rudolpho Geplaatst 9 November, 2012 Geplaatst 9 November, 2012 Weet iemand hoe je het PICANTO logo van de achterkant kan verwijderen zonder schade aan de auto te veroorzaken...ik vind een auto zonder groot logo namelijk mooier.....daarbij krijg dan de auto een volwassener uiterlijk...vind ik natuurlijk...anderen misschien niet.
Specialmade Geplaatst 9 November, 2012 Geplaatst 9 November, 2012 Weet iemand hoe je het PICANTO logo van de achterkant kan verwijderen zonder schade aan de auto te veroorzaken...ik vind een auto zonder groot logo namelijk mooier.....daarbij krijg dan de auto een volwassener uiterlijk...vind ik natuurlijk...anderen misschien niet. Zie "Picanto design editie. (Twee keer dezelfde vraag in verschillende topics plaatsen is niet erg handig). Grtz. Specialmade
Alex VB Geplaatst 9 November, 2012 Geplaatst 9 November, 2012 Omdat de vraag al eens gesteld is in meerdere topics is dit topic gesloten.
rudolpho Geplaatst 9 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2012 Zie "Picanto design editie. (Twee keer dezelfde vraag in verschillende topics plaatsen is niet erg handig). Grtz. Specialmade ..Duidelijk..thanks.
Aanbevolen Berichten