Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

tja wij houden hier van en een ander weer van dat afgrijselijke plastie dip of alles zwart :no: :no:

maar het is 1000 keer beter dan het orginele dachbord en deur paneelen

Geplaatst

Ik ben juist dol op alles ZWART ! :-):wink:

heb net de wintersloffen erop zitten met mooie zwarte doppen :winkiss:

de ene houdt van een mooie auto en de ander maakt er een lijk auto van
Geplaatst

Tjonge jonge ze krijgen een negatieve reactie en dat mag niet.. Beetje jammer! Erg kinderachtig theoenmonia! Wat een trieste opmerkingen zeg

Ik vindt het wel mooi maar ik vindt de deurpanelen weer niet mooi, alles is leer en dan de deur stof.. Past er totaal niet bij vindt ik. Al met al vindt ik het een mooie update

Geplaatst

nee hoor, iedereen mag een mening hebben, maar de term 'lijkauto' vind ik behoorlijk ongepast..netjes gezegd :mad:

(er zijn er trouwens hier meer met zwarte KIA's, allemaal lijkauto's dus???...)

Geplaatst

Of het nu mooi is of niet.

Het is toch maar mooi ff gedaan.Mooie foto`s!

En weer Petje af PIMPMASTER(S).

Groet,

vand.m

• Like 1
Geplaatst

de ene houdt van een mooie auto en de ander maakt er een lijk auto van

Liever een lijkauto dan een auto met spuuglelijke chrome randen en een taartschep achterop waar je u tegen zegt!

En zoals ik al vaker gezegd heb: iedereen heeft een eigen smaak, anders zou iedereen mij leuk vinden!

En ja, ik voelde me aangesproken!

Geplaatst

Dames/Heren,

Laat iedereen nou in zijn waarde. Wat de één erg mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden.

Als een van de leden zijn nieuwste aanwinst laat zien en het erg mooi vindt (anders doet hij/zij het niet)

kraak het dan niet af. Dat je een mening hebt dat jij het niet mooi vindt mag je gerust laten weten maar

doe dat dan op een respectvolle manier. Ook als iemand het niet mooi vindt reageer dan niet met een

wat hatelijke reactie, daar heeft niemand wat aan. Het is juist de bedoeling van dit forum om alles

(op het gebied van je auto en accessoires) te delen. Gelukkig vinden we niet allemaal alles even mooi

anders zag de wereld er wel heel saai uit. :winkiss::cool::adanku:

Grtz.

Specialmade

• Like 6
Geplaatst

De enige die al deze reacties uitgokt heeft is theo en monika zelf! Btw ik sluit me bij sarkestijn aan, wat betreft de chroomen randen :D

Geplaatst

Hey Theo en Eelco.

Gullie zijn echt goed bezig. Ben benieuwd HoE het in het echt uitziet en voelt.

@ specialmade

Gij vondt mijn auto een kermiswagen? Is dat een ligte vorm van afkraken? :lol:

Geplaatst

De enige die al deze reacties uitgokt heeft is theo en monika zelf! Btw ik sluit me bij sarkestijn aan, wat betreft de chroomen randen :D

Ik spreek niemand persoonlijk aan, dit bericht is als algemeen bericht bedoeld.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

hey Kris in het echt ziet het er veel beter uit dan op de foto ook het kleur verschil is in het echt bijna nihil

verder is het tegen over het orginele nep leer een super verbetering maar we komen elkaar zeker weer eens tegen en dan kan je het live bewonderen

hopenlijk is de rest van de bekleding dan ook gedaan maar daar moet ik weer even voor sparen

Geplaatst

Hey Theo en Eelco.

Gullie zijn echt goed bezig. Ben benieuwd HoE het in het echt uitziet en voelt.

@ specialmade

Gij vondt mijn auto een kermiswagen? Is dat een ligte vorm van afkraken? :lol:

Ik dacht dat ik er op een nette wijze op heb gewezen dat ik dat niet zo mooi vond.

Heb zelfs aangegeven dat de trips op de armleuning en handrem net te veel was.

Was gelukkig niet de enige want Pa (de ouwe) vond dat ook :-):-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Die leerpimp is geslaagd jongens! Is weer eens wat anders dan hondenkontenbont....ruikt ook anders volgens mij! :lol:

Geplaatst

Zo wil ik het ook hebben. Alleen moet ik nog wachten tot half januari. Dan wordt mijn Superpack afgeleverd!

Respect mannen.. Mooi werk!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...