Remko .me Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Ik was gisteren bij de dealer, wat viel mij op... De nieuwe logo's van Kia Inderdaad maar ook dat ze afgestapt zijn van de Ecodynamics logo aan de rechterkant, deze zit nu links naast het logo! Ik zoeken op internet, nergens een plaatje te vinden, uiteindelijk deze gevonden en zo zit het inderdaad.. Dit is een andere Rio, maar zo zit het nu wel bij de auto's die op de vrachtwagen werden afgeleverd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbanfoto Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Zou snel van mijne koffer af zijn . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Wizard Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Zijn hier eigenlijk wel forumleden die het eco logo en/of 7 jaar sticker nog hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Jazeker... Warmentuuter heeft het op zijn Venga, enkel en alleen om zijn groenhippie-buurvrouw gek te kunnen maken, dacht ik. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 Hahaha niet!? De volgende keer gaan we dit er stiekem afhalen.. en een nieuw embleem laten maken Warmentuuter Eco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Dan wordt het zeker 'Opwarmingtuuter ECO'.....is buurvrouw helemaal over de rooie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Dat klopt helemaal. Ben ik blij dat het er op zit... of mijn groene hippie buurvrouw dat vind. :-) :-) Zij heeft nu geen eco auto en ikke wel. Ten tweede geeft het straks een meerwaarde als ik de Venga weer inruil. Tja het blijft een ECO dynamics met zeven jaar garantie. Dat scheelt hoor geloof me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RB- Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Hahahaha, zon embleempie scheelt helemaal niks in inruil waarde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Nee, maar het is natuurlijk onbetaalbaar dat je die kar met zijn kont voor buufs keukenraam kunt knallen met het Eco label ZOOOOOOOOOOO Zichtbaar. Koesteren dus, haha ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RB- Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 In het geval van treiteren zou ik nog een groote zonnenbloem op je achteruit plakken. En met groene letters Eco Bewust er onder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don56 Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Ik denk dat deze wat duidelijker is.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RioTom Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Dat is het nieuwe logo, die heb ik ook. Remko doelt op het nieuwe RioEco logo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 Ja kijk: Ik vroeg me dus af, zijn er meer mensen die dit al hebben? Ik was verbaast te zien dat ze ineens van Dynamics zijn afgestapt.. misschien vinden ze het toch niet eco genoeg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Blijken die Dynamics helemaal niet op de auto's te zitten. Voor je het weet heb je immers honderden claims aan je broek als importeur 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 hahahaha als er een grap valt te maken is Bigwade aanwezig :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Eco label?? bedoelen jullie dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbanfoto Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Blijken die Dynamics helemaal niet op de auto's te zitten. Voor je het weet heb je immers honderden claims aan je broek als importeur Die gaan ze binnenkort al hebben voor iets dat ontbreekt bij meerdere Rio's . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Eco label?? bedoelen jullie dit Nee dat dingetje heb ik nu al een paar keer gezien op een golfkar met hulpmotor...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Nee dat dingetje heb ik nu al een paar keer gezien op een golfkar met hulpmotor...... haha, maar rijd wel zuinig hoor wat gaan die veranderingen met KIA eigenlijk snel zeg, het is al de zoveelste verandering. Het is net of je een tv koop, voordat je het weet is er al weer iets veranderd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbanfoto Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 haha, maar rijd wel zuinig hoor wat gaan die veranderingen met KIA eigenlijk snel zeg, het is al de zoveelste verandering. Het is net of je een tv koop, voordat je het weet is er al weer iets veranderd. Straks ga je nog spijt krijgen van je Toyota aankoop . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Straks ga je nog spijt krijgen van je Toyota aankoop . Al was het alleen maar om het gezellige forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snellejelle1985 Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Ik heb het oude Edo dynamics logo er nog opzitten. M'n vriendin vind dat leuk dat groene gedoe mij maakt het niet zo veel uit in ieder geval. De garantiestikker is uiteraard wel verdwenen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joencis Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 Mijn nieuwe Rio heeft wel het nieuwe logo maar het Eco-dynamics logo ZAT aan de rechterkant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieske007 Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Bij mijn nieuwe Rio zit er inderdaad ook een Eco-dynamics embleem op aan de rechterachterkant. Die wil ik er echter vanaf hebben, vind dat echt een lelijk ding zonder meerwaarde. Als ik het verbruik van mijn auto bekijk hoort dat ding er sowieso al niet op te zitten. Heeft iemand een tip hoe je dit embleem er eenvoudig (zonder beschadigingen) af kunt halen? Die 7 jaar garantiestikker heb ik ook direct verwijderd, zag der niet uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 met een fohn en een visdraadje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts