xtra40 Geplaatst 30 Juli, 2014 Geplaatst 30 Juli, 2014 nee ik bedoel dat ik mijn stuur een tijd geleden al opnieuw heb laten bekleden en als je wilt weten of hun ook een kunststof stuur doen dan kan je e altijd even bellen een orgineel lederen stuur past ook gewoon naturrlijk maar kost 3 keer meer dan het laten bekleden Quote
Sander GT Geplaatst 2 Augustus, 2014 Geplaatst 2 Augustus, 2014 En heren.... is er vandaag nog geklust aan een Kia? Quote
xtra40 Geplaatst 2 Augustus, 2014 Geplaatst 2 Augustus, 2014 En heren.... is er vandaag nog geklust aan een Kia? o ja zeker wel aan 2 zelfs de eerste was een mooie Kia Cee,d SW mooi xenon ingebouwd en instap verlichting aangelegd (helaas geen fotos genomen en de 2e kwam voor cruisecontrole op het stuur maar deze werkte helaas niet zo als het moest (dus nu wachten we even op de volgende set die binen gaat komen om te zien of er verschil is ) Quote
Sander GT Geplaatst 2 Augustus, 2014 Geplaatst 2 Augustus, 2014 Veel plezier met je Xenon, Bob! Quote
xtra40 Geplaatst 2 Augustus, 2014 Geplaatst 2 Augustus, 2014 Hoop dat het snel donker is hoop ik ook anders zit al dat mooie licht er maar voor niets in en kun je er geen mooie fotos van maken Quote
dnoize Geplaatst 2 Augustus, 2014 Geplaatst 2 Augustus, 2014 instap verlichting aangelegd Nu je het over instapverlichting hebt. Ik heb onlangs onderstaande instapverlichting (met logo projectors naar beneden) gekocht en wil natuurlijk dat deze alleen brandt als de portieren open zijn. Voor de achterportieren heb ik alleen logoprojectors. Ik rij een Kia Rio 1.2 Superpack (okt 2013, model 2014). De Pimpmasters of anderen hebben dit vast al eens ingebouwd in de Rio. Vraag: zit er in de portieren een stroomdraadje wat alleen stroom geeft bij geopende portieren ? (de portierschakelaar zit in de stijlen en niet in de portieren zelf). Heb gezocht in dit topic. Weet zeker dat ik er ooit iets over gezien heb in het forum, maar kan het niet terug vinden. thanks Quote
xtra40 Geplaatst 2 Augustus, 2014 Geplaatst 2 Augustus, 2014 Nu je het over instapverlichting hebt. Ik heb onlangs onderstaande instapverlichting (met logo projectors naar beneden) gekocht en wil natuurlijk dat deze alleen brandt als de portieren open zijn. Voor de achterportieren heb ik alleen logoprojectors. Ik rij een Kia Rio 1.2 Superpack (okt 2013, model 2014). De Pimpmasters of anderen hebben dit vast al eens ingebouwd in de Rio. Vraag: zit er in de portieren een stroomdraadje wat alleen stroom geeft bij geopende portieren ? (de portierschakelaar zit in de stijlen en niet in de portieren zelf). Heb gezocht in dit topic. Weet zeker dat ik er ooit iets over gezien heb in het forum, maar kan het niet terug vinden. thanks o jeetje ja hoor dit heb ik al meerdere keren ingebouwd en helaas in de deuren zit geen draadje waar stroom op komt als de deur open gaat als je dat wil zul je het er zelf in moeten maken en dat is nog een hele klus kan ik je wel vertellen Quote
dnoize Geplaatst 2 Augustus, 2014 Geplaatst 2 Augustus, 2014 thanks, Daar was ik al bang voor. Dan moet ik nog even nadenken of ik dat wel wil Quote
bob Geplaatst 2 Augustus, 2014 Geplaatst 2 Augustus, 2014 lekker veel licht maar ja die bochtverlichting wat zal ik daar eens ingooien 1 Quote
bob Geplaatst 3 Augustus, 2014 Geplaatst 3 Augustus, 2014 http://www.ebay.nl/itm/181400212781?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 zal dit wat zijn ? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Augustus, 2014 Geplaatst 3 Augustus, 2014 http://www.ebay.nl/itm/181400212781?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 zal dit wat zijn ? stuur je net een pb als je veel licht wilt zou ik zo iets nemen http://www.ebay.nl/itm/1X-10-CREE-SMD-LED-H7-Bulb-White-Fog-Light-Parking-Lamp-Foglight-PX26d-50W-H162-/390838036709?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5affc328e5&_uhb=1 Quote
bob Geplaatst 3 Augustus, 2014 Geplaatst 3 Augustus, 2014 ja heb het gezien ga even kijken de lamp is h7 toch? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Augustus, 2014 Geplaatst 3 Augustus, 2014 ja heb het gezien ga even kijken de lamp is h7 toch? ja ik neem aan van wel maar dat staat wel in je boekje Quote
Nieles Geplaatst 3 Augustus, 2014 Geplaatst 3 Augustus, 2014 Welke xenon set heb je ingebouwd bob? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Augustus, 2014 Geplaatst 3 Augustus, 2014 even opgezocht en er zitten inderdaad h7 lampen in Quote
xtra40 Geplaatst 3 Augustus, 2014 Geplaatst 3 Augustus, 2014 Welke xenon set heb je ingebouwd bob? H7 35W 6000K met als extra error cancelers en een schakelkabel om de auto electronica te ontzien Quote
bob Geplaatst 3 Augustus, 2014 Geplaatst 3 Augustus, 2014 je bent me net voor heb ook net opgezocht is idd h7 xenon van het merk happy hong kong volgens mijn of niet xtra 40 Quote
xtra40 Geplaatst 3 Augustus, 2014 Geplaatst 3 Augustus, 2014 merk staat er meestal niet bij dus dat durf ik niet te zeggen maar worden meestal als pilot lookalike/cloon verkocht Quote
xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2014 Geplaatst 13 Augustus, 2014 Af gelopen weekeinde was er weer een creatiefe zaterdag toen hebben we een trekhaak geplaatst onder de Kia Sportage van vand.m hier een paar impressie fotos van de montage 2 Quote
plattie Geplaatst 13 Augustus, 2014 Geplaatst 13 Augustus, 2014 Mooie foto's xtra40! Had je de tectyl bij de bevestiging ook nog verwijderd of was dit zacht genoeg zodat het wel geleidijk vlak gedrukt werd? En nog tips voor het naar voren trekken van de kabel? Quote
xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2014 Geplaatst 13 Augustus, 2014 de tectyl was zacht genoeg om weg te drukken alleen de bout gaten zaten helemaal vol en de bouten hebben erg fijn schroefdraad dus ben daar nog het langste mee bezig geweest om dat weg te krijgen die 2 draden kan je simpel langs de orginele draad boom geleiden achter de pedaalen Quote
bigwade Geplaatst 13 Augustus, 2014 Geplaatst 13 Augustus, 2014 Foto's max 900 pixels breed doen het ook hoor Ruitensproeiervloeistoftankje nog opgemeten ? Vand.m zal blij zijn met zijn trekhaak denk ik zo 1 Quote
xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2014 Geplaatst 13 Augustus, 2014 Foto's max 900 pixels breed doen het ook hoor Ruitenvloeiervloeistoftankje nog opgemeten ? Vand.m zal blij zijn met zijn trekhaak denk ik zo 900 pixels is geen foto dat is een postzegel ruitensproeiertank nog even opgemeten en deze was erg groot en ja wel vand.m was heel erg blij heb ook meten even en nieuwe dachcam geinstaleerd maar daar zijn bijna geen fotos van maar is er een met een voor en een achter camera 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.