RioTom Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Gefeliciteerd met je aankoop. De velgen zijn toch wel jammer vind ik....weinig tot geen meerwaarde tot de normale standaardvelgen. Wel leuk dat je t.o.v. pluspack een paar extra's hebt 1 Quote
Urbanfoto Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Ja work in proces @wilcot Wanneer en waar is de rio meeting dan kom ik @urbanfoto Hier vind je alle info : http://www.kiaclub.nl/topic/10916-kia-rio-meeting-31maart-2013-vanaf-12u/ Quote
Presiozo Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 Ik was gister bij de dealer en heb hem even bekeken. Ziet er gelikt uit, de velgen de vind ik wat klein maar dat komt omdat ik de 17" heb denk ik. Verder kon ik niet heel veel verschil opmaken aan de binnenkant tov een plus pack. Maar, net als de normale rio een super mooie wagen en voor de toekomstige inruil, wel de stempel design edition! Quote
Gast quinten Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 nou presiozo... leer stuur , vers-pook... en supervision instrumentencluster ...stuurwielbediening , cruise en bluetooth dan zal die van mijn ook wel snel binnen moeten zijn ( halsteren ligt niet zo ver van vlissingen) Quote
Presiozo Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 stuurwielbediening zit ook in de plus pack, maar de design heeft dan net wat extra's zeker ? dat leren stuurwiel en pook was mij niet opgevallen. cruise control is wel een dik pluspunt en de andere zaken die je niet ziet als je door het raampje kijkt ook tov de pluspack toch aardig wat extra's die je niet goed ziet als je door het raampje kijk Ik kon echt niks vinden, behalve dan de velgen haha excuses voor mijn vorige reactie zonder enig speurwerk gedaan te hebben naar de extra's. Quote
Gast quinten Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 maak niet uit ... is ook niet makkelijk te zien door een raampje en de buitenkant is ook het zelfde, op de parkeersensoren en de velgen na dan t.o.v een pluspack maar wel gaaf de design edition... Quote
krado Geplaatst 30 November, 2012 Geplaatst 30 November, 2012 Jaja mensen. Gister gebeld door de dealer: de auto is binnen. Volgende week zaterdag om 12:00 ga ik hem ophalen. Mijn Rio Design edition! :-) Heb er zin an! 1 Quote
Gast quinten Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 mooi krado... kan je eindelijk rijden in je design edition .... die van mijn komt volgende week binnen 3 dec.. kan ook niet langer wachten 1 Quote
Gast quinten Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 he he eindelijk zaterdag 8 Dec, kan ik hem ophalen mijn rio design edition ben vanmiddag even wezen kijken ....echt een mooie auto in het wit. Quote
krado Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 he he eindelijk zaterdag 8 Dec, kan ik hem ophalen mijn rio design edition ben vanmiddag even wezen kijken ....echt een mooie auto in het wit. haha ik ook !!! Dus vanaf zaterdag 2 witte Rio's erbij ! Quote
Gast quinten Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 zo is dat krado ....design edition Quote
Specialmade Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 @quinten & Krado, Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover....... Beide alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers gewenst. Zorg dat je op tijd bij de dealer bent kun je nog mooi wat kilometers op de teller zetten en plezier aan je nieuwe aanwinst beleven. Graag zien we de foto's op dit forum. Mannen suc6 Grtz. Specialmade 1 Quote
Gast quinten Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 heej bedankt specialmade..heb al om 9.00 bij de dealer afgesproken en foto's volgen grtjes uit vlissingen 1 Quote
Principia Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 ik heb hem vandaag opgehaald ben er helemaal tevreden mee.. design edition, metallic zwart. Quote
Gast quinten Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 leuk........ principia veel rijplezier en zwart is ook gaaf Quote
Specialmade Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 ik heb hem vandaag opgehaald ben er helemaal tevreden mee.. design edition, metallic zwart. Ook jij veel rijplezier en veel veilige kilometers gewenst. Metallic zwart is inderdaad een mooie (chique) kleur op de Rio. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Schmit Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Hopenlijk stonden de auto's van quinten & Krado niet op de autoboot die vandaag gezonken is http://www.telegraaf.nl/binnenland/21135769/__Botsing_op_Noordzee__.html Quote
Specialmade Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Hopenlijk stonden de auto's van quinten & Krado niet op de autoboot die vandaag gezonken is http://www.telegraaf...Noordzee__.html Die hoeven niet bang te zijn want hun auto's staan allang bij de dealer(s). Beide kunnen hem zaterdag ophalen en gaan genieten....... Maak ze nou niet zenuwachtiger als dat ze al zijn Grtz. Specialmade Quote
krado Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Die hoeven niet bang te zijn want hun auto's staan allang bij de dealer(s). Beide kunnen hem zaterdag ophalen en gaan genieten....... Maak ze nou niet zenuwachtiger als dat ze al zijn Grtz. Specialmade Er stonden geen Kia's op deze boot. Volgens twitter stonden er bentley's en 12 stuks aventador aan boord. Dus die leverdatum word iets uitgesteld. Quote
Presiozo Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 konden ze er beter 1 aan mij geven Quote
mika kjelld Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 er stonden hoofdzakelijk mitsubishi"s op Quote
Gast quinten Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 als mijn design edition aan boord van het gezonken schip had gestaan !!!! had ik er om gezwommen..... 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.