Don56 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Helaas, tis niet mijn ding, ik vind dat stiksel ook erg lelijk. Maar jaaaahhhhhh.....ieder z'n meugje he.. Quote
xtra40 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 tja wij houden hier van en een ander weer van dat afgrijselijke plastie dip of alles zwart :no: maar het is 1000 keer beter dan het orginele dachbord en deur paneelen Quote
Don56 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Ik ben juist dol op alles ZWART ! heb net de wintersloffen erop zitten met mooie zwarte doppen Quote
theomonika Geplaatst 2 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 December, 2012 maar Don56 vind niks mooi begrijp ook niet dat deze persoon nog op dit forum zit hij loopt alles af te zeiken Quote
Don56 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 hahaha.. met het verkeerde been opgestaan soms???? Het is niet verboden hoor om iets MOOI of LELIJK te vinden! Quote
theomonika Geplaatst 2 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 December, 2012 Ik ben juist dol op alles ZWART ! heb net de wintersloffen erop zitten met mooie zwarte doppen de ene houdt van een mooie auto en de ander maakt er een lijk auto van Quote
Don56 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 ttsss..'get a life' zeg!.. wat een gelul.. dikke punt. Quote
Nimo Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Don, je was zeker vergeten dat je hier geen mening mag hebben?! Quote
RB- Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Tjonge jonge ze krijgen een negatieve reactie en dat mag niet.. Beetje jammer! Erg kinderachtig theoenmonia! Wat een trieste opmerkingen zeg Ik vindt het wel mooi maar ik vindt de deurpanelen weer niet mooi, alles is leer en dan de deur stof.. Past er totaal niet bij vindt ik. Al met al vindt ik het een mooie update Quote
Don56 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 nee hoor, iedereen mag een mening hebben, maar de term 'lijkauto' vind ik behoorlijk ongepast..netjes gezegd (er zijn er trouwens hier meer met zwarte KIA's, allemaal lijkauto's dus???...) Quote
xtra40 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 als die een zwarte vlag met zo een wit kuis er door hebben wel ja ;-) Quote
vand.m Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Of het nu mooi is of niet. Het is toch maar mooi ff gedaan.Mooie foto`s! En weer Petje af PIMPMASTER(S). Groet, vand.m 1 Quote
sarkesteijn Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 de ene houdt van een mooie auto en de ander maakt er een lijk auto van Liever een lijkauto dan een auto met spuuglelijke chrome randen en een taartschep achterop waar je u tegen zegt! En zoals ik al vaker gezegd heb: iedereen heeft een eigen smaak, anders zou iedereen mij leuk vinden! En ja, ik voelde me aangesproken! Quote
Specialmade Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Dames/Heren, Laat iedereen nou in zijn waarde. Wat de één erg mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden. Als een van de leden zijn nieuwste aanwinst laat zien en het erg mooi vindt (anders doet hij/zij het niet) kraak het dan niet af. Dat je een mening hebt dat jij het niet mooi vindt mag je gerust laten weten maar doe dat dan op een respectvolle manier. Ook als iemand het niet mooi vindt reageer dan niet met een wat hatelijke reactie, daar heeft niemand wat aan. Het is juist de bedoeling van dit forum om alles (op het gebied van je auto en accessoires) te delen. Gelukkig vinden we niet allemaal alles even mooi anders zag de wereld er wel heel saai uit. Grtz. Specialmade 6 Quote
RB- Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 De enige die al deze reacties uitgokt heeft is theo en monika zelf! Btw ik sluit me bij sarkestijn aan, wat betreft de chroomen randen Quote
kris88 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Hey Theo en Eelco. Gullie zijn echt goed bezig. Ben benieuwd HoE het in het echt uitziet en voelt. @ specialmade Gij vondt mijn auto een kermiswagen? Is dat een ligte vorm van afkraken? Quote
Specialmade Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 De enige die al deze reacties uitgokt heeft is theo en monika zelf! Btw ik sluit me bij sarkestijn aan, wat betreft de chroomen randen Ik spreek niemand persoonlijk aan, dit bericht is als algemeen bericht bedoeld. Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 hey Kris in het echt ziet het er veel beter uit dan op de foto ook het kleur verschil is in het echt bijna nihil verder is het tegen over het orginele nep leer een super verbetering maar we komen elkaar zeker weer eens tegen en dan kan je het live bewonderen hopenlijk is de rest van de bekleding dan ook gedaan maar daar moet ik weer even voor sparen Quote
Specialmade Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Hey Theo en Eelco. Gullie zijn echt goed bezig. Ben benieuwd HoE het in het echt uitziet en voelt. @ specialmade Gij vondt mijn auto een kermiswagen? Is dat een ligte vorm van afkraken? Ik dacht dat ik er op een nette wijze op heb gewezen dat ik dat niet zo mooi vond. Heb zelfs aangegeven dat de trips op de armleuning en handrem net te veel was. Was gelukkig niet de enige want Pa (de ouwe) vond dat ook Grtz. Specialmade Quote
kris88 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 @ Specialmade Klopt die vondt het ook te veel worden en ik heb de meeste er afgehaald. 1 Quote
Smart Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Die leerpimp is geslaagd jongens! Is weer eens wat anders dan hondenkontenbont....ruikt ook anders volgens mij! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Vakwerk mannen dat leer, ook zoals het aangebracht is met die stiknaad. 100 punten. 2 Quote
Ferry82 Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 Respect voor de PimpMasters of je het nou mooi vind of niet echt knap als je zoiets onderneemt! 1 Quote
Seafox Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 Heren ziet er weer goed uit. Heel netjes. Quote
Superio Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 Zo wil ik het ook hebben. Alleen moet ik nog wachten tot half januari. Dan wordt mijn Superpack afgeleverd! Respect mannen.. Mooi werk! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.