Specialmade Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Rij impressie Kia cee'd Sportswagon zondag 11 november om 17:30 op RTL 7 en zaterdag 17 november om 11:30 op RTL 4. Grtz. Specialmade Quote
caroden Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Nou, dat was wel een heel korte topic in RTL Autowereld. Meer een reclamespotje, trouwens. Quote
Fedde1980 Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Ik ga zo nog even kijken.Had hem opgenomen.Zit toch te twijfelen om er 1 aan te schaffen.Lekker full options automaat Quote
bob Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Nou, dat was wel een heel korte topic in RTL Autowereld. Meer een reclamespotje, trouwens. idd dat ging nergens over Quote
Smart Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Ik dacht, na de pauze gaan ze verder.....ech nie! Quote
Dave D Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 ja, de Kia ziet er goed uit. Maar vebruikcijfers, uitvoeringen, enz.. Daar hadden ze het niet over.. Was echt zo over, dat filmpje. Van mij hadden ze er wel wat dieper op in mogen gaan, vind ik. Quote
Specialmade Geplaatst 11 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 November, 2012 Was alleen de boodschapper van dit bericht. Als ik programma regisseur geweest was dan had ik het hele programma besteed aan alleen de Kia cee'd Sportswagon met diepte interviews etc. :-) Grtz. Specialmade Quote
@Mike Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Was helemaal niks geen info. Het was meer een item over de rails en het rek ik de bagage ruimte. Quote
Fedde1980 Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Dan maar een proefrit afspraak maken voor een eigen impressie Quote
Smart Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Wel een heel erg mooie auto, maar don't shoot the messenger....bedoelt Specialmade! Nee hoor, iedereen wil je bedanken voor de attente reactie m.b.t. dit tv-moment. 1 Quote
caroden Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Ik ga zo nog even kijken.Had hem opgenomen.Zit toch te twijfelen om er 1 aan te schaffen.Lekker full options automaat Wij denken er ook aan. Heb DCT en handgeschakeld gereden...denk toch aan een handgeschakelde. DCT reed prima maar meerprijs is wel erg hoog. We denken aan een Premium of Super Pack. Twijfel nog, Super Pack is al helemaal volgeladen maar lederen bekleding is ook wel fijn. Lastige keuze....luxe probleem @Fedde1980: je hebt een dealer om de hoek, Nootenboom! Fijne dealer, hier is onze huidige auto (Ford Mondeo) in onderhoud. Helaas is de inruilprijs niet denderend. Kia in Delft geeft 3.000 euro meer voor onze auto terug. Is toch serieus geld. Quote
Fedde1980 Geplaatst 12 November, 2012 Geplaatst 12 November, 2012 Leer is zeker fijn met kleine kinderen.Wij zitten ook bij nooteboom met de rio.Is geen bijzondere dealer maar het is voor mij aan te lopen dat is ook wel makkelijk. Een nieuwe auto koop ik er zeker niet want zoals je al zei geven ze erg weinig terug voor een inruilauto.Proefritje ga ik nu bij kia dealer in delft maken. Waarschijnlijk koop ik hem toch weer bij www.nieuweautokopen.nl Quote
RioTom Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 Ik kreeg de sportwagen vandaag voor een goed half uur even getest Fijne auto! Quote
patrickceed Geplaatst 29 November, 2012 Geplaatst 29 November, 2012 ik krijg hem volgende week woensdag wieha! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.