Administrators Jheroen Geplaatst 10 November, 2012 Administrators Geplaatst 10 November, 2012 Hallo LJ01, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. LJ01 is lid geworden op 10 november 2012 - 20:15. Bekijk LJ01's Profiel Quote
LJ01 Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Hallo allemaal, Mijn naam is Laurens en heb vanmiddag een mooie tweedehands KIA Cee'd SW automaat gekocht, die ik komende vrijdag (16-11) ga ophalen. Samen met mijn vrouw dochter en binnenkort een zoon hoop ik veel plezier van deze Cee'd SW te hebben, en hopelijk bevalt de auto net zo goed als gedurende de korte proefrit. Nu ben ik misschien toch wel snel verwend (ik heb nu een mooie Renault Clio uit 2001), maar ook mijn zwager (die voor zijn werk in veel verschillende auto's rijdt) was onder de indruk van deze auto. Het enige "minpunt" dat ik nu zie is dat ik aardig wat te ontdekken heb, want vergeleken met de Clio is het aantal knopjes en opties is met de Cee'd wel sterk toegenomen. Dat wordt dus goed de handleiding bestuderen... Groet, Laurens Quote
Specialmade Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 @LJ01, Welkom op dit forum en alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe aanwinst (Kia Cee'd SW). Hier vind je alvast de digitale instructieboekjes zodat je je al kunt "inlezen". Grtz. Specialmade Quote
Jim Brouns Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Welkom veel plezier met de aanwinst, en alvast veel leesplezier. Quote
LJ01 Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Bedankt Specialmade voor de link. Zo te zien wordt het instructieboekje inderdaad aardig wat pagina´s dikker. Dat wordt dus goed bestuderen voordat wij begin december naar Duitsland gaan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.