Pixelz Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Gisteren in een Design Edition gezeten, een witte. Mooie auto! Velgen zijn erg gaaf. Ik stap over van een Rio Comfort Pack n.a.v. het VSM probleem, dus mooie upgrade! Quote
wilcot Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Heeft iemand dat apparaat nou al???????? en zo ja, hoe is ie?? Zou nu toch ergens wel bij een dealer moeten staan. Aan de buitenkant blijft het gewoon een superpack aan de binnenkant is het een pluspack met het komplete instrumentarium en stuur van de superpack inc de chrome rand rond de klokken. Vandaag geen foto's kunnen maken auto stond tussen de andere rio's buiten. Persoonlijk vind ik de 15 inch op phantoms lijkende lichtmetale velgen er mooi en ze ogen zeker niet klein onder de auto. Quote
krado Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Aan de buitenkant blijft het gewoon een superpack aan de binnenkant is het een pluspack met het komplete instrumentarium en stuur van de superpack inc de chrome rand rond de klokken. Vandaag geen foto's kunnen maken auto stond tussen de andere rio's buiten. Persoonlijk vind ik de 15 inch op phantoms lijkende lichtmetale velgen er mooi en ze ogen zeker niet klein onder de auto. oke klinkt goed! Ik heb zelf ook een witte gekozen met de 17 inch Phantoms en een inbouw navigatie van pioneer avic f940 BT nieuwste versie en een middenarmsteun. De mijne laat alleen voorlopig alleen nog op zich wachten. Besteld bij Kia dealer Oosterbeek. Zou komende weken moeten arriveren. Quote
bruintjebeer1111 Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Hoi wat zit er voor verschil zit er tussen de superpack en design editie? Groeten Cindy en Eric Quote
Principia Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Superpack het tov de design edition: 1: climate control 2: leeslampjes 3: fotolijstje 4: dashboard en binnenbekleding deuren van soft tough kunststof 5: bagageruimte in 2 niveaus Design edition tov superpack. 15inch phantom velgen Quote
Principia Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ooh je het superpack heeft ook nog een middenconsole. Maandag 3dec kan ik mijn kia rio design edition ophalen, een zwart metallic met extra een middenconsole en winterbanden Quote
Gast quinten Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 hallo ben net een nieuw lid op deze site , heb ook een design edition besteld in het wit met armsteun..... de foto's van de edition staan op de site van autoweek ..voor occasion in van kia rio 2012 en dan pagina 6 kom je hem vanzelf tegen ...echt mooooi Quote
Wesley Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 Vraagje: Ik heb de 15 inch Phantoms laten vervangen door 17 inch Phantoms (volgens mij moest ik iets van €400 bijleggen). Auto staat nu bij de dealer nog op de 15 inch en die zijn toch ook wel erg mooi (met een setje winterbanden). Kan ik nu beter met de dealer in onderhandeling gaan om deze velgen te voorzien van winterbanden of kan ik beter deze velg met normale band terugkopen en deze bij een goedkoper bedrijf (Kwik-fit oid) laten voorzien van winterbanden? Of kan ik beter via een mooie Duitse site losse banden bestellen en deze ergens (waar??) op de velg laten zetten? (Sorry ben echt een leek mbt banden) Winterbanden zijn echt enorm duur bij de Kia dealer... En de onderhandelingen met mijn dealer over de €450 bonnen en winterbanden met velg lopen erg stroef... Wat zou voor mij de beste/goedkoopste oplossing zijn? Bedankt alvast voor jullie advies! Quote
Presiozo Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 als ik jou was zou ik een keuze maken of je de 17'' of 15'' wilt. en die gewoon bij de dealer erop laten zetten. die 450 in mindering op het totaalbedrag eisen en vervolgens ergens anders je winterbanden halen. Een beetje speurwerk en je hebt zo goedkope banden gevonden. banden laten verwisselen kan bij veel bedrijven zoals kwik fit, profile enz enz...ook dat is 30 min speurwerk op google en eventueel nog 30 minuten bellen en vragen naar de prijzen en je bent klaar. Quote
wilcot Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 ik zou als je de phantoms wild behouden de 15 inch ruilen voor de 17 inch. De bonnen daarvoor gebruiken. Vraag verder aan je dealer of er nog iemand is die phantoms 17 inch bestelt heeft. Vraag of je de velgen daarvan kunt overnemen. (mijn dealer vraagt 200 euro voor de velgen). Deze velgen zijn prijstechnisch erg mooi (ik heb gezocht maar niks goedkopers gevonden) En dan kun je opzoek naar een mooie prijs voor winterbanden (ergens gelezen 200 euro voor vredesteijns en inclusief montage en uitbalanceren ben je dan geen 500 euro kwijt voor een set winterbanden. Bij dezelfde dealer betaal je meer dan 650 euro voor een vergelijkbaar set. Succes Quote
Wesley Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Thanks voor het meedenken!! Gister heeft de dealer mij heel erg blij gemaakt... Krijg morgen namelijk mijn Design Edition geleverd met de 15 inch Phantom velgen op winterbanden... In maart/april krijg ik dan pas mijn 17 inch Phantom velgen met normale banden... Kost me wel 2x per jaar €75 (wissel + opslag) en mijn "VSM"-bonnen, maar dan heb je ook wat!! Quote
RB- Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Als je dan in maart zo slim bent om je 15 ich mee nar huis te nemen scheelt dat je 150 per jaar Quote
leonhi Geplaatst 25 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2012 Daar staat ie dan op de oprit, 500 km veder en een stuk viezer Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Ben je door het weiland gegaan Leonhi? :-) Quote
Gast quinten Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 moooooooooi hoor leonhi ...ik moet nog even wachten denk volgende week of in de eerste week december nog veel rij plezier.... 1 Quote
leonhi Geplaatst 25 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2012 Nee maar bij ons in de buurt zijn ze bezig met de weg dus was wel effe balen, maar even afgespoten en hij is weer wit ( @warmetuuter ) Bedankt, ik kan je vertellen het is het wachten waard beter dan ik had verwacht. lekker stil trekt vlot op, en alles wat je maar nodig hebt zit er op.( @quinten ) Quote
Bink058 Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Leonhi, heb er zelf een paar mudguards onder laten zetten. Quote
Don56 Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 wit is dus duidelijk niet zo handig met dit weer Quote
xtra40 Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Leonhi, heb er zelf een paar mudguards onder laten zetten. die heb ik er ook onder gezet maar die dingen zijn zo klein dat dat dus geen verschil maakt mooi staat het wel :-) Quote
auto Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 vandaag mijn Design Edition opgehaald foto's staan op face boek Richard Aardenburg 1 Quote
leonhi Geplaatst 26 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 November, 2012 En hoe rijdt ie, denk kijk even op facebook maar moet je meteen toevoegen ?? @auto En natuurlijk vandaag even de auto weer af gespoten staat weer te blinken op de oprit 1 Quote
wilcot Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Het is echt een mooie wagen in het wit. Onze komt volgende maand dan wel met VSM. Persoonlijk zou ik het ecodynamics er nog afhalen. (gebeurd dus ook) Quote
Urbanfoto Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Komen er van jullie naar de Rio meeting in 2013? Quote
leonhi Geplaatst 26 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 November, 2012 Ja work in proces @wilcot Wanneer en waar is de rio meeting dan kom ik @urbanfoto 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.