Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

plasti dippen van achterlichten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahahahahaha... Dat chrome randje is niks voor mij. De auto moet zwart zijn. Zwarter dan zwart. :wink: dat randje chrome op de voorbumper gaat ook heel snel zwart worden. :wink:

Geplaatst

Heb ik er nou overheen gelezen of staat er niet vermeld waar ik dit spul kan kopen ?

Denk dat ik het op mijn velgen ga spuiten en ook de achterlichten. En ook de reflectoren achter, al is dat misschien niet zo'n slim plan.

Geplaatst

Reflectoren heb ik expres niet gedaan.

De achterlichten worden er een stuk donkerder door en voor het geval dat het te erg wordt heb ik ze Zo gelaten.

Je kan het kopen op www.plastidip.nl, maar daar heb ik al een mailtje naartoe gestuurd en die hebben problemen met het mat zwart leveren. Ze weten niet wanneer het weer binnen komt.

Je hebt ook plastidipnederland.nl, maar dat is niet de versie uit Amerika maar een product die Ze zelf ontwikkeld hebben.

Geplaatst

Ik vind het niet mooi. Sowieso vind ik mods aan achterlichten vrij snel een hoog sjonnie gehalte krijgen (denk aan al die aftermarket lichten op Golfjes en 206-jes).

Wel leuk dat je het probeert en foto's post van het proces en eindresultaat!

Geplaatst

2 aanbieders en 2 verschillende producten. Ik wacht liever op plastidip.nl als dat de goeie is dan dat ik bij de ander iets koop wat niet goed is.

Geplaatst

Ik vind het niet mooi. Sowieso vind ik mods aan achterlichten vrij snel een hoog sjonnie gehalte krijgen (denk aan al die aftermarket lichten op Golfjes en 206-jes).

Wel leuk dat je het probeert en foto's post van het proces en eindresultaat!

Wat is je leeftijd sluuz?

Geplaatst

Alleen niks meer op voorraad.

12 november krijgen Ze een nieuwe levering, maar geen mat zwart. Dus dat is wel jammer!

klopt geen voorraad ik heb 4 weken geleden 4 bussen laten halen door een collega

daarvoor waren ze ook niet op voorraad blijven opletten zodra ze er zijn iets meer bestellen want ze zijn zo op

Geplaatst

even een vraagje nog hoe ziet het er uit als je je licht aan hebt

daar heb ik nog geen fotos van gezien

Sorry, ik was je helemaal vergeten. Als het morgenochtend droog is dan Zal ik even foto's met licht aan schieten.

Geplaatst

Vandaag heb ik het matte folie binnen gekregen. Van het weekend ga ik mijn dak en spiegels plakken in mat zwart. Heb er zin an!! :wink:

Geplaatst

Onderstaand bericht is absoluut als spelbreker of zoals ietsdergelijke bedoeld:

Hou er rekening mee dat Plastidip an zich niet verboden is, het mag alleen niet op je verlichting gespoten worden. Het haalt de retroreflectie weg en het maakt de lichtopbrengst minder waardoor het E keurmerk niet meer geldig is.

Zoals gezegd, niet als spelbreker bedoeld, maar ik ben wel van mening dat je het geheel moet weten als je aan iets dergelijks begint en niet maar de helft.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...