LeoWt Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Hallo allemaal, (hoogst)waarschijnlijk zijn er nog een aantal andere mensen met het zelfde "probleem". Ik heb sinds kort de iphone 5. Leuk en aardig allemaal van apple, maar ze moesten zo nodig een andere voeding verzinnen. Hierdoor is de huidige kabel die wij gebruiken in onze Ceed niet meer te gebruiken. Weten jullie al of er een oplossing is, zodat ik de iphone kan verbinden met de radio (voor bijvoorbeeld het afspelen van muziek via spotify). Zijn er al nieuwe kabels te vinden of..berloopstukjes etc etc Bedankt! Grt Leonard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 In de AppleStore kun je een (duur) verloop van Lightning naar Dockconnector kopen. Dit zet de digitale signalen om naar analoog audio (daarom zo duur) EN geeft voeding door. Ik weet alleen niet of ze al leverbaar zijn, daarvoor kijk je beter bij een APR of Apple op de website. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-010 Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Gebruik gewoon je witte kabeltje.. Die werkt bij mijn in de Rio prima. Ik heb er ook nooit een andere kabel bijgekregen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts