Gast Warmentuuter Geplaatst 20 April, 2013 Geplaatst 20 April, 2013 Vandaag naar de Pimpmasters gefietst. Via het pontje van Akersloot Door de polder via Graft, de Rijp, Midden Beemster naar Edam. Tja de mannen sleutelen altijd wel aan Kia's maar kunnen ze dat ook met de fiat van BW. Een controlerend oog van de KCG kan dan ook geen kwaad want stel dat ze overstappen op de Fiat! Dat willen we niet....... Het is ook een lust voor het oog als je die twee zie studeren in een auto. En ze doen hun naam eer aan want geen klus is te gek. De catering was ook prima verzorgt en mijn dank hier voor. Hier kan menig dealer een voorbeeld aan nemen. Door de polders weer terug naar Heiloo 64 km in de benen maar je moet wat over hebben voor een leuke dag. Het was leuk mannen. O, ja het blijven voorlopig de Kia pimpmasters Groet, Johan ps ik heb zat calorieën verbrand dus tijd voor een gele rakker. proost Quote
bigwade Geplaatst 20 April, 2013 Geplaatst 20 April, 2013 Johan, bedankt voor de geestelijke support terplekke Quote
Smart Geplaatst 20 April, 2013 Geplaatst 20 April, 2013 Was een gezellige middag begrijp ik....en met prachtig weer! Dus BW kan nu ook Utrecht e.o. onveilig maken met die Sub.....in de Fiat. Die demo houdt ik dan nog te goed. Wat je allemaal overhoudt na zo'n inbouw door de Pimpmasters..... 1 Quote
vengafan Geplaatst 20 April, 2013 Geplaatst 20 April, 2013 Wat je allemaal overhoudt na zo'n inbouw door de Pimpmasters..... Hoop niet dat het jou Venga is waaraan ze hebben gesleuteld Smart 1 Quote
Smart Geplaatst 20 April, 2013 Geplaatst 20 April, 2013 Hahaha....heerlijk die reacties! Tja, inderdaad ook ik ga eraan geloven. Binnenkort maar eens een afspraak maken met deze grootheden! I'll be back.....! Quote
bigwade Geplaatst 20 April, 2013 Geplaatst 20 April, 2013 Dat subje is niet duur en het overall geluid knapt er heel leuk mee op. Doen ! Quote
Smart Geplaatst 20 April, 2013 Geplaatst 20 April, 2013 Nouw.....een upgrade naar betere luidsprekers (4x) en sub is inderdaad meer wenselijk. Nee, eerst maar eens de upgrade naar xenon (2x). Quote
bigwade Geplaatst 20 April, 2013 Geplaatst 20 April, 2013 Nee, eerst maar eens de upgrade naar xenon (2x). In de tijd van het jaar dat het tot 22:00 licht is ? Naar Xenon kun je niet luisteren joh Ik heb tegenwoordig Philips ultra lampen in de auto en vind dat voorlopig voldoende. Ik lees nog steeds te veel ellende met Xenon. Quote
Smart Geplaatst 20 April, 2013 Geplaatst 20 April, 2013 Ik heb tegenwoordig Philips ultra lampen in de auto en vind dat voorlopig voldoende. Ik lees nog steeds te veel ellende met Xenon. Als je nou eens Utrecht uit en voorbij rijdt met die felle snelwegverlichting die zelfs nog in de ruimte te zien is.....dan praat je wel anders. I say, xenon it is! Quote
bigwade Geplaatst 20 April, 2013 Geplaatst 20 April, 2013 Als je nou eens Utrecht uit en voorbij rijdt met die felle snelwegverlichting die zelfs nog in de ruimte te zien is.....dan praat je wel anders. Moet altijd voor donker binnen zijn.... Quote
Smart Geplaatst 21 April, 2013 Geplaatst 21 April, 2013 Tja, dat heb jij dan weer.... iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 21 April, 2013 Geplaatst 21 April, 2013 en hier even een filmpje met zo een beetje alle verlichtings modificaties die wij hebben uitgevoerd gemaakt door me broer de dus ook handig is met de computer 4 Quote
bigwade Geplaatst 21 April, 2013 Geplaatst 21 April, 2013 Geniaal, maar Theo baalt dus vast van de zomer.Veel te lang licht 's avonds Quote
theomonika Geplaatst 22 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 April, 2013 ja echt wel maar dan blijven we wat langer op Quote
theomonika Geplaatst 22 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 April, 2013 ook de pimpmaster heb een fiat gehad 2 Quote
theomonika Geplaatst 27 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 27 April, 2013 vandaag is het weer zo ver de PimpMasters gaan weer lekker aan de hobby aan de auto van Mel_Rio en ook komt Albert jan & Brigitte even gezellig langs om nog een klein dingetje te laten doen aan de auto 2 Quote
cees Geplaatst 27 April, 2013 Geplaatst 27 April, 2013 vandaag is het weer zo ver de PimpMasters gaan weer lekker aan de hobby aan de auto van Mel_Rio en ook komt Albert jan & Brigitte even gezellig langs om nog een klein dingetje te laten doen aan de auto bij wie gaat dat gebeuren bij xtra40 of theomonika Quote
droogtrommel Geplaatst 27 April, 2013 Geplaatst 27 April, 2013 wie kan er een achteruit camera plaatsen en wat kost mijn datik heb een rio super pack met navigatie pioneergraag reactiebvbd Quote
Specialmade Geplaatst 27 April, 2013 Geplaatst 27 April, 2013 wie kan er een achteruit camera plaatsen en wat kost mijn dat ik heb een rio super pack met navigatie pioneer graag reactie via email ........ bvbd Droogtrommel, Haal even je e-mail adres weg. Dit kan vervelende gevolgen hebben. Dit is een openbaar forum zodat iedereen dit kan zien. Als iemand van het forum je wil helpen nemen zij wel contact op per PM. Suc6 met het plaatsen van de camera. Grtz. Specialmade Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 April, 2013 Geplaatst 27 April, 2013 vandaag is het weer zo ver de PimpMasters gaan weer lekker aan de hobby aan de auto van Mel_Rio en ook komt Albert jan & Brigitte even gezellig langs om nog een klein dingetje te laten doen aan de auto Lekker bezig. Quote
bigwade Geplaatst 27 April, 2013 Geplaatst 27 April, 2013 Zo jammer dat degene die geholpen zijn hier niks/te weinig melden. Als ik mijn verhaal vertel aan bekenden kijken ze me ongelovig aan, van doen die dat ? Ja en helemaal GOED. Ik zit nu elke dag lachend met snoeistrakkebas in de Fiat. Ben er ZOOOOOOOOOOOOOOOOO blij mee ! Theo en Eelko, KANJERS ! 3 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 27 April, 2013 Geplaatst 27 April, 2013 @bigwade, Wij moesten alleen een reserve onderdeeltje ophalen. Valt weinig aan te melden. Dat het kanjers zijn ben ik helemaal met je eens en zo te zien geniet jij nog met je baskast!! 1 Quote
Mel_Rio Geplaatst 27 April, 2013 Geplaatst 27 April, 2013 Hallo Bigwade... geef de schuld aan de vervelende zon! Wat duurt het ontzettend lang voordat het donker wordt!Was het toch maar weer winter... hahahah lolMaar nogmaals bedankt Theo en Eelco voor een top werk die jullie gedaan hebben bij mijn Rio.Mijn dank is groot en ik heb alleen maar respect voor jullie kunst. Vandaag, samen met de Pimpmasters de volgende in mijn Rio ingebouwd: nieuw navigatie programma + nieuwste kaarten brillenhouder spiegel in/uitklap module last but not least, de Kia projectors bij alle 4 deuren ala Batman 8 Quote
theomonika Geplaatst 28 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 28 April, 2013 mel het ziet er top uit man zal vandaag ook even wat foto's er bij zetten we gaan je snel weer spreken 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.