Sportage3 Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Iemand enig idee hoe je de ruitenwisser verwarming inschakelt? Ik bedoel dus de verwarmingsdraden die in de voorruit zitten bij de ruitenwissers. Gaat dat door de achteruitverwarmingsknop in te drukken of wordt het automatisch geregeld? Quote
Ferry82 Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Cool wist nieteens dat dit erop zat. Ik ben ook benieuwd! Quote
Ferry82 Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Dank Handyman ik heb het even opgezocht: Ruitenwisserontdooier (indien van toepassing) Als uw auto voorzien is van een ruitenwisserontdooier, zal deze gelijktijdig met de achterruitverwarming in werking treden. Quote
Sportage3 Geplaatst 6 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 6 December, 2012 He bedankt, ja had inderdaad de handleiding kunnen uitpluizen Toch door deze vraag op het forum te zetten zijn er ook weer mensen blij die niet eens wisten dat het erop zat Quote
LED-Lightning Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 ...maar er staat wel bij: 'indien van toepassing', dat wil dus zeggen dat niet ieder model het zal hebben, het zou zelfs kunnen betekenen dat de modellen geleverd in een bepaald land het in het geheel niet hebben Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Wie heeft de juiste info omtrent de ruitenwisserverwarming? Quote
Specialmade Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Wie heeft de juiste info omtrent de ruitenwisserverwarming? Volgens Kia zit dit op de Plus- en super pack. Grtz. Specialmade Quote
handyman Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 even naar de onderkant van je voorruit kijken dan zie je 2 a 3 draadjes lopen (net zoals je achterruit) Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 Mmmmm ik heb een plus dus ik zou het moeten hebben, morgenvroeg even opletten Quote
MikeyMan Geplaatst 7 December, 2012 Geplaatst 7 December, 2012 Heb zojuist even gevoeld; en er zit echt wel verwarming in die voorruit Quote
Sprtage Geplaatst 9 December, 2012 Geplaatst 9 December, 2012 Ik heb ook de plus pack op de auto, maar bij lopen er geen 2 verwarmdraden??? Ik neem aan dat er wel veel mensen op deze forum een plus pack op de auto hebben.. Waar valt het te lezen dat het ook op de plus pack moeten zitten? Quote
bigwade Geplaatst 9 December, 2012 Geplaatst 9 December, 2012 Ik voorzie een uitzending van Tros Radar........... (bier en pinda's pakkende...) 1 Quote
Specialmade Geplaatst 9 December, 2012 Geplaatst 9 December, 2012 Kijk even op de Kia site bij prijzen en specs. Daar staat dat de plus- en super pack voorzien zijn van een ruitenwisser ontdooier. Grtz. Specialmade Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 9 December, 2012 Geplaatst 9 December, 2012 Ik heb ook een plus maar zie geen warmtedraden. Quote
Sprtage Geplaatst 9 December, 2012 Geplaatst 9 December, 2012 Heeft iemand ook het oud boekje? De mijne is van maart 2012… Deze is vanaf 07-2012 mischien zit er verandering in de modellen?? Kan iemand mij erbij helpen. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 9 December, 2012 Geplaatst 9 December, 2012 In het oude boekje staat het ook Quote
vand.m Geplaatst 10 December, 2012 Geplaatst 10 December, 2012 Ik had wat oude boekjes bewaard: Jan. 2011 Apr.2011 Juli 2011 Allen geven aan dat er een ruitenwisserontdooier vóór aanwezig is bij Plus Pack en de X-clusive. Zie foto. Groet, vand.m Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 10 December, 2012 Geplaatst 10 December, 2012 Misschien als er iemand een foto kan maken van de draden in de ruit wordt het misschien duidelijk voor ons allemaal. Quote
vand.m Geplaatst 10 December, 2012 Geplaatst 10 December, 2012 Misschien als er iemand een foto kan maken van de draden in de ruit wordt het misschien duidelijk voor ons allemaal. Draden zijn bijna niet waar te nemen. Er zitten onderin de ruit in het zwarte gedeelte wel een paar hele kleine langwerpige vakjes waar het niet zwart is, en daar zie je 1 klein oranje draadje lopen. Dat zou de verwarmings draad kunnen zijn. Maar er is meer : ( uitspraak Arend Langenberg / Peter R. de Vries). Zet de achterruit verwarming aan en na enkele minuten is de onderkant van de ruit aantoonbaar warm. Is best goed te voelen. Ruitenwisser even omhoog en leg dan je hand maar eens aan de buitenkant op de onderkant van de ruit. Groet, vand.m Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 10 December, 2012 Geplaatst 10 December, 2012 Dat oranje dingetje heb ik wel Quote
bigwade Geplaatst 10 December, 2012 Geplaatst 10 December, 2012 Ruitenwisser even omhoog en leg dan je hand maar eens aan de buitenkant op de onderkant van de ruit. Doe je dat zichtbaar op straat vand.m, dat ruit voelen ? Wat zullen de buren daar wel niet van denken, Quote
handyman Geplaatst 10 December, 2012 Geplaatst 10 December, 2012 waarschijnlijk hetzelfde als wanneer hij zijn handen warmt aan zijn buitenspiegels Quote
vand.m Geplaatst 11 December, 2012 Geplaatst 11 December, 2012 @Bigwade:Doe je dat zichtbaar op straat vand.m, dat ruit voelen ? Wat zullen de buren daar wel niet van denken, @handyman: waarschijnlijk hetzelfde als wanneer hij zijn handen warmt aan zijn buitenspiegels. Nee joh! Ik leg er eerst een deken over de auto en voel stiekum onder de deken! Veronderstel dat de buren het zien. Moet er niet aan denken! Groet, vand.m 1 Quote
JWP Geplaatst 11 December, 2012 Geplaatst 11 December, 2012 Vanmorgen even getest, ruit was bevroren, verwarming/ventilator uit, motor en achterruit verwarming aan. Gelijk met het ontdooien van de achterruit ontdooide ook de voorruit onder de beide ruitenwissers. Verstuurd van mijn LG-P880 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.