Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Mijn naam is Laurens en heb vanmiddag een mooie tweedehands KIA Cee'd SW automaat gekocht, die ik komende vrijdag (16-11) ga ophalen. Samen met mijn vrouw dochter en binnenkort een zoon hoop ik veel plezier van deze Cee'd SW te hebben, en hopelijk bevalt de auto net zo goed als gedurende de korte proefrit. Nu ben ik misschien toch wel snel verwend (ik heb nu een mooie Renault Clio uit 2001), maar ook mijn zwager (die voor zijn werk in veel verschillende auto's rijdt) was onder de indruk van deze auto.

Het enige "minpunt" dat ik nu zie is dat ik aardig wat te ontdekken heb, want vergeleken met de Clio is het aantal knopjes en opties is met de Cee'd wel sterk toegenomen. Dat wordt dus goed de handleiding bestuderen...

Groet,

Laurens

Geplaatst

@LJ01,

Welkom op dit forum en alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers gewenst met je

nieuwe aanwinst (Kia Cee'd SW). Hier vind je alvast de digitale instructieboekjes zodat

je je al kunt "inlezen".

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Bedankt Specialmade voor de link. Zo te zien wordt het instructieboekje inderdaad aardig wat pagina´s dikker. Dat wordt dus goed bestuderen voordat wij begin december naar Duitsland gaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...