handyman Geplaatst 4 Maart, 2013 Geplaatst 4 Maart, 2013 De verborgen schakelaar is er tussen gezet zo dat het systeem in de winter uit kan worden geschakeld dus kanje geen schade krijgen als het hard vriest dit is weer een uitvinding van xtra40 zit er bij mij ook al een half jaar zo in, vind ik fijner idee als het vriest 1 Quote
xtra40 Geplaatst 4 Maart, 2013 Geplaatst 4 Maart, 2013 Ja en dit kan zelfs met het orgineele relay van heeeeeel veel meer geld niet eens En wij hobbie bobben kunne het gewoon wel Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2013 Geplaatst 6 Maart, 2013 zo eindelijk even me spiegel stickers van http://www.kiaclub.nl/user/5560-baggio/ kunnen plakken en het resultaat mag er zijn Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2013 Geplaatst 6 Maart, 2013 ook tevens een kleine aanvulling op me welkoms verlichting gemaakt betere fotos volgen nog Quote
Smart Geplaatst 6 Maart, 2013 Geplaatst 6 Maart, 2013 Wat is welkomstverlichting, waar bestaat dat uit? Quote
blackviper Geplaatst 6 Maart, 2013 Geplaatst 6 Maart, 2013 Wat is de uitbreiding dan? Dat de leds in de koplamp ook meteen aan gaan? Quote
xtra40 Geplaatst 7 Maart, 2013 Geplaatst 7 Maart, 2013 Wat is welkomstverlichting, waar bestaat dat uit? welkoms verlichting bestaat uit die verlichting in de hand grepen en die lampjes onder de spiegel de ceed en volgens mij de nieuwe carens heeft dit ook maar dat gaan we volgende eek wel even live bekijken Quote
xtra40 Geplaatst 7 Maart, 2013 Geplaatst 7 Maart, 2013 Wat is de uitbreiding dan? Dat de leds in de koplamp ook meteen aan gaan? nee die lampjes onder de spiegel die doen het nu ook Quote
blackviper Geplaatst 7 Maart, 2013 Geplaatst 7 Maart, 2013 ooooh ik dacht dat dat allang af was bij jou Quote
xtra40 Geplaatst 7 Maart, 2013 Geplaatst 7 Maart, 2013 Nee nog steeds geen tijd gehad veels te druk geweest met ziek zijn en met inbouwen voor anderen Quote
Smart Geplaatst 9 Maart, 2013 Geplaatst 9 Maart, 2013 welkoms verlichting bestaat uit die verlichting in de hand grepen en die lampjes onder de spiegel de ceed en volgens mij de nieuwe carens heeft dit ook maar dat gaan we volgende eek wel even live bekijken Ik heb de foto nog eens bekeken, want ik keek meer naar de koplampverlichting. Ziet er strak uit man! Die Carens ook maar eens 'by night' bekijken....haha! Quote
xtra40 Geplaatst 11 Maart, 2013 Geplaatst 11 Maart, 2013 zaterdag was het weer zo ver en deze keer hebben we een dvd unit en een enorme subwoofer ingebouwd alleen hebben we de subwoofer zo ingebouwd dat deze vrij simpel is te verwijderen 1 Quote
Jordan Geplaatst 11 Maart, 2013 Geplaatst 11 Maart, 2013 Xtra ik heb het op je Facebook gezien. Ziet er erg goed en professioneel uit. Mijn complimenten. Jullie hadden alleen het weer niet echt mee hè. Hoe lang ben je ongeveer bezig om dit allemaal in te bouwen? Zal zeker een hele dag kosten. En ehhh.... Klinkt het een beetje? Quote
blackviper Geplaatst 11 Maart, 2013 Geplaatst 11 Maart, 2013 zo dat is zeer netjes gedaan zeg daar kan menig inbouw station nog wat van leren.. Mijn complimenten! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 11 Maart, 2013 Geplaatst 11 Maart, 2013 we zijn er bijna de hele dag mee bezig geweest maar ik vind het er super mooi in zitten ik hoop dat Robinbroekhuis dat ook vind en of het een beetje klinkt moet je even aan hem vragen maar het laatste nieuws was dat hij de buren uit bed had getrild dus ik denk het zo maar wel Quote
Jordan Geplaatst 11 Maart, 2013 Geplaatst 11 Maart, 2013 we zijn er bijna de hele dag mee bezig geweest maar ik vind het er super mooi in zitten ik hoop dat Robinbroekhuis dat ook vind en of het een beetje klinkt moet je even aan hem vragen maar het laatste nieuws was dat hij de buren uit bed had getrild dus ik denk het zo maar wel Het ziet er ook super mooi uit. Dit kan geen enkel inbouwstation evenaren. Kudos voor het dream team. En die onderdelen (stekkers e.d.) heb je natuurlijk via je werk geregeld? Quote
xtra40 Geplaatst 12 Maart, 2013 Geplaatst 12 Maart, 2013 Nee hoor stekkers en zo heb ik allemaal zelf geregeld De stekkers op mijn werk zijn nog even een paar slagen groter Quote
robinbroekhuis Geplaatst 12 Maart, 2013 Geplaatst 12 Maart, 2013 De heren hebben top werk geleverd en alles netjes weg gewerkt en aangesloten. Ondanks het weer een topdag. Radio kleurtjes aangepast naar een rode weergave zodat deze beter aansluit bij de verlichting van de rest van het interieur. Samen met de JBL speakers en JBL sub een heerlijk geluidje nu in de auto. Trilt heerlijk over de weg. 2 Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Maart, 2013 Geplaatst 12 Maart, 2013 Ik vind het echt een super-mooie inbouw, zou alleen een plug hebben gemaakt voor de remote ipv dat opgeschoten kabeltje. Verder echt geweldig. Quote
xtra40 Geplaatst 12 Maart, 2013 Geplaatst 12 Maart, 2013 klopt maar ik wist niet dat die er ook aanzat dus dat was op het allerlaatste moment een verrasing anders had ik daar rekening mee kunnen houden maar ik vond dit dat de een na beste oplossing Quote
Presiozo Geplaatst 14 Maart, 2013 Geplaatst 14 Maart, 2013 echt goed bezig jullie! Je zou een eigen bedrijf moeten beginnen in modificeren van auto's.pimpmaster's east coast customs 3 Quote
xtra40 Geplaatst 23 Maart, 2013 Geplaatst 23 Maart, 2013 ja je moet wat he op een koude winter dag Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.