sarkesteijn Geplaatst 25 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Oktober, 2012 Hahahahahaha... Dat chrome randje is niks voor mij. De auto moet zwart zijn. Zwarter dan zwart. dat randje chrome op de voorbumper gaat ook heel snel zwart worden. Quote
theomonika Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Dus jij wast je auto met robin black velvet Quote
sarkesteijn Geplaatst 25 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Oktober, 2012 Maar ik moet wel eens een keertje goede wax kopen. Want hij gaat nu altijd door de "auto-wasmachine". Quote
theomonika Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Ja dan moet je toch robijn gebruiken hahaha Quote
Presiozo Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Heb ik er nou overheen gelezen of staat er niet vermeld waar ik dit spul kan kopen ? Denk dat ik het op mijn velgen ga spuiten en ook de achterlichten. En ook de reflectoren achter, al is dat misschien niet zo'n slim plan. Quote
sarkesteijn Geplaatst 25 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Oktober, 2012 Reflectoren heb ik expres niet gedaan. De achterlichten worden er een stuk donkerder door en voor het geval dat het te erg wordt heb ik ze Zo gelaten. Je kan het kopen op www.plastidip.nl, maar daar heb ik al een mailtje naartoe gestuurd en die hebben problemen met het mat zwart leveren. Ze weten niet wanneer het weer binnen komt. Je hebt ook plastidipnederland.nl, maar dat is niet de versie uit Amerika maar een product die Ze zelf ontwikkeld hebben. Quote
Sluuz Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Ik vind het niet mooi. Sowieso vind ik mods aan achterlichten vrij snel een hoog sjonnie gehalte krijgen (denk aan al die aftermarket lichten op Golfjes en 206-jes). Wel leuk dat je het probeert en foto's post van het proces en eindresultaat! Quote
blackviper Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 @Sluuz, Goed dat Sarkesteijn dan uit den haag komt Sjonnie's zat haha Quote
Presiozo Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 2 aanbieders en 2 verschillende producten. Ik wacht liever op plastidip.nl als dat de goeie is dan dat ik bij de ander iets koop wat niet goed is. Quote
sarkesteijn Geplaatst 25 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Oktober, 2012 Ik vind het niet mooi. Sowieso vind ik mods aan achterlichten vrij snel een hoog sjonnie gehalte krijgen (denk aan al die aftermarket lichten op Golfjes en 206-jes). Wel leuk dat je het probeert en foto's post van het proces en eindresultaat! Wat is je leeftijd sluuz? Quote
cees Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 2 aanbieders en 2 verschillende producten. Ik wacht liever op plastidip.nl als dat de goeie is dan dat ik bij de ander iets koop wat niet goed is. ja dat is de site en de goedkoopste http://www.plastidip.nl/plastidip-bestellen Quote
sarkesteijn Geplaatst 25 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Oktober, 2012 ja dat is de site en de goedkoopste http://www.plastidip.nl/plastidip-bestellen Alleen niks meer op voorraad. 12 november krijgen Ze een nieuwe levering, maar geen mat zwart. Dus dat is wel jammer! Quote
cees Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Alleen niks meer op voorraad. 12 november krijgen Ze een nieuwe levering, maar geen mat zwart. Dus dat is wel jammer! klopt geen voorraad ik heb 4 weken geleden 4 bussen laten halen door een collega daarvoor waren ze ook niet op voorraad blijven opletten zodra ze er zijn iets meer bestellen want ze zijn zo op Quote
xtra40 Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 even een vraagje nog hoe ziet het er uit als je je licht aan hebt daar heb ik nog geen fotos van gezien Quote
rinuszoetebier Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 mooi hoor man, niet alle mods zijn meteen "Sjonnie" hoor . het gaat om een mooie balans. 1 Quote
sarkesteijn Geplaatst 29 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 Oktober, 2012 even een vraagje nog hoe ziet het er uit als je je licht aan hebt daar heb ik nog geen fotos van gezien Sorry, ik was je helemaal vergeten. Als het morgenochtend droog is dan Zal ik even foto's met licht aan schieten. Quote
sarkesteijn Geplaatst 29 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 Oktober, 2012 Vandaag heb ik het matte folie binnen gekregen. Van het weekend ga ik mijn dak en spiegels plakken in mat zwart. Heb er zin an!! Quote
Cardetails.nl Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 Onderstaand bericht is absoluut als spelbreker of zoals ietsdergelijke bedoeld: Hou er rekening mee dat Plastidip an zich niet verboden is, het mag alleen niet op je verlichting gespoten worden. Het haalt de retroreflectie weg en het maakt de lichtopbrengst minder waardoor het E keurmerk niet meer geldig is. Zoals gezegd, niet als spelbreker bedoeld, maar ik ben wel van mening dat je het geheel moet weten als je aan iets dergelijks begint en niet maar de helft. Quote
bigwade Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 Ik zou bijna zeggen "helder"........ Quote
Cardetails.nl Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 Ik zou bijna zeggen "helder"........ Quote
xtra40 Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 dit heb ik ook al eens kenbaar gemaakt om dat er ook al iemand met folie heeft geplakt en dit helaas ook niet mag :no: Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.