Maupie010 Geplaatst 2 Februari, 2017 Geplaatst 2 Februari, 2017 Je kan ook bij Facebook kijken bij de PimpmastersJa dat klopt. Alleen de foto's betreffende het aanleggen van kabels voor speakers, subwoofers en navigatie staan daar niet op Quote
Maupie010 Geplaatst 2 Februari, 2017 Geplaatst 2 Februari, 2017 Vandaag te horen gekregen dat de navigatie die in de Kia Rio aanwezig is, de Pioneer AVIC-F550BT is. Nu lees ik niet heel veel goede verhalen, maar ik wil het eerst zelf ondervinden Ik ga alvast op zoek naar een rear camera....maar ik kan door de vele camera's het bos niet meer zien Quote
xtra40 Geplaatst 2 Februari, 2017 Geplaatst 2 Februari, 2017 dat valt toch wel mee je kunt er elke camera op aansluiten die je wilt Quote
xtra40 Geplaatst 2 Februari, 2017 Geplaatst 2 Februari, 2017 er zijn er die in je kenteken verlichting zitten maar ook cameras die je aan je bumper moet schroeven of en dat is weer nieuw zo als lourens heeft met een afstands sensor er extra in maar een camera van 10 euro zal ook werken Quote
Maupie010 Geplaatst 2 Februari, 2017 Geplaatst 2 Februari, 2017 Ja, wat ik bedoelde is dat als je op type auto (Kia Rio 2013) zoekt, kom je er ontzettend veel tegen. Ik wil er zeker 1 die in mijn kenteken verlichting zit. Maar dan heb je weer transparante behuizing en gewoon zwarte behuizing. Daarnaast moet die behuizing ook wel netjes passen in de oude bestaande behuizing. Dan kun je ook nog kiezen voor een CCD of "gewone" HD (??). Ik begrijp dat de CCD het mooiste beeld geeft? En tot slot zijn er ook nog die camera's die ook een sensor erin hebben. Is dat te overdenken? Is er maar 1 alleen in het midden van de auto. Keuze genoeg Quote
xtra40 Geplaatst 2 Februari, 2017 Geplaatst 2 Februari, 2017 ik heb zelf deze hier zitten meerdere lamp gaten in en ook de gene die op de rio hoort http://www.ebay.nl/itm/131063284319?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649 Quote
Maupie010 Geplaatst 2 Februari, 2017 Geplaatst 2 Februari, 2017 Ziet er goed uit. Ik ga daar eens naar kijken en mogelijk ook bestellen. Beetje bij beetje de spullen verzamelen en dan als ik hem heb eens op onderzoek hoe ik dat voor elkaar kan krijgen om het te (laten) installeren. Nogmaals dank Quote
Maupie010 Geplaatst 23 Maart, 2017 Geplaatst 23 Maart, 2017 Camera is binnen en ziet er goed uit. Kabels voor mijn subwoofer zijn ook binnen en nu nog op zoek naar goede betaalbare parkeersensoren zonder LED display. Geluidje is meer dan genoeg Als die gevonden, besteld en geleverd zijn, kan er geknutseld worden! Quote
woutermaster Geplaatst 5 April, 2017 Geplaatst 5 April, 2017 Ik zal er bij zijn de 18e. Eerste keer dat ik de mensen van het forum ga zien. 1 Quote
theomonika Geplaatst 6 April, 2017 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2017 11 uur geleden zei woutermaster: Ik zal er bij zijn de 18e. Eerste keer dat ik de mensen van het forum ga zien. Quote
theomonika Geplaatst 14 April, 2017 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2017 Oke het was dan wel geen zaterdag maar creative zijn we geweest Xenon verlichting Quote
xtra40 Geplaatst 14 April, 2017 Geplaatst 14 April, 2017 dat ziet er weer top uit broeder lekker veel licht Quote
theomonika Geplaatst 14 April, 2017 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2017 9 minuten geleden zei xtra40: dat ziet er weer top uit broeder lekker veel licht ja he broer dan zien ze me weer thuis komen Quote
theomonika Geplaatst 13 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 13 Mei, 2017 Pimpen onder de motor kap in de kleur kia infra red 2 1 Quote
theomonika Geplaatst 13 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 13 Mei, 2017 58 minuten geleden zei floyd: Top gedaan !! Dankjewel we zijn er ook weer blij mee met deze update Quote
woutermaster Geplaatst 17 Juni, 2017 Geplaatst 17 Juni, 2017 Gaat de meeting van morgen nog door? Quote
xtra40 Geplaatst 17 Juni, 2017 Geplaatst 17 Juni, 2017 Ja zeker wel Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 1 Quote
theomonika Geplaatst 17 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 17 Juni, 2017 17 minuten geleden zei woutermaster: Gaat de meeting van morgen nog door? Hoi ja die gaat gewoon door morgen 2 Quote
xtra40 Geplaatst 26 Augustus, 2017 Geplaatst 26 Augustus, 2017 na heel erg lang het op de kast te hebben laten liggen (druk druk druk ) nu toch maar me radio front in kleur laten maken (mislukte steeds ) nu klaar om te monteren dus dat word een mooi zondags klusje 1 1 Quote
xtra40 Geplaatst 2 September, 2017 Geplaatst 2 September, 2017 zo dat ziet er weer netjes uit 3 Quote
xtra40 Geplaatst 30 September, 2017 Geplaatst 30 September, 2017 vandaag was de eigen auto aan de beurt daar ik er achter kwam dat ik op 1 ultrsoft reed leek het mij verstandig om er toch maar een setje nieuwe bandjes onder te zetten daar ik aan het sparen ben voor een nieuwe auto moest het doet goed maar zeker ook goedkoop dus viel mijn oog op het merk Goodride ?? nog nooit van gehoord maar voor iets meer dan 40 euro de band en een test en energie label waar de band goed uit de bus kwam toch maar de gok genomen en vandaag gemonteerd en gebalanceerd met bijpasend balanceer lood meteen even neen natte test rit en het valt me niks tegen goeie grip en weinig herrie aan de kop hier onder nog wat fotos Quote
xtra40 Geplaatst 11 November, 2017 Geplaatst 11 November, 2017 En toen had ik na 5 jaar eindelijk een defecte xenon lamp dus nu eindelijk de ombouw gedaan naar led en de eerste indruk is wow wat een licht Ook heb ik hogere afdek dopen die goed passen weten te vinden dit zit 1000x beter dan zo een rubber afdekdop 1 1 Quote
Derrek Geplaatst 12 November, 2017 Geplaatst 12 November, 2017 11 uur geleden zei xtra40: En toen had ik na 5 jaar eindelijk een defecte xenon lamp dus nu eindelijk de ombouw gedaan naar led en de eerste indruk is wow wat een licht Hier dezelfde ervaring. HID Xenonlamp na 5 jaar stuk en nu gekozen voor LED (Philips Luxeon 6500K 4000 Lumen). Duurder dan de Chinese lamoen maar altijd nog de helft goedkoper dan een nieuwe Xenon set! Lichtopbrengst zeker niet minder en lichtbeeld zelfs (veel) beter dan de Xenon set. Deze bevielen zo goed en deze LED lampen ook in een Picanto gemonteerd. Kon de voorschakelweerstand zelfs in het lamphuis achter de dop kwijt zodat de standaard doppen er gewoon op pasten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.