Huizebakker Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 He Theo, Zie nog een heel groot zwart stuk zitten daar aan de achterkant rond je nummerbord ???!!!! Wanneer staat dat op de planning? Quote
xtra40 Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 Heel erg snel maar we zijn eerst nog aan het sparen Quote
theomonika Geplaatst 2 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 2 Juli, 2013 ja dat klopt dat is nog niet gedaan zodra ik tijd heb vrij gemaakt ga ik dat deel spuiten zo en zo voor de bijeenkomst 18-8-2013 is dat gedaan 1 Quote
xtra40 Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 zo vandaag even een kleine door de weekse upgrade gedaan 3 Quote
theomonika Geplaatst 2 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 2 Juli, 2013 Dat ziet er weer super uit broer Quote
bigwade Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 Vinden ze vast niet leuk in den Breu.. (KiaHQ) Maar eh..... jij hebt ook al 4 van die kogelgaten, dat kannie mannen 1 Quote
xtra40 Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 Tja die zijn die koreanen vergeten te spuiten maar dat komt helemaal goed hoor Dat gaan we net als die emblemen dan zelf maar doen 1 Quote
Mieske007 Geplaatst 6 Juli, 2013 Geplaatst 6 Juli, 2013 Vandaag was het eindelijk dan zover. Ik mocht weer een ritje maken naar Edam. Vanmiddag hebben de Pimpmasters een Witson radio met achteruitrijcamera aangebracht in mijn Rio. Theo heeft de bijgeleverde K3 knop voor mij in lakzwart gespoten omdat ik geen start/stopknop heb, dit is voor iedereen aan te raden! De radio is netjes ingesteld op mijn stuurbediening en gekoppeld met mijn Iphone. De bijgeleverde navigatie was verourderd en geen nederlandse versie. Dit hebben de heren meteen even voor mij geupdate! Tevens hebben zij ervoor gezorgd dat mijn spiegels automatisch in en uitklappen bij het sluiten en openen van mijn portieren met de afstandsbediening. Al met al weer een zeer geslaagde zaterdag, wat een vakmannen die trots kunnen zijn op het werk dat zij leveren. De 1,5 uur die ik zojuist naar huis gereden ben heb ik uiteraard gedaan met een zeer grote glimlach!! Eelco, Theo en ook Jeffrey hartelijk dank weer!!! (Zal zo ook weer ff op jullie bedanktknopjes klikken! ) 4 Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juli, 2013 Geplaatst 6 Juli, 2013 helemaal top was het weer net als het weer trouwens goed om te horen dat je zo tevreden weer huiswaarts bent gegaan o ja en de lampjes zijn al weer gerepareerd 1 Quote
theomonika Geplaatst 6 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 6 Juli, 2013 Helemaal top altijd leuk als ze blij naar huis gaan en we hebben het graag gedaan ook het spuiten van de K3 knop Quote
Mieske007 Geplaatst 6 Juli, 2013 Geplaatst 6 Juli, 2013 Hierbij nog even link naar een foto hoe de knop eruit ziet als deze gespoten is (de foto zelf posten lukt helaas weer eens niet...) : http://www.mijnalbum.nl/Foto550-JNQ8L7FG.jpg 1 Quote
Smart Geplaatst 6 Juli, 2013 Geplaatst 6 Juli, 2013 K3 knop, komen dan die drie meiden opdraven....? 3 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 K3 knop, komen dan die drie meiden opdraven....? iPhone met Tapatalk Wel gezellig in één klap je achterbank vol. Bij de tweede keer drukken zijn ze dan weer weg.? Quote
xtra40 Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 K3 knop, komen dan die drie meiden opdraven....? iPhone met Tapatalk die knop hebben we nu nog over mischien iets voor een van jullie ????? 1 Quote
Smart Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 Nou nee, bedankt hoor. Ik hou niet zo van die kinderliedjes. iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 o ja Nou nee, bedankt hoor. Ik hou niet zo van die kinderliedjes.iPhone met Tapatalk o ja bent dus al weer thuis daarnet zij je nog wat anders 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 o ja o ja bent dus al weer thuis daarnet zij je nog wat anders Lekker is dat he. Maar ik hoef die knop ook niet. Ik vind het heel leuk aangeboden maar stel als met de tweede keer drukken ze niet weg zijn. Moet ik gaan uitleggen waarom K3 op de achterbank zit. Quote
Smart Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 o ja bent dus al weer thuis daarnet zij je nog wat anders Jammer....heel jammer dit dan weer! Misschien verkeerd begrepen, ik doelde namelijk op de K2. Die vind ik spannend....! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 zo vandaag weer een knutsel dag je gehad en daar kwamen de zomer schilders ook nog even langs en zo zag het er uit en zo ziet het er nu uit 5 Quote
Mieske007 Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 Netjes geworden! Dat had gisteren bij mij ondertussen ook nog wel even gekunnen als verrassing voor mijn vrouw... 1 Quote
xtra40 Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 Netjes geworden! Dat had gisteren bij mij ondertussen ook nog wel even gekunnen als verrassing voor mijn vrouw... nee zeg kom op je bent geen 18 meer hahahaahaha jij had wel billen koek gehad dan 2 Quote
theomonika Geplaatst 7 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 7 Juli, 2013 Zo hee dat ziet er goed uit 1 Quote
Smart Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 Mooi geworden die remklauwen. Chapeau voor Jeffrey en Theo! 2 Quote
xtra40 Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 Mooi geworden die remklauwen. Chapeau voor Jeffrey en Theo! Wij wachten eigenlijk nu nog op een mooie verlichtings foto van een citronella geloof ik ;-) 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.