Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Mei, 2013 Geplaatst 11 Mei, 2013 Ik kon hem er zo afhalen, zit niet heel vast. Gewoon pakken en eraf trekken. Quote
Hanseman Geplaatst 11 Mei, 2013 Geplaatst 11 Mei, 2013 met fohn verwarmen voorzichtig eraftrekken, visdraadje is niet eens nodig, wel goed warm laten worden Quote
Presiozo Geplaatst 12 Mei, 2013 Geplaatst 12 Mei, 2013 ik had de 7 jaar sticker er al af getrokken voordat ik bij de dealer weg reed.De eco dynamics hadden ze er voor mij af gehaald in de garage toen ik er toch moest zijn, volgens mij ook gewoon met een visdraad. Quote
MauS Geplaatst 21 Mei, 2013 Geplaatst 21 Mei, 2013 haha, maar rijd wel zuinig hoor wat gaan die veranderingen met KIA eigenlijk snel zeg, het is al de zoveelste verandering. Het is net of je een tv koop, voordat je het weet is er al weer iets veranderd. Haha prachtig, ik deel deze mening wel enigszins, hetzelfde als de grote 15 inch wisseltruc,... nu heb je precies dezelfde velgen (de sport voor de 3 deurs) maar dan in 14 inch... hieronder de originele 15 inch velgen zoals bij de introductie van de 3 deurs. hieronder de ge-downsize-de nieuwe 14 inch velgen (exact hetzelfde als 't vorige 15 inch model) Quote
MauS Geplaatst 21 Mei, 2013 Geplaatst 21 Mei, 2013 Ik heb het oude Edo dynamics logo er nog opzitten. M'n vriendin vind dat leuk dat groene gedoe mij maakt het niet zo veel uit in ieder geval. De garantiestikker is uiteraard wel verdwenen Je vriendin een groene zonnebirl kopen en stiekem het Eco-Dynamics verwijderen... Tenzij je vriendin Groen-Links stemt... dan krijg je echt problemen en dan zou ik Eco sticker zeker laten zitten... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.