Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuwe Rio's nieuw logo, zonder EcoDynamics?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

met fohn verwarmen voorzichtig eraftrekken, visdraadje is niet eens nodig, wel goed warm laten worden

Geplaatst

ik had de 7 jaar sticker er al af getrokken voordat ik bij de dealer weg reed.
De eco dynamics hadden ze er voor mij af gehaald in de garage toen ik er toch moest zijn, volgens mij ook gewoon met een visdraad.

• 2 weken later...
Geplaatst

haha, maar rijd wel zuinig hoor :wink:

wat gaan die veranderingen met KIA eigenlijk snel zeg, het is al de zoveelste verandering.

Het is net of je een tv koop, voordat je het weet is er al weer iets veranderd.

Haha prachtig, ik deel deze mening wel enigszins,

hetzelfde als de grote 15 inch wisseltruc,... nu heb je precies dezelfde velgen (de sport voor de 3 deurs) maar dan in 14 inch...

hieronder de originele 15 inch velgen zoals bij de introductie van de 3 deurs.

511a37077a88f.jpg

hieronder de ge-downsize-de nieuwe 14 inch velgen (exact hetzelfde als 't vorige 15 inch model)

118077-1.jpg

Geplaatst

Ik heb het oude Edo dynamics logo er nog opzitten. M'n vriendin vind dat leuk dat groene gedoe :wink: mij maakt het niet zo veel uit in ieder geval. De garantiestikker is uiteraard wel verdwenen :P

Je vriendin een groene zonnebirl kopen :-) en stiekem het Eco-Dynamics verwijderen...

Tenzij je vriendin Groen-Links stemt... dan krijg je echt problemen en dan zou ik Eco sticker zeker laten zitten... :wink: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...