Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Is het mogelijk dat de claxon kunt vervangen. We vinden echt niks deze claxon die onder onze RIO superpack zit. Kun je de orginele stekker blijven gebruiken als je een andere zwaarder claxon er onder wil zetten.

Groeten Cindy en Eric

Geplaatst

Dat zal niet mee vallen om er claxon met exact de zelfde aansluiting te vinden plus het vijt dat als je een andere

Clacson monteert deze wel een veel meer stroom trekt dan de orgineele bedrading aan kan

Ik heb Zelf nu een aantal claxons vervangen maar ik sluit ze dan aan met een extern relay en zekering houder en gebruik dan de orgineele aansluiting als aansturing voor het relay maar laat de orgineele stekker wel intakt zo dat het altijd weer orgineel terug gebouwd kan worden

En op deze manier sluit je storing en sluiting uit

Geplaatst

Dank je wel. Ik had gehoopt dat er een van een andere Kia onder zou passen die zwaarder klinkt met dezelfde aansluiting.

Groeten Cindy en Eric

alle Kia's en Hyundai's hebben zo'n ingebouwde aangeschoten cavia. :no: Op het sportage forum staat een mooie handleiding voor ombouw (met dank aan Bowie97)

Geplaatst

Gelukig hoef je voor de rio niet zo veel te ver bouwen de steun waar die kavia aan hangt is lekker stevig daar kan je een

Hele beste toetert aanhangen

En het veranderen lijkt heel wat maar het valt reuze mee voor de electra vervangen kan je die handleiding

Uitstekend gebruiken principe is exact hetzelfde

Geplaatst

Ook ik erger me af en toe wel eens aan mijn Claxon. Enig idee wat ongeveer de kosten zullen zijn voor wat zwaarder geluid? En hoe zit het met garantie?

Geplaatst

Daarom doe ik alles dus ook de claxon via een extern relay en zekering

Dan verander je niks aan je auto.bedrading en hou je daar tennisten je garantie op

Plus dat het veiliger is mocht de claxon zwaarder in gebruik zijn

Geplaatst

Dat zou mooi zijn. Nu ben ik zelf totaal niet handig. Enig idee wat het ongeveer zou kosten dit in te laten bouwen?

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik wil graag mijn toeter veranderen welke raden jullie mij aan en waar kun je deze bestellen.

Dan alleen nog de montage, ben niet erg handig...

Geplaatst

@xtra40

zie posting van 18 okt.

ik ben dat gezeur over de garantie gewoon zat, bij alles wat we doen cq willen gaan doen gaat er altijd wel 1 (of méér) zitten miepen over de garantie. Ik heb het gevoel dat KIA sommigen aardig bang heeft zitten maken.

Het is en blijft gewoon je eigen keuze én verantwoordelijkheid als je wat verandert aan je auto. Het is toch je eigen eigendom ook (of niet?)..punt! :wink:

Geplaatst

Tja maar de mensen die zo miepen over de garantie dat zijn de mensen die over het algemeen geen enkel verstand hebben van auto's

Maar zo als je wel hebt gezien ben ik helemaal niet zo bang uitgevallen en zo lang je het goed uitvoert Een is er ook niets aan de hand maar die bange mensen hou je er altijd bij

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...