rightone Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Hallo Allemaal, Wie is/zijn er allemaal naar de kia testdag geweest, was vandaag iets over 9 uur bij de plaatselijke kia dealer en het was druk niet te geloven volgens de medewerkers waren er al mensen om half 8!!! bij de garage zodat ze als eerste geholpen zou worden dan heb je volgens mij geen leven, haha. Was om 10 uur aan de beurt en mijn auto is winterproof, lol Quote
rightone Geplaatst 10 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 10 November, 2012 ach vond het wel grappig en kreeg ook nog een hele mooie ijsdeken met Kia erop,haha Quote
Hitmark Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Die heb ik dan weer niet... jammer dan Quote
kris88 Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Ben net terug van werk en ga over een klein uurtje naar de dealer toe voor een test. Quote
Specialmade Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Ben net terug van werk en ga over een klein uurtje naar de dealer toe voor een test. Toch zeker alleen met de Rio en niet met de auto van Pa ? Grtz. Specialmade Quote
Presiozo Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 ik moet helaas werken dus voor mij geen deken...en check Quote
kris88 Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Dat ging best snel. Binnen 30 min was ik al weg. Mijn auto had best veel bekijks @ specialmade Ja alleen met de kermis auto op pad geweest. 2 Quote
RioTom Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Ik krijg de gratis wintercheck gewoon op 21 september hoef ik ook niet in die drukte te staan Quote
Fedde1980 Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Ik ben ook geweest.Was om 10u gelijk aan de beurt en kwartier later was het al klaar.Alles goed en gelijk afspraak voor 1e beurt gemaakt incl cruise control update Quote
kris88 Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Ben nu helemaal klaar voor de winter Quote
Gé_ Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Ik ben ook naar de Kia testdag geweest bij Kia Romme in Etten-Leur. Het was er goed (maar wel gezellig) druk , er waren gelukkig extra zitplaatsen gecreëerd in de showroom , ook was er erwtensoep en beenham e.d. voor de knorrende wachtende magen. Bij Romme had men de zaakjes dus goed voor elkaar en de verkopers hadden hun handen vol. p.s. Wat me wel opviel was de gemiddelde leeftijd van de wachtenden , is er een actie geweest waar leden van de ANBO extra korting hebben gekregen , zat eerder boven dan onder de 60 Quote
rightone Geplaatst 11 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 November, 2012 Ja da viel mij ook op het gemiddelde leeftijd was 60+ toen ik er was vrij weinig jonge mensen Quote
Zaa'd Geplaatst 16 November, 2012 Geplaatst 16 November, 2012 Ik kreeg alleen de goodie's, mn auto was blijkbaar al winterklaar bij aflevering en ik hoor niemand over de kia sleutelhanger met ingebouwd winkelwagen-muntje en de 2 uur gratis skieen bij Snowworld inclusief de huur van stokken/latten/schoenen. bij mijn dealer alleen geen erwtensoep, maar een voetmasseur... er lag een (erg oude) dame op een stretcher, dekentje erover met één blote voet eronderuit... snel wegwezen dacht ik Quote
Presiozo Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 zozo wat een luxe allemaal. ik heb mijn kia via facebook laten weten dat ik helaas moest werken. ik heb de 27ste afspraak staan voor de eerste beurt dus ik hoop dat ze nog wacht hebben bewaard voor mij... en dan heb ik het niet over beenham of soep Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.