Jump to content
Onderdelenshop24.com

Nieuwe Rio's nieuw logo, zonder EcoDynamics?


Recommended Posts

Posted

Ik was gisteren bij de dealer, wat viel mij op...

De nieuwe logo's van Kia Inderdaad maar ook dat ze afgestapt zijn van de Ecodynamics logo aan de rechterkant, deze zit nu links naast het logo!

Ik zoeken op internet, nergens een plaatje te vinden, uiteindelijk deze gevonden en zo zit het inderdaad..

IMG_4359-300x200.jpg

Dit is een andere Rio, maar zo zit het nu wel bij de auto's die op de vrachtwagen werden afgeleverd.

Posted

Jazeker...

Warmentuuter heeft het op zijn Venga, enkel en alleen om zijn groenhippie-buurvrouw gek te kunnen maken, dacht ik.

  • Like 2
Posted

Dan wordt het zeker 'Opwarmingtuuter ECO'.....is buurvrouw helemaal over de rooie! :D

Guest Warmentuuter
Posted

Dat klopt helemaal.

Ben ik blij dat het er op zit... of mijn groene hippie buurvrouw dat vind. :-) :-) :-) :-)

Zij heeft nu geen eco auto en ikke wel.

Ten tweede geeft het straks een meerwaarde als ik de Venga weer inruil.

Tja het blijft een ECO dynamics met zeven jaar garantie.

Dat scheelt hoor geloof me. :-)

Posted

Hahahaha, zon embleempie scheelt helemaal niks in inruil waarde

Posted

Nee, maar het is natuurlijk onbetaalbaar dat je die kar met zijn kont voor buufs keukenraam kunt knallen met het Eco label ZOOOOOOOOOOO Zichtbaar.

Koesteren dus, haha !

Posted

In het geval van treiteren zou ik nog een groote zonnenbloem op je achteruit plakken. En met groene letters Eco Bewust er onder!

Posted

Ja kijk:

Schermafbeelding-2012-10-21-om-23.17.00.png

Ik vroeg me dus af, zijn er meer mensen die dit al hebben? :P

Ik was verbaast te zien dat ze ineens van Dynamics zijn afgestapt.. misschien vinden ze het toch niet eco genoeg.. ;):P

Posted

Blijken die Dynamics helemaal niet op de auto's te zitten.

Voor je het weet heb je immers honderden claims aan je broek als importeur :wink:

  • Like 1
Posted

Blijken die Dynamics helemaal niet op de auto's te zitten.

Voor je het weet heb je immers honderden claims aan je broek als importeur :wink:

Die gaan ze binnenkort al hebben voor iets dat ontbreekt bij meerdere Rio's ;).

Posted

Eco label??

bedoelen jullie dit :innocent:

Nee dat dingetje heb ik nu al een paar keer gezien op een golfkar met hulpmotor......

Posted

Nee dat dingetje heb ik nu al een paar keer gezien op een golfkar met hulpmotor......

haha, maar rijd wel zuinig hoor :wink:

wat gaan die veranderingen met KIA eigenlijk snel zeg, het is al de zoveelste verandering.

Het is net of je een tv koop, voordat je het weet is er al weer iets veranderd.

Posted

haha, maar rijd wel zuinig hoor :wink:

wat gaan die veranderingen met KIA eigenlijk snel zeg, het is al de zoveelste verandering.

Het is net of je een tv koop, voordat je het weet is er al weer iets veranderd.

Straks ga je nog spijt krijgen van je Toyota aankoop ;).

Posted

Ik heb het oude Edo dynamics logo er nog opzitten. M'n vriendin vind dat leuk dat groene gedoe :wink: mij maakt het niet zo veel uit in ieder geval. De garantiestikker is uiteraard wel verdwenen :P

  • 6 months later...
Posted

Bij mijn nieuwe Rio zit er inderdaad ook een Eco-dynamics embleem op aan de rechterachterkant. Die wil ik er echter vanaf hebben, vind dat echt een lelijk ding zonder meerwaarde.

Als ik het verbruik van mijn auto bekijk hoort dat ding er sowieso al niet op te zitten.

 

Heeft iemand een tip hoe je dit embleem er eenvoudig (zonder beschadigingen) af kunt halen?

 

Die 7 jaar garantiestikker heb ik ook direct verwijderd, zag der niet uit! :no:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...