Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Tip: Plastidip..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kan deze plastidip spray (of ander plasti spray) ook op de lak gebruikt worden bijv. op het dak? of is dat niet goed voor je lak? ik wil misschien het dak plastidippen

Geplaatst

Het resultaat op het dak wordt met een spuitbus niet mooi. Kijk maar eens op de YouTube filmpjes. En het mooie van plastidip is dat je de randen juist niet hoeft af te plakken want op de naden hecht het niet en kan je het er zo vanaf trekken.

Het beschadigd niet je lak. Het beschermd juist je lak!

Voor het dak zou ik folie gebruiken of spuiten met een professionele spuit dinges ding. :wink:

Geplaatst

Oke dan is de keus niet zo moeilijke :wink:. Kies ik toch voor wrappen van het dak. Ik weet dat het normaliter beschermend werkt, maar omdat het een spuitbus vorm is wist ik het niet zeker. (i.v.m. ander inhoud)

maar bedankt voor de info

Geplaatst

post-6208-0-09648400-1354305282_thumb.jpg

de opvolger van de Plastidip.....De Frostydip

Geplaatst

Uhhhmmmm... Iets met "rijke fantasie"... :wink:

Haha geintje op zijn tijd moet kunnen toch... :)

Geplaatst

Ik bedoelde het niet slecht!

Moest er om lachen.

Oh was ook niet verkeerd opgevat :)

Ik kwam 's morgens bij mijn auto en moest gelijk aan het plastidip topic denken.

Dus maar even snel een fotootje gemaakt.

• 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...