Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

RTL autowereld: Rij impressie Kia Cee'd Sportwagon

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou, dat was wel een heel korte topic in RTL Autowereld. Meer een reclamespotje, trouwens.

Geplaatst

Ik ga zo nog even kijken.Had hem opgenomen.Zit toch te twijfelen om er 1 aan te schaffen.Lekker full options automaat

Geplaatst

Nou, dat was wel een heel korte topic in RTL Autowereld. Meer een reclamespotje, trouwens.

idd dat ging nergens over
Geplaatst

ja, de Kia ziet er goed uit. Maar vebruikcijfers, uitvoeringen, enz.. Daar hadden ze het niet over.. Was echt zo over, dat filmpje. Van mij hadden ze er wel wat dieper op in mogen gaan, vind ik.

Geplaatst

Was alleen de boodschapper van dit bericht.

Als ik programma regisseur geweest was dan had ik het hele programma besteed

aan alleen de Kia cee'd Sportswagon met diepte interviews etc. :-) :-) :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Wel een heel erg mooie auto, maar don't shoot the messenger....bedoelt Specialmade! :D

Nee hoor, iedereen wil je bedanken voor de attente reactie m.b.t. dit tv-moment.

• Like 1
Geplaatst

Ik ga zo nog even kijken.Had hem opgenomen.Zit toch te twijfelen om er 1 aan te schaffen.Lekker full options automaat

Wij denken er ook aan. Heb DCT en handgeschakeld gereden...denk toch aan een handgeschakelde. DCT reed prima maar meerprijs is wel erg hoog. We denken aan een Premium of Super Pack. Twijfel nog, Super Pack is al helemaal volgeladen maar lederen bekleding is ook wel fijn. Lastige keuze....luxe probleem :-)

@Fedde1980: je hebt een dealer om de hoek, Nootenboom! Fijne dealer, hier is onze huidige auto (Ford Mondeo) in onderhoud. Helaas is de inruilprijs niet denderend. Kia in Delft geeft 3.000 euro meer voor onze auto terug. Is toch serieus geld.

Geplaatst

Leer is zeker fijn met kleine kinderen.Wij zitten ook bij nooteboom met de rio.Is geen bijzondere dealer maar het is voor mij aan te lopen dat is ook wel makkelijk.

Een nieuwe auto koop ik er zeker niet want zoals je al zei geven ze erg weinig terug voor een inruilauto.Proefritje ga ik nu bij kia dealer in delft maken.

Waarschijnlijk koop ik hem toch weer bij www.nieuweautokopen.nl

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...