitstekend voorstel. Goed dat je het via de dealer doet! Ik hoop dat je snel een positief antwoord krijgt. Succes!

Dat is een slecht voorstel. Als jij een tv krijgt die geen hd heeft ondanks dat dit in de folder staat dan moet je gewoon een nieuwe tv krijgen..

Geplaatst

Vandaag naar de dealer Bogers in Halsteren geweest en er samen uitgekomen.

Mijn Rio is in mei geleverd en er wordt nu een nieuwe besteld voor een zeer redelijke bijbetaling.

Fijn dat ook deze optie bespreekbaar is bij de dealer. Alvast gefeliciteerd met je nieuwe auto!

Geplaatst

Dat is een slecht voorstel. Als jij een tv krijgt die geen hd heeft ondanks dat dit in de folder staat dan moet je gewoon een nieuwe tv krijgen..

Beste Gabriel,

Elk voorstel waar een gedupeerde mee tevreden kan zijn is een goed voorstel. Het voorkomt juridisch getouwtrek.

Als je auto nog geen maand oud is, zoals de jouwe, dan zou ik er ook niet mee akkoord gaan.

Geplaatst

Beste Gabriel o negatieve berichten ga ik vanaf nu verwijderen discussie hebben we al genoeg gehad .

Discussie mag en maar negatieve uitlatingen niet .

Hou het netjes beklaag je bij de personen waar je een deal mee heb gemaakt zoals ieder ander doet.

Geplaatst

Ok duidelijk. Je mag hier wel zeggen dat je het een goed aanbod vindt maar niet dat het een slecht voorstel is.

<cynische status on>

ok bij deze. KIA is perfect

<cynische status off>

Geplaatst

Dank je heb ik iig iets positiefs van de kiaclub Ik vind augurken erg lekker waar kan ik die ophalen.

Bij kia nl (misschien werk je daar wel? Gewoon een vraag uit nieuwsgierig heid)

De kia zelf valt een beetje tegen oeps... nu zeg ik het weer.... Ik wil nu de gouden beker!

• Like 1
Geplaatst

pfff... wat een gedoe hier zeg....

Lees al een poos tenenkrommend mee, maar nu gaat het ook echt helemaal nergens meer over..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...