BarneyRubble Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Waar en hoe plaats je de Liffe-Hammer.? Er zitten 2 u pinnen bij maar verder geen instructies hoe en waar deze te plaatsen. Wie kan mij dat vertellen. Groeten Eric Quote
patrickceed Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 in je linkerdeur vakje, als je op de kop terrechtkomt komt die automatisch uit je vakje zetten kun je er prima bij zitten er niet 2 schroefgaten in? Quote
MarcelC Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Bij de bestuurder aan de linkerzijde van de middenconsole bij de rechtervoet. Aan de bijrijderskant zelfde plek in spiegelbeeld. (Plaatje toont zijde van bijrijdersgedeelte) Quote
Smart Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Op MijnKia.nl staat uitleg (pdf) of kijk hier! Even googlen 'kiaclub & lifehammer' en je vind het nodige op deze site. De zoekfunctie via Google werkt beter. Quote
Rio 013 Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 IK heb hem bij de passagiers kant gemonteerd, en dan de linkervoet. Zo kan ik er altijd bij al bestuurder en zit hij niet in de weg. Het monteren is heel makkelijk, je haalt de hamer uit zijn behuizing en je ziet 2 schuif pinnen. Plaats de houder op een plek met bekleding en schuif de pinnen uit zodat ze onder de bekleding komen en voila. Mocht je hem willen verplaatsen zie je niet eens waar hij heeft gezeten. Quote
BarneyRubble Geplaatst 11 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 November, 2012 in je linkerdeur vakje, als je op de kop terrechtkomt komt die automatisch uit je vakje zetten kun je er prima bij zitten er niet 2 schroefgaten in? Bij " mijn kia " zie je een instructie waar instaat hoe deze te monteren: Volg voor montage van de LifeHammer® de bijgesloten instructies goed op. Let op: monteer een noodhamer nooit met dubbelzijdig tape. Het dubbelzijdig tape verliest door koude en vooral warmte in de auto haar kleefkracht. Hierdoor kan bij een noodstop de houder met LifeHammer en al loskomen en wordt dan een projectiel in uw auto. Gebruik dus altijd de twee meegeleverde bevestigingspinnen of monteer de LifeHammer® met drie schroeven in de 3 aanwezige schroefgaten in de houder. Zo los in je deur lijkt me zeker geen optie. Quote
bigwade Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Daar is al een topic over: #1 Zoals Smart zegt, even googelen op "onderwerp+kiaclub.nl" en er gaat een wereld voor je open.. Quote
BarneyRubble Geplaatst 11 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 November, 2012 Bij de bestuurder aan de linkerzijde van de middenconsole bij de rechtervoet. Aan de bijrijderskant zelfde plek in spiegelbeeld. (Plaatje toont zijde van bijrijdersgedeelte) Marcel bedankt voor de duidelijke foto, toppie. Groeten Eric Quote
BarneyRubble Geplaatst 11 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 November, 2012 Op MijnKia.nl staat uitleg (pdf) of kijk hier! Even googlen 'kiaclub & lifehammer' en je vind het nodige op deze site. De zoekfunctie via Google werkt beter. Oke goeie tip, zal dit voortaan eerst proberen! Maar in de pdf op mijn kia staat wel waarmee je hem kan bevestigen maar zeker niet hoe en waar. Gebruik dus altijd de twee meegeleverde bevestigingspinnen of monteer de LifeHammer® met drie schroeven in de 3 aanwezige schroefgaten in de houder. Gr. Eric Quote
MarcelC Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Eric, Graagg gedaan hoor! Heb zelf 2 lifehammers in de auto. 1 aan de kant van de bestuurder, 1 aan de kant van de bijrijder (zoals op het plaatje.) Quote
RB- Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Eigenlijk is de veiligste plek ergens bij je handgrepen in het dak, waarneer jij op de kop terecht komt en je in je gordel hangt, kan je nooit meer bij die hamer! Maar dit is tevens de lelijkste plek Quote
Smart Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Als je de procedure volgt hierboven, dan kom je hier, dan doen we niet alles nog eens dunnetjes over. Ook daar wordt immers gesproken over het aanbrengen van de lifehammer aan het plafond e.d. Zo jammer als men geen gebruik maakt van de vaak waardevolle discussies die reeds hebben plaatsgevonden, toch? 1 Quote
Hitmark Geplaatst 12 November, 2012 Geplaatst 12 November, 2012 Ik heb de res-q-me mini lifehammer. Past aan je sleutelbos , of bij de gordel. Quote
Sluuz Geplaatst 12 November, 2012 Geplaatst 12 November, 2012 Er komt binnenkort een nieuwe LifeHammer uit die veel makkelijker te monteren is (in je bagagevak van de deur d.m.v. een schroef). Zie voor meer info www.lifehammer.nl Quote
coolman_kk Geplaatst 12 November, 2012 Geplaatst 12 November, 2012 http://www.resqme.com http://www.autoveiligheid.nu/index.html?menuID=4&parentID=0 http://www.brezan.nl/introductie_resqme_assortiment/news/1/250/ http://www.partspoint.nl/shop/brandname/2/2/843 Quote
BarneyRubble Geplaatst 12 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 November, 2012 Eric, Graagg gedaan hoor! Heb zelf 2 lifehammers in de auto. 1 aan de kant van de bestuurder, 1 aan de kant van de bijrijder (zoals op het plaatje.) Wilde hem vanmorgen op dezelfde plek monteren als op je foto, maar als ik de pennetjes met me vinger wilde verschuiven zodat ze door het stof gaan dat viel niet mee, ik kreeg er geen beweging in, hoe ik het ook probeerde, nog een tip misschien? Quote
Smart Geplaatst 12 November, 2012 Geplaatst 12 November, 2012 Wilde hem vanmorgen op dezelfde plek monteren als op je foto, maar als ik de pennetjes met me vinger wilde verschuiven zodat ze door het stof gaan dat viel niet mee, ik kreeg er geen beweging in, hoe ik het ook probeerde, nog een tip misschien? Krachttraining......sportschool? Quote
BarneyRubble Geplaatst 12 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 November, 2012 Krachttraining......sportschool? Teveel krachttraining gehad dus, te dikke vingers voor in het sleufje . 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.