xtra40 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Vraagje Gisteren heb ik een navigatie besteld bij http://www.inbouwnav...h-carkit--hd-3g Ik had enkel de betaling nog niet uitgevoerd. Deze morgen kreeg ik telefoon: 1) van 'een mobile telefoon' met de vraag waarom mijn betaling niet werd doorgevoerd. Is dat gebruikelijk dat de klantendienst belt met hun mobiel telefoon? 2) dat het logo 'K3' op de ISG knop appart in de doos zit. Op een sticker. Vreemd, ik dacht dat Xtra40 schreef dat dit er op gedrukt stond. 3) ik mij moest haasten om te beslissen omdat de actie loopt tot eind deze maand... Heb ik wel bij het juiste bedrijf besteld? Ik twijfel of dit geen malafide praktijken zijn... Heeft iemand hier ervaring mee? Of moet ik bij http://www.dynavinon...od-usb-internet bestellen? Bedankt voor jullie reacties tja niet allemaal normaal als je het mij vraagt ik heb hem bij witson direct besteld scheeld je ten eerste een hoop euros bij mij was inderdaad het K3 logo al op die afdek plaat gedrukt en bij die andere die ik heb besteld was dit ook zo Quote
xtra40 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Ik heb de nav besteld bij witson.com ben benieuwd wanneer die bezorgt word. als het goed is krijg je van hun een track en trace nummer zo dat je exact kan volgen waar hij is duurt gemideld twee weken een week voor het versturen en een week bij de douane Quote
Don56 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Gewoon een losse TomTom nemen voor ongeveer 160 euris heb je een erg goede 6-incher ..en heb je ook niet het risico van inbraak en diefstal! Quote
xtra40 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 gewoon een 100.000 straten boek in je dachbord kastje die dingen wil niemand meer hebben en je hebt er ook geen kringen van op je voor raam :no: 1 Quote
Dirkbelgium Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Bedankt. Wat me weerhoudt om bij witson.com zelf te bestellen is dat het toestel afgeleverd wordt zonder gps software (heb een mailtje gekregen van witson) Ik zie er wat tegenop om te gaan zoeken welke software ik nodig heb, waar te vinden en wat gaat dat ook weer extra kosten... Ik dacht, als ik alles samen koop, hoef ik niks meer te doen, enkel nog te installeren, plug & play. Zoveer duurder zal wel wel niet zijn.. Klopt dat? Quote
xtra40 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 dat is vreemd normaal kan je de software op een microsd kaart er voor 10 dollar bij kopen of je stuurt mij een P.B en dan regelen we wat hoef je zelf niet te zoeken ;-) ik praat hier niet graag over prijzen en weet niet goed hoe het bij jullie zit met invoer rechten maar ik was bijna 150 euro goed koper uit maar ik hoefde geen invoer rechten te betalen was een masseltje voor mij verder is het echt plug en play even je navi instellen en je stuurwiel bediening inleeren en klaar Quote
Fedde1980 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Bedankt. Wat me weerhoudt om bij witson.com zelf te bestellen is dat het toestel afgeleverd wordt zonder gps software (heb een mailtje gekregen van witson) Ik zie er wat tegenop om te gaan zoeken welke software ik nodig heb, waar te vinden en wat gaat dat ook weer extra kosten... Ik dacht, als ik alles samen koop, hoef ik niks meer te doen, enkel nog te installeren, plug & play. Zoveer duurder zal wel wel niet zijn.. Klopt dat? Rechtstreeks kost het 300 incl verzenden.Ex douane kosten dan.Via marktplaats kan je wel goede software kopen toch? Quote
Dirkbelgium Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Witson stuurde mij deze mail: "thanks for choosing our hot sales The price of W2-D9583K with GPS (No map included) + 3G modem Support + including shopping cost by EMS (door to door service) is USD 340.00 Helaas geen sprake van Maps voor GPS. Zal dus beroep moeten doen op jullie hulp voor de software... 340 USD is ongeveer 260 euro. Zonder invoerkosten en Btw. Bij inbouwnavigatie.com is dat 469 euro, incl. Verzendkosten. Quote
xtra40 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 ik zeg doen even een 8GB micro sd in een dubbele envelop opstuuren naar mij en ik doe jou dan voorzien van wat software maar regelen via P.B graag Quote
Fedde1980 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 ik zeg doen even een 8GB micro sd in een dubbele envelop opstuuren naar mij en ik doe jou dan voorzien van wat software maar regelen via P.B graag Werkt een Micro-SDHC ook gewoon trouwens? Quote
xtra40 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 ja zeker dat hc staat voor high capaciti dus dan is het kaartje groter dan 4gb geloof ik geen probleem dus Quote
Don56 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 ..TomTom op je raam plakken? ze zijn een stuk moderner tegenwoordig hoor, met een luchtroosterklemmetje zitten ze toppie! en oog je gelijk ook niet zo debiel met zo'n ding recht voor je snuit. Quote
Jim Brouns Geplaatst 27 Februari, 2013 Geplaatst 27 Februari, 2013 ongeveer 2 weken maar daarvan ligt hij meestal het langste bij de douane maar als het goed is krijg je een track en trace nummer zo dat je het paket kan volgen Via de track en trace nummer gezien dat hij maandag avond in China verstuurd is, zie ik net dat ze hebben geprobeerd af te leveren, is er niemand thuis grrr. Is wel erg snel van China naar Nederland in twee dagen. Quote
Gast wil51 Geplaatst 27 Februari, 2013 Geplaatst 27 Februari, 2013 Via de track en trace nummer gezien dat hij maandag avond in China verstuurd is, zie ik net dat ze hebben geprobeerd af te leveren, is er niemand thuis grrr. Is wel erg snel van China naar Nederland in twee dagen. Dan is pakket er bij de douane doorheen geslipt. daar heb je mooi geluk mee. Quote
Jim Brouns Geplaatst 28 Februari, 2013 Geplaatst 28 Februari, 2013 Nu is net de radio Bezorgt is het de verkeerde voor een model kia k2 geen idee welke dat is Echt balen nu maar zien hoe dit weer terug te krijgen, en waarschijnlijk dus de btw kwijt Quote
theomonika Geplaatst 28 Februari, 2013 Geplaatst 28 Februari, 2013 Nu is net de radio Bezorgt is het de verkeerde voor een model kia k2 geen idee welke dat is Echt balen nu maar zien hoe dit weer terug te krijgen, en waarschijnlijk dus de btw kwijt ojee die moet je op de russische marktplaats verkopen of net wat je zegt kontackt opnemen en terug sturen Quote
xtra40 Geplaatst 28 Februari, 2013 Geplaatst 28 Februari, 2013 de K2 dat is de rio voor de rusische markt Quote
Fedde1980 Geplaatst 28 Februari, 2013 Geplaatst 28 Februari, 2013 Die wilde ze mij ook eerst slijten. Quote
Jim Brouns Geplaatst 28 Februari, 2013 Geplaatst 28 Februari, 2013 En het ergste is overal in de mail wisseling wordt het goede type genoemd, alleen het mailtje wat ik bevestig is de 3 in het type nummer een 2 geworden. Sterker nog de link die hij in het mailtje erbij zit verwijst naar het goede type. Heb hem net een mail gestuurd maar even afwachten. En anders krijgt mijn 43 jaar oude eend maar fulltime map navigatie en dvd. Het voordeel wat ik zou hebben met de prijs zal nu wel weg zijn met btw en extra versturen. Quote
xtra40 Geplaatst 28 Februari, 2013 Geplaatst 28 Februari, 2013 dit geintje heb ik ook bijna gehad maar die bob van witson had het gelukig door hij had zelf het verkeerde bestel nummer bij de juiste radio gezet maar wel lullig maar ik ben benieuwd of hij het met je gaat regelen en anders heb je een heele koele 2cv denk niet dat die er zijn met zo een koele navi/dvd Quote
Jim Brouns Geplaatst 28 Februari, 2013 Geplaatst 28 Februari, 2013 Dan heeft hij nu inderdaad dezelfde fout gemaakt, ik laat het wel weten hoe het afloopt. 1 Quote
Fedde1980 Geplaatst 28 Februari, 2013 Geplaatst 28 Februari, 2013 Ik had exact hetzelfde kwam er alleen op tijd achter. Quote
Rinuss Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 Ik heb geen idee hoe ik fotos kan uploaden naar het forum , heb foto's van mn navigatiesysteem in gebruik gemaakt maar kan ze niet posten via iphone Quote
xtra40 Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 het beste kan je ze of via je facebook of een extern foto opslag programma als photobucket plaatsen dan post je ze eerst daar en dan maak ja daar een linkje en die post je dan weer hier Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.