Jump to content

tuning

CaVeY^

Recommended Posts

Zijn er al dames/ heren bezig met het tunnen van de ceed en pro ceed?

vind weinig onderdelen kwa bumper setjes etc.

zit nog te w8e op me pro ceed maar zit al met wat ideeen in me hooft om het interieur aan te pakken.

zoals bij de ceed is het dashboard best ruim een de boven kant dus mischien wel leuk voor een pop-out lcd schermpje.

Moet eerst de auto hebben om alles eens goed te bekijken natuurlijk.

maar mochten er ideeen zijn of iemand weet een site waar diverse kant en klare spullen zijn hoor ik het ook graag :)

Zijn er al dames/ heren bezig met het tunnen van de ceed en pro ceed?

vind weinig onderdelen kwa bumper setjes etc.

zit nog te w8e op me pro ceed maar zit al met wat ideeen in me hooft om het interieur aan te pakken.

zoals bij de ceed is het dashboard best ruim een de boven kant dus mischien wel leuk voor een pop-out lcd schermpje.

Moet eerst de auto hebben om alles eens goed te bekijken natuurlijk.

maar mochten er ideeen zijn of iemand weet een site waar diverse kant en klare spullen zijn hoor ik het ook graag :)

Optisch is er inderdaad nog niet veel te krijgen.. Aangezien wij straks een Belg rijden(c'eed SW sport) omdat we in Belgi? wonen is de onze al iets beter uitgerust dan de Nederlandse versie..

Zodra ik hem heb gaat hij wel nog ff naar de tuner voor een nieuwe chip...

Heb je al ge?nformeerd over de grens in Belgi? & Duitsland? daar lopen ze meestal voorop qua tuning..

heb de Pro ceed he? dies al wat uitgebreider dan de normale ceed

mooiere bumpers etc etc.

alleen zitten er geen sideskirts op wat ik best jammer vind van een sportieve auto.... zat anders zelf te denken om een langere skirt te kopen en zelf intekorten en vast te plakken met polyester en plamuur.

en heb zitten te kijken naar de astra H waar hij erg op lijkt, en veel vormen komen wel overeen, zou eventueel ook daarin aanpassingen kunnen maken...

maar dat is alleen weer veel werk :P maar heb je wel wat.

w8 het nog wel even af, auto is nu net 4 maanden uit? en zal ook es ff kijken over de grens ja ;)

Heb zelf de benzine variant, als ik zou chippen kan ik blij zijn met 9 pk winst? maar om daar 400 euro voor neer te leggen?

Liever een handgemaakte uitlaat voor 800 :)

• 2 months later...

Nou ik heb van ATH in duitsland een sample mogen hebben van hoe de Nieuwe Bumper van de Pro ceed eruit komen te zien.

Heb nog geen verdere info.

Denk dat het spoilers zijn die je op je bestaande bumpers zet, en dan afplamuurt.

athbumper.jpg

athbumper2.jpg

athbumper1.jpg

mooi setje mocht ik zeggen :oops:

Het is een leuk set, maar lang leve de vluchtheuvels in de weg :wink:

En die hebben we gelukkig niet in Almere :roll:

Ik denk dat deze auto met die kit net zo laag wordt als de Kalos Ralley en die is binnen Almere bijna niet te rijden, Jave had er zelf een in gebruik en die hebben ze ook weer verkocht, leverde teveel schade op.

ATH had voor de shuma ook een kit, die kwam inclusief spuiten en montage op +/- 1200 euro en dan krijg je van hun een leenauto mee voor een dag + leuke route om in de omgeving te rijden. De prijs en de service lijkt redelijk bij ATH. De kit wordt overigens niet geplamuurd, maar op bepaalde punten bevestigd.

Almeerse Groetjes,

Dave

kan ook wel zo zijn dat het gewoon word bevestigd. maar in 1 dag spuiten? weet niet of het dan lekker is voor je verse lak om gelijk naar huis te rijden.... had me oude auto ook 1 dagje laten staan voor just in case.

maar zal wel ff keer kijken, leuk tochtje om je auto in te rijden toch :)

Weet me god niet hoelang het is, als t maar nie zolang is als nurburing

• 4 years later...
  • 3 weeks later...

Er is gebleken dat er voldoende interesse is. Daarom wordt er bij Unlimited Tuning een kia week georganiseerd. Datum, in overleg en nader te bepalen.

De prijzen en voorwaarden zijn als volgt:

De ongeblazen atmosferische Kia's zonder turbo kosten normaal 350,00 incl. btw en 75,00 euro voor vermogensrun.

In de Kia week kost het 285,00 incl btw en 40,00 euro voor de vermogensrun.

Geblazen prijzen voor alle Kia's met turbo (benzine/diesel) kosten normaal 399,00 incl btw en 75,00 euro voor de vermogensrun.

In de Kia week kost dit 335,00 incl btw en 40,00 euro voor de vermogensrun.

Iedereen is vrij om te kiezen voor wel of geen vermogensrun, ook kan er gekozen worden voor een eco/vermogens chip.

Elke auto zal individueel gechipt worden en elke auto zal ook op zijn eigen software gechipt gaan worden.

Wat betreft garantie willen wij 100.000km en 3 jaar aanbieden als vangnet. (Normaliter is dit 100.000km en 2 jaar)

Mocht je mee willen doen kan je dat aangeven door te mailen naar: Nieuwegein@unlimitedtuning.nl