Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio Design editie

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik krijg over een week ongeveer mijn Rio Superpack.

Hoe kan ik voordat ik betaal en zonder eerst te moeten rijden weten of het vsm pakket erin zit?

Bel je dealer met de info die je nu hebt via dit forum.

Geplaatst

Ik heb gehoord dat er geen auto's meer gemaakt worden met VSM. Let dus wel op dat je niet voor niks nog een maand gaat wachten. Straks heeft die andere design edition waar je zo lang op hebt moeten wachten het ook niet. Hoe weet de dealer zo zeker dat er op die andere die een maand later komt wel dat pakket zit ?

Geplaatst

Ik heb gehoord dat er geen auto's meer gemaakt worden met VSM. Let dus wel op dat je niet voor niks nog een maand gaat wachten. Straks heeft die andere design edition waar je zo lang op hebt moeten wachten het ook niet. Hoe weet de dealer zo zeker dat er op die andere die een maand later komt wel dat pakket zit ?

Omdat van de andere design editions de vin nummers ook al bekend zijn. De boot waar deze op staan is namelijk ook al onderweg.

Geplaatst

Oké want ik heb er een besteld en die komt 16-11gek dat er dan al een bij de dealer staat @rb

Geplaatst

"Geduld is een schone zaak" :hammer:

Mijn design edition is op 25-09-2012 in Korea van de lopende band gekomen... (zonder VSM ;) )

Op 18/10 kreeg ik een mail van mijn dealer: "Ik verwacht de auto in de eerste helft van de maand november bij ons binnen". Gister contact opgenomen met de dealer, maar hij is helaas nog niet binnen... Hopelijk komende week!

Iemand wel al een design edition in zijn/haar bezit??

Geplaatst

Die van mij zou 16/11 binnenkomen, ik denk dat dit de eerste lichting is, helaas zonder VSM pakket. Ik wacht nu op de volgende zending ergens in december met VSM.

Geplaatst

JAAAAAAjajaja

O nee toch niet!

Net gebeld met de dealer. Rio stond nog op de boot. Was ook gezegd tegen mij half november maar word waarschijnlijk half december.

Laat ik hem denk ik gelijk op kenteken 2013 zetten.

Voor een ongeduldig persoon als ik zijn dit zware tijden haha

Waar stond die Design Editie dan ? Welke Dealer??

Geplaatst

Net gebeld met de dealer. Rio stond nog op de boot.

Pakjesboot 12...... post-1404-0-76188100-1352488852_thumb.jpg

• Like 2
Geplaatst

Heeft iemand nog iets gehoord of Kia nu eindelijk eens gaat leveren. Eerst was het Oktober toen medio november

of zal het dan toch december gaan worden. Ik raak toch het vertrouwen een beetje kwijt over het geen wat door Kia gezegd word over de levertijd.

Geplaatst

IK heb net een VIN nummer van een Kia Rio Design edition ingevoerd en kreeg de volgende gegevens dus...............de boot is in Rotterdam

Cargo Tracking & B/L Info. • B/L No. ~

• Vessel/Voyage NOCC CARIBBEAN 006 • Port of Loading [LOB] PYUNGTAEK, KOREA [2012/09/25] • Port of Discharging [ETA] ROTTERDAM, NETHERLANDS [2012/11/06] • Total Unit 957 Units • Current Position ROTTERDAM, NETHERLANDS • Agent at Port of Discharging • Agent MULTI MARINE AGENCIES B.V. • Port ROTTERDAM, NETHERLANDS • ZipCode 000-000 • Address Multi Marine Agencies B.V. Netwerk 17b 1446 XB Purmerend. The Netherlands • HomePage WWW.MULTIMARINE.NL • Telex • Tel 1 31 299 685 851 • Fax 1 31 299 685 806 • Tel 2 • Fax 2 • Bank 1 THE BANK ACCOUNT OF MULTI MARINE AGENCIES: • Bank 2 RABOBANK, PURMEREND, HOLLAND • Bank 3 ACCOUNT 1175.08.071 • Bank 4 IBAN NL17RABO0117508071 • Bank 5 BIC RABONL2U • Bank 6 • Bank 7 • Remark • Contact List 1. • Contact Person MR.MARCEL ROBIJNS • Email agencies@multimarine.nl • Mobile 31 651 801 787 • Tel 31 299 685 851 • FAX 31 299 685 806 • Job General manager 2. • Contact Person MR. ROB KARSTEN • Email agencies@multimarine.nl • Mobile 31 646 377 450 • Tel 31 299 685 851 • FAX 31 299 685 806 • Job Operations manager

Geplaatst

Mogelijk dat het VSM verhaal roet in het eten gooit voor de productielijn van de Design Edition..!

Geplaatst

Mogelijk dat het VSM verhaal roet in het eten gooit voor de productielijn van de Design Edition..!

De eerste levering van de design edition is ook zonder VSM (die nu in Rotterdam geariveerd zijn) de 2e levering die medio december verwacht wordt heeft wel VSM on board :)

Geplaatst

@ Principia

Ik weet wel mijn Vin-nummer en weet dat de auto op 25-09 gemaakt is, maar hoe weet ik dan of mijn auto zich op dit schip zou kunnen bevinden?? (Schip is namelijk geladen op de dag dat mijn auto gemaakt is).

Ben dus bang dat ik ondanks de belofte van de dealer (begin november) straks weer op de "pakjesboot" van begin december kan gaan wachten ;)

Geplaatst

Thanks Marcel!! (zal voortaan ook eens verder kijken dan het Rio Forum ;) )

Ben helemaal happy... Auto staat al sinds 06-11 in Rotterdam!! Neem aan dat die dan wel binnen 1 of 2 weekjes bij mijn dealer is...

Gast Warmentuuter
Geplaatst

er staan er nog genoeg te wachten in PYUNGTAEK, KOREA

post-5479-0-41817300-1352840476_thumb.jpg

Er staan alleen maar witte Rio's klaar. :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...