Seafox Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Heren ziet er weer grandioos uit!! (ik blijf het zegge ) Is dit een echte antenne of een dummy? en ik ga er van uit dat jullie ook het plaatsen laten zien Quote
xtra40 Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Ja ja dat heb je mooi gespoten Nu snel even tijd maken om ze op het dak te schroeven 1 Quote
theomonika Geplaatst 5 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2013 ja het zijn echte antenne's en zo als je al gewend bent maken wij van het plaatsen ook foto's 1 Quote
Smart Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Mooi, maar mijn kleur zit er (nog) niet tussen.....! 2 Quote
mika kjelld Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 foto 3 en 4 was wel mijn kleur hebben ze stiekem een andere kleur gemaakt 2 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Nee toch jou auto is toch wit en geen grond verf Quote
bigwade Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Nee toch jou auto is toch wit en geen grond verf dat is hetzelfde..... 3 Quote
cees Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 ja het zijn echte antenne's en zo als je al gewend bent maken wij van het plaatsen ook foto's ziet er mooi uit wanneer gaan ze er op Quote
theomonika Geplaatst 5 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2013 als we er even tijd voor vrij hebben gemaakt laat ze eerst maar even goed uitharden zet net de 2de laag lak er op 1 Quote
Nieles Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Ben zeer benieuwd naar het resultaat heren! Quote
Baggio Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Waar kun je de antenne kopen, wat kost het en is het gemakkelijk te plaatsen. Quote
xtra40 Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 zo ziet het er uit ongespoten in elk geval Quote
xtra40 Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Waar kun je de antenne kopen, wat kost het en is het gemakkelijk te plaatsen. antenne komt uiteraard van ebay kost bijna niks maaaaar je moet wel even je hemel bekleding laten zakken om er bij te kunnen dus dat is een hele klus Quote
handyman Geplaatst 6 Juni, 2013 Geplaatst 6 Juni, 2013 je huidige antenne heeft wel een ingebouwde versterker, die heb je met de nieuwe denkelijk ook wel nodig. Ga je dit met een losse oplossen? Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juni, 2013 Geplaatst 6 Juni, 2013 je huidige antenne heeft wel een ingebouwde versterker, die heb je met de nieuwe denkelijk ook wel nodig. Ga je dit met een losse oplossen? Ja klopt ik heb een losse antenne versterker er bij gekocht Eerst had ik een haaienvin met ingebouwde versterker maar deze was al defect in de doos Dus daarom nu onversterkte antenne met een losse antenne versterker Quote
cees Geplaatst 6 Juni, 2013 Geplaatst 6 Juni, 2013 Ja klopt ik heb een losse antenne versterker er bij gekocht Eerst had ik een haaienvin met ingebouwde versterker maar deze was al defect in de doos Dus daarom nu onversterkte antenne met een losse antenne versterker ben benieuwd naar de inbouw foto's heb ook interesse wanneer gaat de inbouw van start als het mogelijk is kom ik even langs Quote
xtra40 Geplaatst 9 Juni, 2013 Geplaatst 9 Juni, 2013 zo vandaag had ik een gaatje dus je raad het al meteen de haaienvin antenne op het dak gemonteerd en het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf 2 Quote
Baggio Geplaatst 9 Juni, 2013 Geplaatst 9 Juni, 2013 Zier er weer strak uit mannen, mijn complimenten! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 9 Juni, 2013 Geplaatst 9 Juni, 2013 Ziet er netjes en mooi uit zo en de kleur ook hahahaha 2 Quote
Seafox Geplaatst 9 Juni, 2013 Geplaatst 9 Juni, 2013 Ziet er weer gelikt uit heren. Hoe ging het met het verwijderen van de dakbekleding? nog punten waar je op moet letten met het verwijderen? Quote
Mieske007 Geplaatst 9 Juni, 2013 Geplaatst 9 Juni, 2013 Erg mooi geworden. Alleen ben ik wel benieuwd hoe jullie die petjes op het dak vastgemaakt hebben... Quote
Wimis on Geplaatst 9 Juni, 2013 Geplaatst 9 Juni, 2013 Weer een mooie update van de Pimpmasters Quote
Jordan Geplaatst 9 Juni, 2013 Geplaatst 9 Juni, 2013 Leuke update. Heb alleen de alom bekende vraag nog niet voorbij zien komen. Hoe is het ontvangst? Beter, gelijk of minder? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.